הסרת שיער בלייזר? עדיף בחורף

לפני הסרת שיער, נשים מוצאות את עצמן מתחבטות בשאלות: מאיפה כדאי להסיר שיער? באיזה שיטה כדאי להסיר שיער? מאיזה גיל ניתן לעשות טיפולי לייזר? והאם יש עונה מסוימת מומלצת יותר? כל התשובות בכתבה שלפניכן (יופי, טיפוח)

הצורך בהסרת שיער, עולה שוב ושוב בעיקר בקיץ, כשאנחנו מפשילות שרוולים ויוצאות לטייל ולחפוש בים ובבריכה. אך מומחים מדגישים, כי העונה הטובה ביותר להסרת שיער היא בחורף ומומלץ להתכונן לקיץ לפני בואו. למה? אז אם גם את חולמת על עור חלק לצמיתות, אנו ממליצים לך בחום לקרא את הסיבות בעיון.

תופעות לוואי

"הסרת שיער בלייזר מתבצעת באמצעות קרן לייזר שמוקרנת על העור" מסבירה דבי וולף, מנהלת המרכז הרפואי אסתטי 'דבי וולף' בבני ברק "קרן הלייזר מכוונת למלנין של זקיק השיער, חשיפה ממושכת לשמש לפני טיפול לייזר ואחרי עלולה ליצור כוויות או כתמים בעור. לכן, בעונת החורף – העונה בה אנו נחשפות פחות לשמש וגם השמש פחות חזקה – בטוח יותר לעבור טיפולי לייזר להסרת שיער"

פנאי והתמקדות בטיפול

בשגרה, אנו פנויות יותר ונוכל להקפיד על מרווחים נכונים בין טיפול לטיפול לתוצאה מקסימלית. לדבי דבי וולף הקפדה על סדרת טיפולים נכונה מסיעת מאד להגיע לתוצאה מקסימלית במהירות.

תוצאות

"מתברר", מפתיעה דבי, "שהסרת שיער בקיץ היא פשוט יעילה פחות ונותנת תוצאות פחות יפות. מה הסיבה לכך? כאשר מבצעים טיפול להסרת שיער בלייזר, לקרניים קל יותר לפעול כאשר יש הבדל בולט יותר בין צבע העור לצבע השיער. מכיוון שבחורף עורנו בגוון בהיר יותר, קל יותר להבחין בשיער על רקע העור. לפיכך, בחורף הטיפול יהיה יעיל יותר ותתקבל תוצאה איכותית וחלקה יותר".

הכינו גופכם לקיץ

זה מעצבן לחכות עד לקיץ ואז להתחיל להסיר שיער מהגוף ברגע האחרון ובלחץ. למה לא להגיע לקיץ רגועים יותר, ועם גוף חלק שכבר התאושש מהתהליך? הסרת שיער בחורף חוסכת לכם את הלחץ הזה ומאפשרת לכם לשמור על ראש שקט לקראת הקיץ.

מומחים בעלי שם עולמיים, ממליצים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר החל מגיל 16, לתוצאה מקסימלית ומהירה. אז אם את חולמת על עור חלק, זה הזמן להגיע לפגישת ייעוץ חינם ולקבל 500 ₪ מתנה לרכישת בגדים בשמיס, המבצע לשבוע בלבד עד לז' חשוון בהזדמנות אחרונה למי שלא הספיקה.

לפגישת ייעוץ חינם וללא התחייבות 1700-500-401 ר' עקיבא 74 בני ברק.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית