ט"ו באב כבר כאן, האם הלב שלך מוכן?

ט"ו באב הוא יום טוב לישראל ונחשב גם כיום תפילה וסגולה למציאת זווג ולרווקות הרוצות לבנות את ביתן. אך לא רק - יום זה נחשב גם ליום סגולה ותפילה לנשואות שבנינו אלו שכל יום בונות ומתחזקות את הבניין שלהם * הרבנית חגית אמאייב מציגה 5 טיפים שיעירו ויעוררו את האהבה עד שתחפץ גם לאלו שנשואות ולאו דווקא טריות (ט"ו במאמע)

הרבנית חגית אמאייב | כיכר השבת |
5 טיפים שיעירו ויעוררו את האהבה עד שתחפץ:

1. "זה כבר לא מה שהיה בינינו!" – משפט מוכר? אם כן אז כנראה שגם אתם הזנחתם את האהבה לטובת המרדף הבלתי פוסק במרוץ החיים. קבלו על עצמכם לפנות לכם לכל הפחות ערב אחד בשבוע (עדיף יותר) בו אתם יוצאים אחד על אחד להתרעננות. השתדלו לנתק את כל המכשירים האלקטרוניים על מנת להתרכז בבילוי המשותף!

2. "בעלי כבד!!! אני רוצה לצאת והוא לא משתף פעולה!" – גם המשפט הזה מוכר לך?! אם כן אז ככל הנראה עוד לא מצאתם את מתכון הבילוי שיהיה נכון ונעים לשניכם. כאשר אתם כבר יוצאים, נסי למצוא נושא שיחה שיעורר את בעלך, גם אם מדובר על ענייני העבודה או התסכולים שלו מחשבון הבנק או אפילו על המכוניות ש"עושות לו את זה". בעל שמרגיש שיש לו "עניין" בפגישה המשותפת יאות לצאת איתך בפעם הבאה ביתר קלות.

3. התקשורת הזוגית חייבת לכלול מוטיבים שמעוררים את האהבה - השיח הטכני שכולל את המילים: "תביא", "תחליף", "תלך", "תחזור", חייב להשתנות ולהיות מועשר במחמאות, בשאיפות וציפיות הדדיות, בזיכרונות מתקופת ההיכרות ובחלומות שברצוננו עוד להגשים יחדיו. ועל כך אומר החכם מכל אדם בשיר השירים: "אם תעירו ואם תעוררו את האהבה עד שתחפץ!". כדי להצליח צריך להשקיע ולהציף את כל הטוב הקיים!

4. "הוא פשוט לא מקשיב לי!" – הקביעה הזאת מוכרת לך מאיפה שהוא?! אולי באמת הגיע הזמן לשנות את נושאי השיחה. את כל הצרות שלך השתדלי לספר לחברה טובה במקום לבעלך... גבר פשוט לא סובל לשמוע על אומללות אשתו וזה גורם לו להתרחק ולהתנתק. הוא רוצה לצדו אישה שמחה. ובכלל, לאף אדם לא נעים להיות בחברת אדם שלא מפסיק להתלונן... על כן, אם ברצונך לגרום לבעלך לרצות בחברתך, מצאי נושאי שיחה חיוביים ונעימים וזכרי לדבר בעיקר על הדברים הטובים שיש בחייכם המשותפים. זה יעשה לשניכם רק טוב!

5. ואחרון חביב – לכל אחת ואחת יש את הכוח והיכולת להחיות את הקשר הזוגי! אם רק אפסיק לחכות שבעלי ישתנה ויהפוך לרומנטיקן המושלם ובמקום זאת אתחיל ליזום, לפעול ולהקריב ככל יכולתי למען האהבה, אצא מורווחת מכל הכיוונים. אז במקום לצפות שבעלי יזמין אותי לצימר, אזמין אותו בעצמי. במקום לקוות שהוא יתחיל לומר לי מילים טובות, אתחיל לומר לו את כל המילים שהייתי שמחה לשמוע בעצמי.

במקום לחכות שהוא יעשה אותי האישה המאושרת בעולם – אדאג שהוא יהיה מאושר ואז ממילא "כמים הפנים לפנים כך לב האדם לאדם!" ואזי לימדונו חז"ל "לא יגעת ולא מצאת – אל תאמין" ולעומת זאת "יגעת ומצאת – תאמין!".

אחרי שתעבדי קצת למען הזוגיות שלך, תרגישי כאילו את כלה - כל פעם מחדש..

ט"ו באב שמח!!!

הצטרפי ל"משרים שכינה", קבוצת הוואטסאפ הייחודית לטיפים יומיים מקצועיים מהרבנית חגית אמאייב 052-8866676. ניתן להזמין את הרבנית להרצאות בכל רחבי הארץ והעולם. ובאתר הבית "בשניים ויותר" www.b-two.co.il

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית