ומה בתפריט? תוכנית התדרדרות למותקפות

תכנית שיקום לתוקפים ותוכנית התדרדרות לנתקפים, כך פועלת מדינת ישראל לקידום נשים נפגעות. בעצם יותר נכון בקידום ההיתדרדרות שלהן. זאת לאחר שמשרד הבריאות החליט בצעד חסר רחמים וכנראה גם בחוסר מחשבה תחילה, לקצץ תקציב לארבע יחידות הפועלות למען המותקפות ולאשפזן (דעות)

נילי גינגולד אלשיך | כיכר השבת |
זה לא סוד שהמצב של הנשים המותקפות תקיפה מינית אינו טוב בלשון המעטה, לא בשום מקום בעולם ודווקא היה ניראה שלאחרונה הנושא הרבה יותר מקבל במה גם בציבור החרדי.

אך ההחלטה השערורייתית בעייני והאמת גם הממש לא מפתיעה היא לקצץ אותן יחדיו. כנראה מעידה שמי שמכוון את ההחלטות לא ממש מבין את חומרת המצב, הרי לא חסר כסף לשיקום אסירים וכמובן שאת אותן הניתקפות שמים בתוכנית דרדור הרי אפשר היה לקצץ לפוגעים לאותם אנסים, פושעים, את התוכניות שלהם ובמקום להשקיע שם את הכסף, צריך להשקיע את הכסף באותן נפגעות.

הרי זה לא סוד שהן הולכות לסחוב תיק לשארית חייהן, תיק שלימים יעידו נפגעות רבות שהוא הולך איתן למקומות רבים עם בן הזוג ועם הילדים. אין ספק ששיקום אסירים זה דבר חשוב אך להפקיר פצועים לטובת שיקום עבריינים? החלטה זו מעבירה מסר חד משמעי שיש כאן סדר עדיפויות לקוי, ושאנחנו רחוקים מאוד מהמצב האידיאלי, כיום נושא התקיפה מדובר ומופיע בכותרות ולא ממש מתביישים לדבר עליו.

ניראה שנושא המניע לא ממש מתקדם, ודאי לא כאשר מעמד האסיר טוב ממעמד המותקף או המותקפת, אחד מהדרכים למנוע את האסון הבא מתחיל במתן עזרה לנפגע, ובהענשה קשה של התוקף למען יראו וייראו, לצערי לא כך המציאות, אני חושבת שבעה זו מונך על קתיפנו הנשים והגברים באשר הם לעמוד כתף זה לצד זה וזו לצד זו, וליצור מהפכה וזעקה
מפני שמציאות זו מעידה לא רק על מעמדם של הנתקפים על על סדר העדיפויות בכנסת ישראל ועל המצב הכללי בעם גם במישורים רבים אחרים.

מה שמזכיר לי את הסיפור על גולדה מאיר: כאשר המשטרה הכריזה שעקב עליה במספר מקרי התקיפה, עדיף שנשים ישארו בבית משעה שש בערב, בתגובה לכך גולדה מאיר לא ‏מילאה את פיה במים ואמרה: שכדאי שהגברים במדינת ישראל ישארו בבית לאחר השעה 6, מה גם שכדאי למי שהחליט את ההחלטה המטופשת הזו, לקחת ברצינות את דבריה של גולדה מאיר ואף לאמץ באופן כללי את גישתה כלפי נושא התקיפה המינית באשר היא. עוד אישה במדינת ישראל שלצערי לא מופתעת מקשיחות העורף כלפי אזרחיה,במיוחד לאותם אזרחים שזקוקים לה כל-כך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית