עכבר, עכבר; מכורה לקניות ברשת?

שורפת שעות רבות של ישיבה מול המחשב בחיפוש אחר מוצרים ואביזרי אופנה ומחפשת דרך להיגמל? אחרי שתקראי את הידיעה הבאה סביר להניח שהבעיה שלך תיפתר * אם את מעוניינת להמשיך ולחגוג בשיטוטים וירטואליים בקניון הענק ששמו אינטרנט עברי לכתבה אחרת * הכל על נפילות ברשת (תרבות רכישה)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
כל אחת שהתנסתה בחווית הקניה המדוברת מכירה את הציפיה המתוקה לפריט שהזמנת באתר זה או אחר. את הכיף שבמחשבה על כך שבלחיצת כפתור אחת הפעלת מערכת משומנת של כח אדם, מעין גלגל עבודה ענק שאחראי על הגעתו של הפריט המיוחל עד לדלת ביתך החל מאריזתו אי שם בנכר, עבור דרך הובלתו אל שדה התעופה וכלה בשליחתו אל הארץ ובאיסוף משדה התעופה אל סניף הדואר המקומי ומשם- אל דלת הבית.

אך כולנו גם מכירות את האכזבה הבלתי נמנעת המגיעה ב'עסקת חבילה' עם החוויה הזאת. לא תמיד. נכון. אבל כל אחת שקבעה לעצמה את מנהג הקניות ברשת חוותה זאת לפחות פעם אחת. את חבילת ההפתעה שנוחתת בבית, שכל קשר בין תכולתה לבין הפריט שהזמנת לכאורה באתר- מקרי בהחלט. סוג של "תמונת אילוסטרציה".

הזמנת נעל בצבע ירוק מנטה שתתאים לך בול לשמלה בעלת גוון זהה, וקבלת מגף נוסח טקסס שיתאים לך יותר לתחפושת הקאובוי של הילד בפורים הבא. קורה לכולנו. טעות או שקר שהתגלו אצלכן רק עם קבלת המשלוח מידה לא נכונה, טיב בד זול במיוחד וכדו'

אך אם חשבת שאת בעלת הסיפור הקיצוני ביותר על 'חבילת הפתעה' שכזו - מחכה לך הפתעה: משתמשת Reddit בשם aronmoney העלתה תמונה מחרידה של שמלה שקיבלה חברתה בדואר שמלה היתה דווקא בסדר אבל עם טוויסט לא צפוי בתוכה: "חברתי הזמינה שמלה אונליין" היא כותבת " ולהתפעתה היא גילתה…. עכבר מת תפור בבטנה" (מצטערת מראש על הבחילה שתוקפת אותך מן הסתם).

על המקרה הזה הגיבה משתמשת אחרת בשם ResurrectedToast שמקרה דומה קרה גם לה: "בת של חברה מצאה עכבר תפור לתוך כרית לפני כשנתיים. היא ישנה על הכרית הזאת חודשים לפני שהבחינה בריח הריקבון. הוא היה עטוף במילוי, כך שהריח די נאטם, אבל יום אחד הוא פשוט השתחרר. כשהיא פתחה את הכרית היא פשוט הקיאה".

אז בפעם הבאה כשמתחשק לך לפנק את עצמך בהזמנת פריט באינטרנט. קחי בחשבון שאת עלולה ליפול למלכודת עכברים מסוכנת...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית