צפו: זו הדרך הנכונה לטשטש עם קונסילר

הוא מסתיר, מטשטש, מעלים, מחליק ובגדול - אחד ממוצרי האיפור החשובים ביותר ליצירת מראה אחיד ומחמיא. אך אם לא יודעים להניח אותו נכון, הוא הופך להיות הבעיה הכי גדולה על הפנים שלך (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: www.purewow.com)
(צילום: www.purewow.com)

הוא מסתיר, מטשטש, מעלים, מחליק ובגדול - אחד ממוצרי האיפור החשובים ביותר ליצירת מראה אחיד ומחמיא. אך אם לא יודעים להניח אותו נכון, הוא הופך להיות הבעיה הכי גדולה על הפנים שלך.

למשל, הידעת שציור חצי סהר מתחת לעיניים לטשטוש הכהויות זה הטעות הכי גדולה שאת יכולה לעשות?

ככה? ממש לא. זה גוון שגוי וצורה שגויה.

,הוא מסתיר, מטשטש, מעלים, מחליק ובגדול - אחד ממוצרי האיפור החשובים ביותר ליצירת מראה אחיד ומחמיא. אך אם לא יודעים להניח אותו נכון, הוא הופך להיות הבעיה הכי גדולה על הפנים שלך.,למשל, הידעת שציור חצי סהר מתחת לעיניים לטשטוש הכהויות זה הטעות הכי גדולה שאת יכולה לעשות?,ככה? ממש לא. זה גוון שגוי וצורה שגויה.,,הנה הדרך הנכונה והיעילה להניח קונסילר:,1. בעזרת בעלת מקצוע, בחרי בגוון ובמרקם של קונסילר המתאימים לך.,2. שרטטי משולש נדיב עם הקונסילר מתחת לעין, ובטפיחות בכרית האצבע, טשטשי את הקונסילר להבהרת הכהויות, הארת עצמות הלחיים ויצירת משטח חלק ואחיד.,>> 7 דברים שמאפרות מקצועיות לעולם לא יעשו,מקור

הנה הדרך הנכונה והיעילה להניח קונסילר:

1. בעזרת בעלת מקצוע, בחרי בגוון ובמרקם של קונסילר המתאימים לך.

2. שרטטי משולש נדיב עם הקונסילר מתחת לעין, ובטפיחות בכרית האצבע, טשטשי את הקונסילר להבהרת הכהויות, הארת עצמות הלחיים ויצירת משטח חלק ואחיד.

>> 7 דברים שמאפרות מקצועיות לעולם לא יעשו

מקור

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית