הסתיו הגיע: ומה תלבש הבלרינה?

זה כבר לא סוד שהסתיו צועד אלינו בצעדי ענק, הרוחות מנשבת, רגעי הקור הקלילים והאוויר, והאווירה. החנויות כבר שינו את פניהם והחלו להציג את מיטב המעילים הפרוות והסוודרים, אז כן אומנם כבר קריר, אך אין זה עוד זמנם של המגפיים, אם כך כיצד תחלוף העונה על הרגלים? (סיפורי נעליים)

רחלי איתן | כיכר השבת |
פריטי בלרינס נחשפת לעיננו שוב, את מיטב האופנה, הקלאסה והסתוויות, תגידו שלום לנעלי הסתיו. אין הם פתוחות קלילות וכמעט לא מורגשות כנעלי/ סנדלי הקיץ. ואין הן מגבילות עוטפות ומגבילות כמגפיים. אמנם פריטי בלרינס חרטו על דיגלם את נעלי הבלרינה, אך אין זה מן נמנע מלחדש לשנות ולעצב מחדש. ונותן גם לנו שאיננו בלרינות את האפשרות לנעל מעודנת איכותית ובעיקר אופנתית.
,‏צילום: שאטרסטוק,,‏צילום: שאטרסטוק,הצבעים כמובן הינם כהים, אך אל תתנו לזה להטעות אתכן, יש בנעלים האלה הכל חוץ מאשר תחושת סתיו אפרורי. הכחול העמוק, הלקה המבריקה, עור נחש, מנומר ופנינים, פונפוני פרווה, רצועות עור ושאר פרטים, מראים לנו שאומנם העלים נושרים ומתחיל להיות קריר, אך כשהלב פועם אופנה, והרגל היטב עטופה, יתכן ולא נרצה שהסתיו יעבור.,וזכורנה- אישה עם נעל יפה לעולם לא יכולה להראות רע. (שאנל)
‏צילום: שאטרסטוק הם הפתיעו בגיזרות דוגמאות ואקססוריז שונים, אומנם כמובן גם עונה נראה את נעלי הבובה הנצחיות והבלתי מנוצחות, אך לצדן ניתן לראות סניקרס, נעלי סירה עם חרטומים מחודדים ומרובעים, והכל מאובזר במגוון אבזמים, וחריטות דיגיטליות חדשניות, כמובן פפיון אוברסייז, ואפילו נעלים בעלות עקב קטנטן ואופנתי.
‏צילום: שאטרסטוק

הצבעים כמובן הינם כהים, אך אל תתנו לזה להטעות אתכן, יש בנעלים האלה הכל חוץ מאשר תחושת סתיו אפרורי. הכחול העמוק, הלקה המבריקה, עור נחש, מנומר ופנינים, פונפוני פרווה, רצועות עור ושאר פרטים, מראים לנו שאומנם העלים נושרים ומתחיל להיות קריר, אך כשהלב פועם אופנה, והרגל היטב עטופה, יתכן ולא נרצה שהסתיו יעבור.

וזכורנה- אישה עם נעל יפה לעולם לא יכולה להראות רע. (שאנל).

‏צילום: שאטרסטוק ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית