מיומנה של דתיה: חוק ההבשלה

תפסיקי עם הציניות, תרדי במשקל, דברי בשקט, תלמדי לבשל, תיהי חיובית והוא יגיע! בלה בלה בלה. אם תרצי באמת זה יגיע, תאמיני באהבה והיא תבוא תמקדי את מחשבותיך במטרה וזה יקרה. תתפשרי, אל תצפי לפרפרים, אהבה זה רק באגדות, תיקחי מה שיש. תלמדי מקצוע שיהיה לך מה לעבוד אחרי, אל תתחילי עכשיו ללמוד מה תעשי כשהוא יבוא? (שידוכים)

אודליה ארביב | כיכר השבת |
קומי, שבי, לכי , בואי, תאמיני - את לא באמת מאמינה, כי מי שמאמין לא מפחד. דברים טובים קורים לאלו שמאמינים באמת. תיהי שמחה, כי הישועה מגיעה רק מתוך שמחה. תבכי תוריד דמעות, דמעות פותחות שערים נעולים. תעשי ככה תעשי ככה, תחזרי בשאלה, תחזרי בתשובה תחזרי.

ואני אומרת תחיי!

כשזה יגיע זה יגיע וזה יהיה הכי נכון והכי מדוייק והכי טוב בשבילך. כל החיים חייתי בציפייה למשו שיגיע , למשו שיסתיים, למשו שיתחיל ושכחתי לחיות. אם משו לא הגיע אז כנראה זה חוסר אמונה, או משו שלא עשיתי או שכן עשיתי, אולי נעשה איזה סגולה, תלכי להוא, תקראי את זה תעמדי על רגל אחת וזה יקרה. שן שום מתחת לכרית יסיר ממך את כל המזיקים

ואני אומרת תחיי!

נשמע פשוט, אבל ממש לא פשוט כמו שזה נשמע. החיים מלאים תחנות חשובות, מלאים אתגרים וכמה שננסה, מה שצריך לקרות יקרה! אפשר להכין כוס קפה ולעמוד ליד הקומקום להמתין שהוא ירתח בתוספת קריאות: נו, נו , נו תרתח כבר, תרתח!

יעזור?

הוא ירתח בזמן שלו.

אז בנתיים אפשר לעשות 'בהמתנה' או פשוט לנוח בה.

חוק ההבשלה

חוק טבע יסודי שלכל דבר ביקום יש זמן שלו – להבשיל לצמוח לרתוח להתחתן ללדת. המתנה היא מתנה - כן , כן איך אומרים, שונא מתנות יחייה. רק שהצפייה מתסכלת, האי ידיעה מכרסמת מתי זה יקרה, אם זה יקרה.

אבל ההפנמה שהכל זה מלמעלה והדברים יקרו בזמן הכי נכון שלהם - מרגיעה. צריך לצעוד חדורי מטרה לכיוון המבוקש,
אבל בו זמנית במלוא האמונה, לחיות את הדרך, להנות ממנה.

כי עד היעד יש מלאן יעדים בפני עצמם. ללמוד לנשום , כן לנשום ...ולא להתנשף. תעשי מה שאת יכולה עד שתוכלי לעשות את מה שאת רוצה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית