הגרסה הישראלית של 'אמזון' כבר כאן והיא מעולה

לא עוד גברים נבוכים מול מדפי סופר עמוסים ואישה מתוסכלת מפערים כואבים בין רשימת הקניות למוצרים שנחתו במטבחה. הגרסה הישראלית של 'אמזון' כבר כאן והיא מעולה (צרכנות, שיווקי)

אין בעולם דבר ודאי וצפוי יותר מצלצול הטלפון שמגיע דקות ספורות לאחר שבעל נאמן כלשהו עושה את דרכו לעבר גוב האריות. הסופר השכונתי. כולנו מכירים את התופעה המרתקת שמעמידה גם את הגברים הבכירים והאינטליגנטיים ביותר בעמדה של חוסר אונים מוחלט בכל הנוגע לתכולת עגלת הקניות, כשהם אוחזים בידיהם שני בקבוקי נוזל כלים ולא מצליחים להחליט בשום צורה איזה צבע לקנות. אדום או ירוק? וכמובן, הטלפון לאשה לא מבושש לבוא.

למי תופנה האצבע המאשימה? לגבר האומלל שלמרבה הצער נולד נטול הכישורים המתאימים לרכישת סבון כלים או לאישה שהכינה רשימת קניות מפורטת מאד אבל לא ירדה לרזולוציות של איזה מלפפונים חמוצים לקנות - קטנים או קטנים מאד? גם במקרים הנדירים בהם הבעל הנועז אזר אומץ ונטל חירות לעצמו בהחלטה הגורלית של - מה יהיה גודל המלפפון החמוץ שהם יאכלו עם הקוגל בשבת - היא תחכה לו עם פרצוף חמוץ עוד יותר אם לא קלע לכוונת המשוררת. מה שסביר להניח שיקרה.

אך עדיין, עם כל הקשיים והבעיות הנ"ל, יש מין הסכם לא חתום שקיים ברוב הבתים בעולם לפיו תפקיד עריכת הקניות מוטל על הבעל. הגברת מנקה, מבשלת, מכבסת, מגהצת, מלבישה, מקלחת ומשכיבה. והבעל הנאמן הולך לסופר. גם בבתים פמיניסטיים יותר בהם רשימת המטלות מתחלקת באופן שווה בין הזוג, התפקיד המדובר נופל בדרך כלל בחלקו של האיש.

ובכן, לא כאן הזמן והמקום לרדת לחקר הפן הפסיכולוגי של העניין. אולם בהחלט נשמח ליידע אתכם שתמונת המצב הזו יכולה להשתנות מהיום, והמטלה הזו יכולה לרדת אחר כבוד מרשימת המטלות שלכם. חברת "המחסן לצרכן" מתנדבת לעשות עבורכם את העבודה. ולא, היא לא תהיה זו שתחליט החלטות הרות גורל הנוגעות בצבע וגודל המוצרים, אך היא מציעה פתרון פשוט ונוח, כמעט מתבקש, שגרם לנו לתהות איך לא חשבו על זה קודם.

חברת "המחסן לצרכן" מעמידה לרשותכם אתר נוח וידידותי לסביבה בו תוכלו לערוך את קניותיכם בנוחות ובמחירים זולים במיוחד. האתר מחולק לקטגוריות מוצרים. ליד כל מוצר מצוין המחיר, אפשרות לבחירת כמות המוצרים והופ - לסל. בלי סיבובי קניות מתישים, בלי המתנה ממושכת בתורים, בלי להיסחב עם סלי הקניות הכבדים הביתה.

מהיום כל מה תצטרכו לעשות זה לפתוח את המקרר והארונות, לראות מה חסר ובלחיצת כפתור להזמין את רשימת המוצרים החסרים ותוך זמן קצר הם יגיעו אליכם עד לדלת הבית. היתרון? לא עוד שיחות טלפון מתסכלות של "אז איזה סבון כלים לקנות ירוק או אדום???".

>> לחצו כאן לחוויית קנייה נוחה ומהירה באתר 'המחסן לצרכן'

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית