5 דברים שאת חייבת בתיק

לכולנו יש תיק, את התיק שקנינו ולעולם לא חידשנו, את התיק שקיבלנו, את התיק הישן שאנו לא יכולות לעזוב והנה הגיעה לה תחילת שנת הלימודים שנה חדשה בעבודה או סתם פשוט שנה חדשה, וכולנו מתחדשות בין שאר מיליוני הדברים, בתיקים * נכון הכל עכשיו סובב סביב הלימודים, הילקוטים מחברות וכל מה שצריכים. אבל באו נבדוק לרגע מה באמת התיק שלנו צריך להכיל ואיך הוא צריך להיות (אופנה, סטייל)

רחלי איתן | כיכר השבת |
קודם כל- לא אבל פשוט לא גדול מידי. לעיתים בעת קנית התיק אנו טועות לחשוב שתיק גדול משמע יתרון היות והכל ניתן להכניס לתוכו אך תנסו אתן בלהט הרגע לחפש משהו ולנבור בתיק עצום מממדים, להכניס את מלוא היד ועדיין לחפש. לא תיק גדול מידי!

לגבי התיק הקטנטן והאופנתי שלרוב נוטף שיק, זה אומנם תיק קטן אבל פיתוי גדול, לרוב התיקים הקטנטנים כה מסוגננים לפרטי פרטים, אך רגע לפני שאת שולחת את היד לקנותו, זכרי את המשמעות, ללכת עם חצי מהדברים בידיים, פלאפון/ מטען/ אוזניות ואין לדבר בכלל על הארנק. אומנם הוא מהווה שדרוג משמעותי למראה, אך מהווה נטל יותר מאשר עזרה לנושאת אותו.

ובכן, אז מצאנו את התיק האידיאלי, כזה שלא נטבע בו, וכזה שלא נסחוב בידינו את חצי תוכנו, מצאנו את התיק המושלם כמובן ענין של תיק מחולק ותאים זה כבר ענין אישי לגמרי של העדפה עצמית, אך כעת, מה נכניס בו? יש בו מספיק מקום לדברים חשובים, אך מה הם?!

אז ככה, כמובן נציין את הברור מאילו- ארנק פלאפון מטען אוזניות אלא הם המאסט שמסתבר שאם נשכח אותם אנו לא נמשיך את ימינו אלא נחזור אחורה לקחתם. אך ישנם את הפריטים הקטנים, שנכון נוכל להסתדר בלעדיהם, אבל ההימצאות שלהם לעיתים מהווה הצלה, בכל המשמעויות.

סיכת ביטחון- קטנה חסרת משקל וכמעט חסרת ערך כספי וישנה עדיפות אולי לכמה כאלו, שיכולות ברגעי משבר וקרע להציל אותנו ואת הסובבים.

איפור- כל אחת ומה שחשוב לה, לחלקינו זה רק הסומק, או רק האודם ויש כאלו שהכל, אז אומנם גם אם לא נשפר את הופעתנו באמצע היום שום דבר נוראי לא יקרה, אבל עדיין, לעיתים טאצ' אפ קל זה כל מה שנדרש כדי שנזכור כמה אנחנו יפיפיות.

סידור- גם לאלו שיש הכל בפלאפון לעיתים, אין כמו המילים הכתובות בדיוק ודפי הסידור המנחמים כדי לשאת תפילה או בקשה, או סתם ברגע של הפסקה או זמן מיותר, ובכלל, לעמוד ולמלמל תפילה מסידור זה מאד מקובל, אבל לעמוד ולמלמל אל מול הפלאפון- קצת מחשיד.

כדורים- כמו שכולנו יודעות מועטות הן הפעמים בהן באמת תכננו לחלות, ולעיתים ברגעי כאב ראש או בחילות אין הצלה יותר גדולה מהגלולה, קטנה חסרת משקל אך כה עוזרת ברגעי משבר.

טישו/מגבונים לחים- על כל צרה שלא תבוא או תישפך עלינו, בין אם לייבש דמעות, או משקה שוגג שנשפך או כתם שכרגע נוצר. מאלו חשוב שיהיה בשפע גם למעננו, וגם למען הסביבה.

אז אלו חמשת הדברים שללא ספק יכולים להציל לנו את היום מעבר לכך כמובן אפשר גם את המראה- חשוב תמיד להתעדכן במראנו, דרכון -לכו תדעו לאיפה פתאום נצטרך ללכת... ספר טוב- לתורים והמתנות ארוכות. משהו לאכול- בין אם זה להפיג את השעמום או לרגע של חולשה.

והלוואי ותמיד יהיה לנו את מה שצריך מתי שצריך וכמה שצריך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית