וערכת בחגיך: אלגנט, כפרי או גראני שיק?

כל אחת והשולחן שלה, יש את אלו המעדיפות שולחן בסגנון אלגנט, יש שאוהבות את האוירה הכפרית וכאלו שהגראני שיק היא העריכה המועדפת עליה * הפקת שולחנות חג בלעדית למאמע, באדיבות מגזין דירה נאה לבניה עיצוב ונדל"ן מקבוצת עפרה שמעוני בע"מ, בעריכתה של המעצבת אלישבע גליקסברג (עיצוב)

אלישבע גליקסברג | כיכר השבת |
מעבר לפונקציונליות ולנראות שבעריכה, נוצר דיאלוג בין המארחים לאורחים. מנח הסכו"ם, הצלחות וסוגי הכוסות יספקו לאורח את האינפורמציה עלהמצפה לו במהלך האירוח מבחינה קולינרית.

אך בכל הקשור לאקלים ולאווירה, נגדיר אותם צבעים, קומפוזיציות וחומרים אשר יוצרים את השפה הוויזואלית באופן הרמוני. לקראת עונת חגי תשרי, המספקת לנו פלטפורמה דומיננטית למגוון ארוחות וסגנונות אירוח, בחרנו את המיטב מהקולקציה החדשה של רשת FOX HOME הנותנת מענה מהמפה ועד אחרון פריטי האקססוריז..

שולחן ראשון: חג שמח - האלגנטי

אך בכל הקשור לאקלים ולאווירה, נגדיר אותם צבעים, קומפוזיציות וחומרים אשר יוצרים את השפה הוויזואלית באופן הרמוני. לקראת עונת חגי תשרי, המספקת לנו פלטפורמה דומיננטית למגוון ארוחות וסגנונות אירוח, בחרנו את המיטב מהקולקציה החדשה של רשת FOX HOME הנותנת מענה מהמפה ועד אחרון פריטי האקססוריז..,שולחן ראשון: חג שמח - האלגנטי,,טיפ: ,אקססוריז:,,,,,שולחן שני: הזמנה לסוכה - הכפרי,,טיפ: ,אקססוריז:,,,,שולחן שלישי: ניפגש לקפה ומאפה - ה,גראני שיק,,טיפ: כששולחן ההגשה דקורטיבי ועומד בפני עצמו, אפשר להשאירו גלוי או לפרוש מפה על חלקו.,אקססוריז: קופסת עוגיות ששודרגה לוואזת סידור ורדים, קיטומי ורדים, סרטי סאטן הממשיכים את הסיפור הפסטורלי,,,,השבע של אלישבע לעריכה מקצועית:,1.,2. כוסות תמיד מימין ולפי סדר הגשת המשקאות. אין להניח מפית בכוס!,3. מרכז השולחן ימוקם בקומפוזיציה ובגובה שאינם פוגמים בקשר העין שבין הסועדים.,השקיעו בעריכה אישית המעצימה את תחושת השייכות של כל אינדיבידואל. עשו שימוש באקססוריז המתכתב עם הסטיילינג הכללי.,4. אל תחששו להשתמש בשיטת 'ערבב-הרכב'. תתפלאו לגלות צד יצירתי מאוד החבוי בכם.,5. בקניית כלי חשבו על שימוש נוסף למינופו מעבר לשימושו הייעודי, אך הקפידו שהאקססוריז יהיה כ-1/3 בלבד מנפח השולחן.,6. צבע בהיר נותן תחושת מרחב. צבע כהה מחדד את קווי המתאר ומקטין.,7. הקפידו שמעגל תאורת השטיפה יקיף את כל שטח השולחן.,,‏אלישבע גליקסברג, מנכ"ל יופי של אירוע STYLE ACADEMY ועורכת ראשית של מגזין דירה נאה לבניה עיצוב ונדל"ן מקבוצת עפרה שמעוני.,,‏סטיילינג וכתיבה: אלישבע גליקסברג, עוזרת הפקה: שירה אפרים, צילום: אוהד אורפז, דרור קליש, כלים: הקולקציה החדשה של FOX HOME, לוקיישן: הגלריה, ידידיה פרנקל 20 ת"א., ,,, , 
‏ בשולחן חג אשר מתאפיין בריבוי משתתפים המצריך מגוון אלמנטים, מומלץ לפרוש מפה בהירה המשדרת תחושת מרחב. באירוח רב-משתתפים נגדיר טריטוריה אישית לכל סועד באמצעות פלייסמנט בצבע ובמרקם קונטרסטיים למפה. כמו כן, יש להקפיד שהCENTERPIECE- לא יפריע לקשר העין בין הסועדים. טיפ: אפשר למנף את השימוש בכד ולהפוך אותו לאגרטל בעת הצורך. אקססוריז: רימונים, בתי נר ותכשיטי פרחים אישיים המתכתבים עם השזירות המרכזיות. ‏ ‏ ‏ ‏ שולחן שני: הזמנה לסוכה - הכפרי‏ כפרי, תבלינים וטבע, הזדמנות לתת להם ביטוי באירוח שבסוכה. כפרולוג לסתיו, בחרנו בכיסוי דו-שכבתי לשולחן. על מפה בפיגמנט אפור עכשווי פרשנו ראנרים ארוגים בשחור ושמנת. העריכה האישית קיבלה שני סגנונות, האחד בעל פלייסמנט קרושה והשני -פלייסמנט במרקם עץ טבעי. כדי להמשיך את הקו בחרנו לשזור את ה-CENTERPIECE בעלי ירק בלבד. טיפ: אפשר למנף את השימוש במרקית לצורך שזירה אמנותית. כדי ליצור הגבהה הונחה אחת מהן על גבי פמוט עץ. אקססוריז: תאנים (משבעת המינים), תכשיטי פרחים אישיים, נרות ‏ ‏ ‏שולחן שלישי: ניפגש לקפה ומאפה - הגראני שיק‏ על קפה ומאפה נסגרות עסקאות, נוצרות חברויות ונרקמים רגעים קסומים,וזה מוביל אותנו לעריכה מרוככת ופסטורלית. לשם כך ערבבנו והרכבנו שתי קולקציות אשר לכאורה אין קשר ביניהן והסטיילינגיוצר את ההרמוניה. סרטי סאטן בגון אפרסק נותנים את הטאץ' הקלאסי והמעודן ומעצימים את המפית והסכו"ם. המגש לעוגה משמש לעמדת כוסות, וקיטומי הוורדים ממשיכים את הסיפור של ה-MASTEREPIECE.

טיפ: כששולחן ההגשה דקורטיבי ועומד בפני עצמו, אפשר להשאירו גלוי או לפרוש מפה על חלקו.

אקססוריז: קופסת עוגיות ששודרגה לוואזת סידור ורדים, קיטומי ורדים, סרטי סאטן הממשיכים את הסיפור הפסטורלי

‏ ‏ ‏ השבע של אלישבע לעריכה מקצועית:1. בעריכה פורמלית יש לחשב רוחב של 75 ס"מ לכל סועד ובעריכה בלתי-פורמלית אפשר להסתפק ב-55 ס"מועומק הצלחת יהיה בהתאמה לאורך אמת היד.

2. כוסות תמיד מימין ולפי סדר הגשת המשקאות. אין להניח מפית בכוס!

3. מרכז השולחן ימוקם בקומפוזיציה ובגובה שאינם פוגמים בקשר העין שבין הסועדים.

השקיעו בעריכה אישית המעצימה את תחושת השייכות של כל אינדיבידואל. עשו שימוש באקססוריז המתכתב עם הסטיילינג הכללי.

4. אל תחששו להשתמש בשיטת 'ערבב-הרכב'. תתפלאו לגלות צד יצירתי מאוד החבוי בכם.

5. בקניית כלי חשבו על שימוש נוסף למינופו מעבר לשימושו הייעודי, אך הקפידו שהאקססוריז יהיה כ-1/3 בלבד מנפח השולחן.

6. צבע בהיר נותן תחושת מרחב. צבע כהה מחדד את קווי המתאר ומקטין.

7. הקפידו שמעגל תאורת השטיפה יקיף את כל שטח השולחן.

‏אלישבע גליקסברג, מנכ"ל יופי של אירוע STYLE ACADEMY ועורכת ראשית של מגזין דירה נאה לבניה עיצוב ונדל"ן מקבוצת עפרה שמעוני.‏סטיילינג וכתיבה: אלישבע גליקסברג, עוזרת הפקה: שירה אפרים, צילום: אוהד אורפז, דרור קליש, כלים: הקולקציה החדשה של FOX HOME, לוקיישן: הגלריה, ידידיה פרנקל 20 ת"א.‏

 

 

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית