נשות מאמע ממליצות: כך תסיימו את החופש בכיף

כשהוא מגיע זה נראה אינסופי, והנה עוד אוטוטו הוא מסתיים, כן... החופש הגדול. אז רגע לפני שנגמרת החופשה ביקשנו מנשות מאמע לשתף בבילוי משפחתי מדהים (בבית או בחוץ) ולהמליץ על אפשרויות לבלות עוד כמה ימים בכיף וביחד, כדי שיהיה ״סוף טוב, הכל טוב!״ • שושי הלר במדור נשות מאמע ממליצות #2 ואתן מוזמנות להצטרף ולטקבק את המלצותיכן בתגובות

שושי הלר | כיכר השבת |
רגע לפני שהחופש מסתיים, נשות מאמע (2) ממליצות: איך לסיים את החופש בטוב?..

מיכל צ׳רנוביצקי: קמפינג - לילה על החוף בחוף הבונים. גם מי שלא בעניין של קמפינג ממושך. לילה אחד עם הילדים באיזה שהוא חניון לילה זה אדיר!!

ההמלצה של מיכל רלוונטית כמובן אם יש לכם רוח ספורטיבית (וגם אוהל, שקי שינה, אמגזית, מנגל, חומר נגד עקיצות, פנסים ועוד.. בקטנה :).

יערית אלבז: עיר הלגו, מתחם נחמד מתאים לקטנטנים, פעילות מאתגרת ובמיוחד לחובבי לגו. וגם נמל תל אביב, טרקטורונים להשכרה במתחם, לילדים קטנים כמובן. 50 ש''ח עבור חצי שעה.

מיכל צ׳רנוביצקי: קמפינג - לילה על החוף בחוף הבונים. גם מי שלא בעניין של קמפינג ממושך. לילה אחד עם הילדים באיזה שהוא חניון לילה זה אדיר!!,ההמלצה של מיכל רלוונטית כמובן אם יש לכם רוח ספורטיבית (וגם אוהל, שקי שינה, אמגזית, מנגל, חומר נגד עקיצות, פנסים ועוד.. בקטנה :).,יערית אלבז: עיר הלגו, מתחם נחמד מתאים לקטנטנים, פעילות מאתגרת ובמיוחד לחובבי לגו. וגם נמל תל אביב, טרקטורונים להשכרה במתחם, לילדים קטנים כמובן. 50 ש''ח עבור חצי שעה.,,מאשי קדר: לי יש המלצה חמה - ״אין האוז״ משחקי קלפים שאפשר לשחק עם כל המשפחה, קניתי שניים מקסימים בסטימצקי ״הכר אותי״ ו-״So do you״.,שלהבת חסדיאל: אתר מי קדם בבנימינה. מסלול הליכה במנהרה מתחת לאשמה מומלץ. במים, בצל. תענוג!,יעל קליגר: חדרי בריחה, 4 - 7 נפשות, מגיל 14+ חוויה מדהימה, משחק מחשבה מרתק וחווייתי.,,אתי קצבורג: אני ממליצה על יום צפון, נחל שניר, קיאקים, מנגל בשטח טבריה עם כל עמישראל ,סיבוב בטילת לצאת לידי חובת המצווה והביתה...,מירי גפן: ״מסעדה ביתית״ כל ילד מבקש מאכל טעים שרוצה, וכולם מכינים יחד ומגישים זאת בצורה יצירתית, עריכת שולחן בצורה מענינת. אפשר גם להכין ולצאת עם האוכל לפיקניק.,,שושי הלר: פארק מתקנים שנמצא ליד החווה בליפתא. יש שם חוות סוסים, וגם מתקני שעשועים שווים לילדים קטנים וגדולים. יכולים לחפש בווייז ״טור סיני״ רק שימו לב לא לסמן איזור אחר (יש עוד כאלו בארץ) אלא את זו הירושלמית שבליפתא.,למעשה פשוט להגיע מכיוון רמות ולפנות ימינה ממש לפני הפניה ימינה לבגין (מתחת לגשר). לא לשכוח להביא שתיה ואוכל... ואם נשארים מאוחר, קחו בחשבון שחשוך מאודדדד.,רבקה שורץ: קניון רמות - לונה פארק ופעילויות מגוונות (הסבר מפורט בפייס).,בדיקה העלתה שהלונה פארק כבר לא פועל, שם אבל אתם מוזמנים לנצל את הימים האחרונים של מתחם המתנפחים והאופניים וליהנות ממופעים מיוחדים לילדים.,לסיום (תרתי משמע)

מאשי קדר: לי יש המלצה חמה - ״אין האוז״ משחקי קלפים שאפשר לשחק עם כל המשפחה, קניתי שניים מקסימים בסטימצקי ״הכר אותי״ ו-״So do you״.

שלהבת חסדיאל: אתר מי קדם בבנימינה. מסלול הליכה במנהרה מתחת לאשמה מומלץ. במים, בצל. תענוג!

יעל קליגר: חדרי בריחה, 4 - 7 נפשות, מגיל 14+ חוויה מדהימה, משחק מחשבה מרתק וחווייתי.

‏

אתי קצבורג: אני ממליצה על יום צפון, נחל שניר, קיאקים, מנגל בשטח טבריה עם כל עמישראל ,סיבוב בטילת לצאת לידי חובת המצווה והביתה...

מירי גפן: ״מסעדה ביתית״ כל ילד מבקש מאכל טעים שרוצה, וכולם מכינים יחד ומגישים זאת בצורה יצירתית, עריכת שולחן בצורה מענינת. אפשר גם להכין ולצאת עם האוכל לפיקניק.

‏

שושי הלר: פארק מתקנים שנמצא ליד החווה בליפתא. יש שם חוות סוסים, וגם מתקני שעשועים שווים לילדים קטנים וגדולים. יכולים לחפש בווייז ״טור סיני״ רק שימו לב לא לסמן איזור אחר (יש עוד כאלו בארץ) אלא את זו הירושלמית שבליפתא.

למעשה פשוט להגיע מכיוון רמות ולפנות ימינה ממש לפני הפניה ימינה לבגין (מתחת לגשר). לא לשכוח להביא שתיה ואוכל... ואם נשארים מאוחר, קחו בחשבון שחשוך מאודדדד.

רבקה שורץ: קניון רמות - לונה פארק ופעילויות מגוונות (הסבר מפורט בפייס).

בדיקה העלתה שהלונה פארק כבר לא פועל, שם אבל אתם מוזמנים לנצל את הימים האחרונים של מתחם המתנפחים והאופניים וליהנות ממופעים מיוחדים לילדים.

לסיום (תרתי משמע), נישא תפילה שיסתיים לו החופש בשלום, תכלס הזמן עובר מהר כשנהנים... אז קחו עוד נשימה אחת ועברנו אותו ובגדול!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית