האיש שהיה: נפרדים מהנשיא התשיעי שמעון פרס

"אני אעשה הכול למען השלום ואני לא מחפש תפקיד". עם פרס נובל לשלום, אהדה בכל מגדר ומגזר, אישיות מהפנטת, מנהיג אמיתי, פחות פוליטי ויותר מנהיג בלהיות אדם טוב * נפרדים משמעון פרס, שבחר להיות האדם הנכון, ולהשקיע את חייו למען השלום

גילי ש. | כיכר השבת |
שמעון פרס, הנשיא התשיעי של מדינת ישראל הלך לעולמו היום כ"ה אלול תשע"ו. כמובן החלו להעלות מבוידעם אתרי החדשות את קורות חייו ואת תרומתו למדינת ישראל. אחד המאפיינים אצל שמעון פרס במבט לאחור, הוא תמיד הי על קצה ההצלחה ואז .. צונח למטה במהירות.

גם כאשר היה היריב הנצחי של רבין במתיחות "מבצע אנטבה", כשלונותיו בבחירות פעם אחר פעם, פיטוריו על ידי שמיר אחרי "התרגיל המסריח" שרקח ברצונו להפיל את הממשלה. וגם לאחר הירצחו של רבין בשנת 95' מונה פרס לתפקיד ראש הממשלה, עד לבחירות המפורסמות בשנת 96' מול בנימין נתניהו.

פרס הוביל בסקרים לאורך כל מערכת הבחירות בהפרש ניכר, אך בסופו של דבר, בליל הבחירות התברר שנתניהו ביצע מהפך ענק ופרס שוב, הפסיד במערכה הפוליטית שוב.

אבל עכשיו..

בהיבט לאחור על אותו "לוזר לאומי" תואר שדבק בו לכאורה, אני שואלת, האמנם? כל מדינה בעולם רשמה מודעת אבל, שליחים מכל קצוות תבל וראשי הממלכה כבר עושים דרכם לעשות כבוד אחרון, לנשיא התשיעי של מדינת ישראל.

אז, רגע.. האם מדובר באותו 'לוזר' ?

כן! שמעון פרס בעצם הוגדר 'כלוזר' בעולם הפוליטי, ולבסוף נבחר לנשיא בכבוד רב. אך הוא השקיע בדברים האמיתיים באמת. ברצון לשלום, הבנה, שילוב כבוד הדדי, קבלת השונה ממך, ולא סתם הפך לאחד היהודים האהודים בעולם.

"אני אעשה הכול למען השלום ואני לא מחפש תפקיד"...

עם פרס נובל לשלום, אהדה בכל מגדר ומגזר, אישיות מהפנטת, מנהיג אמיתי,פחות פוליטי ויותר מנהיג בלהיות אדם טוב
נפרדים משמעון פרס, שבחר להיות האדם הנכון, ולהשקיע את נצחונותיו בדבר האמיתי.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית