הפכה למסורת: תחרות מלכות היופי של ניצולות השואה

מה בין תחרות מלכות היופי, המקהלה המבוגרת ביותר בעולם ל...שואה? אתמול (ראשון) נערכה תחרות מלכת היופי של ניצולת השואה 2016. התחרות שנערכת ביוזמת 'עמותת יד עזר לחבר' זו השנה החמישית, מעוררת עניין ברחבי החולם ומספר רב של כלי תקשורת באו לסקר את האירוע רב המשתתפים שבניגוד לשנים קודמות רשם השנה כמה וכמה שיאים

מאמע | כיכר השבת |
התחרות המסורתית הכוללת מידי שנה מאות אישי ציבור, שרים וחברי כנסת, כללה השנה גם נציגים מכובדים מטעם גינס שבאו להיות עדים לרגע ההיסטורי בו עלתה על הבמה מקהלה מיוחדת שכל חברותיה הם ניצולות שואה המתגוררות בבית החם של עמותת יד עזר לחבר. הגיל הממוצע של הזמרות הוא 91, וע"פ המידע שיש כרגע לחברי עמותת יד עזר לחבר זוהי המקהלה המבוגרת ביותר בעולם. המקהלה שרה בין היתר המנון הישרדות שהושר בגטו בזמן השואה וצפויה להכנס לספר שיאים של גינס.
,'‏עמותת יד עזר לחבר' (יחצ)
'‏עמותת יד עזר לחבר' (יחצ)

אולמי הקונגרסים בחיפה, בהם נערכה התחרות בחסות אורחת הכבוד שרה נתניהו היו גדושים עד אפס מקום באלפי אורחים חשובים, שרים, ראשי ערים מכל רחבי הארץ, שופטים רופאים ואנשי אקדמיה וגם בשורה ארוכה של אמנים שבאו להופיע ולתת כבוד למאות האודים המוצלים.

"השנה אנחנו מתכוונים לתת לתחרות שהפכה אצלנו למסורת היבט נוסף בשירת המנון הישרדות בשואה על ידי המקהלה שבה חברות ניצולות שואה, כי זו הדרך שלהן להראות לעולם, שגם אז וגם היום לא ניתן לשבור אותנו", סיכם שמעון סבג מנכ"ל ומייסד עמותת יד עזר לחבר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית