בדוק ומנוסה: יש דרך מדעית לחתוך נכון עוגה

נכון שמלא פעמים קרא לך שחתכת עוגה אחרי שאפית והשקעת והתוצאה הסופית היתה לא משו. הרבה מחתיכות העוגה נזרקו לפח בשל המראה האסתטי הלא מלבב במיוחד והיא איבדה מטריותה מהר מדי * אלכס בלוס, מצא שיטה מדעית שמסבירה איך לחתוך עוגה בצורה נכונה ולהציל את כל חלקי העוגה שיהיו ניתנים לאכילה, בצורה קלה, יעילה ואסתטית ולשמור על טריות לאורך זמן * צפו (מדור אוכל mame)

mame | כיכר השבת |
בסרטון ויראלי שרץ ברשת, מסביר אלכס איך לשמור על העוגה טריה וחתוכה להפליא. סרטון העוגה של אלכס הפך ויראלי בשל מאמר שהתפרסם באתר Numberphile שם העורך העביר ביקורת נוקבת על כך שאנשים חותכים עוגה בצורה לא נכונה.
,בעצם הרעיון המרכזי הוא איך לשמר את העוגה טריה ע"י חיתוך נכון. כאשר חושפים את החלק הפנימי שלה כדי שהיא לא תתייבש, נשמע הזוי? הנה שלב אחר שלב..,***,שלב ראשון - חתכי את העוגה לכל אורכה עד לצד המרכז שלה, ואז שוב פעם לחתוך לכל האורך. בצורה זו שני החתכים יהיו סימטריים וצמודים זה לזה. ,,,שלב שני - אחרי שחתכת את פרוסת העוגה הראשונה, הוציאי אותה בזהירות את הפס שנוצר, ואז הצמידו את שני חצאי העוגה שנשארו זה לזה בעזרת גומייה. העוגה תישאר שוב 'שלמה' וטריה, תוכלי לחזור על הפעולה שוב ושוב עד שתחוסל העוגה. ,,,וזה למי שמבין גאומטריה, מדע או כל דבר שקשור לעניין חיתוכים.. ,,אלכס הציג מיד את גרסתו המדעית והנכונה, וראי זה פלא... אז אם אפית עוגה בחמישי ואת רוצה שהיא תהיה טריה גם בשישי שבת כדאי שתצפי בסרטון הבא: ,,
‏ (לא ככה חותכים עוגה, בגלל המדע..)

בעצם הרעיון המרכזי הוא איך לשמר את העוגה טריה ע"י חיתוך נכון. כאשר חושפים את החלק הפנימי שלה כדי שהיא לא תתייבש, נשמע הזוי? הנה שלב אחר שלב..

***

שלב ראשון - חתכי את העוגה לכל אורכה עד לצד המרכז שלה, ואז שוב פעם לחתוך לכל האורך. בצורה זו שני החתכים יהיו סימטריים וצמודים זה לזה.

‏ ‏

שלב שני - אחרי שחתכת את פרוסת העוגה הראשונה, הוציאי אותה בזהירות את הפס שנוצר, ואז הצמידו את שני חצאי העוגה שנשארו זה לזה בעזרת גומייה. העוגה תישאר שוב 'שלמה' וטריה, תוכלי לחזור על הפעולה שוב ושוב עד שתחוסל העוגה.

‏ ‏

וזה למי שמבין גאומטריה, מדע או כל דבר שקשור לעניין חיתוכים..

‏

אלכס הציג מיד את גרסתו המדעית והנכונה, וראי זה פלא... אז אם אפית עוגה בחמישי ואת רוצה שהיא תהיה טריה גם בשישי שבת כדאי שתצפי בסרטון הבא:

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית