את מניחה מסקרה עמידה למים כל יום? אין סיכוי!

ועוד 6 דברים שמאפרות מקצועיות לעולם לא יעשו לאיפור שלהן או בזמן שהן מאפרות - אחרי שנים של תרגול, הן יודעות איך לאפר וכיצד לטפל נכון במוצרים שלהן כדי להרוויח מהם מקסימום פוטנציאל (יופי)

mame | כיכר השבת |
הן מבלות שעות (על גבי שעות) לגרום לנשים להיראות במיטבן - בכל תאורה. המזוודות שלהן מתחרות בקלות בכל עמדת האיפור בסופר-פארם. אחרי שנים של תרגול, הן יודעות איך לאפר וכיצד לטפל נכון במוצרים שלהן כדי להרוויח מהם מקסימום פוטנציאל. הנה 7 דברים שמאפרות מקצועיות לעולם לא יעשו.
,לא יאחסנו את האיפור שלהם בחדר האמבטיה,סביר להניח שאת מתארגנת שם, אך למעשה, האמבטיה היא אחד המקומות הגרועים ביותר לאחסון איפור. הלחות הקבועה במקלחת פוגעת במרקמם של מוצרי האיפור, ומעודדת התרבות חיידקים במברשות.,במקום זאת, שמרו על האיפור שלכן באזור קריר ויבש, כמו מגירות השידה בחדר השינה שלכן. ,,לא יתאימו מייקאפ על גב היד שלהן,יצאת לקנות מייקאפ, את מרימה בקבוק שהצבע שלו נראה לך מתאים, ומורחת על גב ידך. הבעיה היחידה שאת אולי לא מודעת לה, היא שגוון היד כהה בטון או שניים מגוון הפנים. ,הנה מדריך וידאו פשוט וקל שיעזור לך להשיג את גוון המייקאפ שמתאים לך ביותר.,,לא משתמשות רק בגוון קונסילר אחד,מאפרות מקצועיות משתמשות לפחות בשני קונסילרים - אחד באזור שמתחת לעיניים, והשני לשאר המקומות בפנים. כיוון שהאזור מתחת לעיניים דורש גוון בהיר בשני טונים מגוון עור הפנים, כדי להאיר את הכהויות, והפנים עצמן לא צריכות תיקונים בקונסילר בהיר מדי, כי אז יתקבל מראה מזויף ולא אמיתי.,,הן לא שמות יותר מדי פודרה,פודרה, כאשר משתמשים בה נכון, מכסה היטב שומניות בפנים ושומרת על האיפור שלם זמן רב יותר, בלי שהפנים יהפכו למסכה אבקתית. לעומת זאת, שימוש לא נכון גורם שהפודרה תהיה פשוט עוד שכבה על הפנים שמדגישה קמטוטים וגורמת לך להיראות מבוגרת יותר.,העדיפי פודרה שקופה או פודרה מבהירה, והניחי אותה רק במקומות הנדרשים: על המצח, לאורך האף ועל הסנטר.,,וכמובן, לא מגזימות עם השימר,מעט בוהק אסטרטגי על עצמות הלחיים או העפעפיים? מעולה. אבל להעביר על כל הפנים מברשת עמוסה בחומר המנצנץ? נורא ואיום. ,,או האייליינר,יותר מדי אייליינר יהפוך את העיניים שלך לקטנות יותר. שרטטי קו שחור דק, וטשטשי אותו בעזרת צללית כהה בגוון מעט בהיר יותר.,,ולעולם הן לא יניחו מסקרה עמידה למים כל יום,את יודעת מה אומרים על יותר מדי מדבר טוב. מגיעים לרוויה ומתקבלת תוצאה הפוכה בהחלט. מסקרה עמידה למים היא, מטבעה, יבשה ולא יורדת בקלות. הנחה של מסקה עמידה למים יום יום עלולה להוביל להחלשת ושבירת ריסים.,בחרי במסקרות רגילות ועדינות יחסית, והשתמשי במסקרה עמידה למים רק לאירועים, שבתות וכשאת יודעת שאת עומדת להזיע.

לא יאחסנו את האיפור שלהם בחדר האמבטיה

סביר להניח שאת מתארגנת שם, אך למעשה, האמבטיה היא אחד המקומות הגרועים ביותר לאחסון איפור. הלחות הקבועה במקלחת פוגעת במרקמם של מוצרי האיפור, ומעודדת התרבות חיידקים במברשות.

במקום זאת, שמרו על האיפור שלכן באזור קריר ויבש, כמו מגירות השידה בחדר השינה שלכן.

לא יתאימו מייקאפ על גב היד שלהן

יצאת לקנות מייקאפ, את מרימה בקבוק שהצבע שלו נראה לך מתאים, ומורחת על גב ידך. הבעיה היחידה שאת אולי לא מודעת לה, היא שגוון היד כהה בטון או שניים מגוון הפנים.

הנה מדריך וידאו פשוט וקל שיעזור לך להשיג את גוון המייקאפ שמתאים לך ביותר.

לא משתמשות רק בגוון קונסילר אחד

מאפרות מקצועיות משתמשות לפחות בשני קונסילרים - אחד באזור שמתחת לעיניים, והשני לשאר המקומות בפנים. כיוון שהאזור מתחת לעיניים דורש גוון בהיר בשני טונים מגוון עור הפנים, כדי להאיר את הכהויות, והפנים עצמן לא צריכות תיקונים בקונסילר בהיר מדי, כי אז יתקבל מראה מזויף ולא אמיתי.

הן לא שמות יותר מדי פודרה

פודרה, כאשר משתמשים בה נכון, מכסה היטב שומניות בפנים ושומרת על האיפור שלם זמן רב יותר, בלי שהפנים יהפכו למסכה אבקתית. לעומת זאת, שימוש לא נכון גורם שהפודרה תהיה פשוט עוד שכבה על הפנים שמדגישה קמטוטים וגורמת לך להיראות מבוגרת יותר.

העדיפי פודרה שקופה או פודרה מבהירה, והניחי אותה רק במקומות הנדרשים: על המצח, לאורך האף ועל הסנטר.

וכמובן, לא מגזימות עם השימר

מעט בוהק אסטרטגי על עצמות הלחיים או העפעפיים? מעולה. אבל להעביר על כל הפנים מברשת עמוסה בחומר המנצנץ? נורא ואיום.

או האייליינר

יותר מדי אייליינר יהפוך את העיניים שלך לקטנות יותר. שרטטי קו שחור דק, וטשטשי אותו בעזרת צללית כהה בגוון מעט בהיר יותר.

ולעולם הן לא יניחו מסקרה עמידה למים כל יום

את יודעת מה אומרים על יותר מדי מדבר טוב. מגיעים לרוויה ומתקבלת תוצאה הפוכה בהחלט. מסקרה עמידה למים היא, מטבעה, יבשה ולא יורדת בקלות. הנחה של מסקה עמידה למים יום יום עלולה להוביל להחלשת ושבירת ריסים.

בחרי במסקרות רגילות ועדינות יחסית, והשתמשי במסקרה עמידה למים רק לאירועים, שבתות וכשאת יודעת שאת עומדת להזיע.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית