אסטרולוגיה יהודית: איזה יסוד חסר לך?

מפות אסטרולוגיות נראות למי שלא מבין בהן, כמין שרטוט סיני עתיק של מנהרה תת קרקעית השואבת אותך לעולמות קסומים.. טוב, קצת נסחפנו. מה שכן, גם למי שלא מבינה, מפה אסטרולוגית מהווה כלי עזר והכוונה נהדר * אז איך מסתכלים בכלל על מפה אסטרולוגית?

ברכה כהן | כיכר השבת |
נכיר את יסודות האבחון דרך מפת לידה הנגזרת משעת לידה מדויקת ותאריך לידה לועזי עיר ומדינה בה נולדת.. דרך אבחון מפת לידה ניתן לרכוש הבנה בחוקי העולם ודרישות החיים ממני. לומדים לזהות בעיות בזוגיות בהורות, בחינוך, בעבודה ובמערכות יחסים שלך עם עצמך, ועם הסובבים והעיקר הנחיה מדויקת כיצד לפתור אותן. באבחון מפת לידה נוכל להתאים מקצוע ,לבדוק התאמה בשידוכים, ליעץ בתחום הכלכלי החינוכי האישי הפסיכולוגי וההתנהגותי.

נעים להכיר: איך מסתכלים בכלל על מפת לידה?

לאחר שהזנו בתוכנת אסטרולוגיה ( כמו רום השמים או MY ASTRO) נגלה לעינינו מפה שמשתנה מאדם לאדם כמובן, ובה רואים: עיגול גדול שמחולק ל-12 בתים של 12 מזלות + 12 כוכבים (את גם תראי שלל של קיוקווים וזויות – אך מוקדם מידי בשביל להבין מזה ומה המשמעות).

את ספירת הבתים והמזלות אנחנו מתחילים לקרוא מאמצע צד שמאל וזה נקרא: "אופק" – זה הרגע בו נכנסנו לעולם, משם יורדים שמאל, ולמטה בכיון הפוך מהשעון. (בכל שבוע נפרט על מזל אחד ומשמעותו). כלל בסיסי במפת אסטרולוגיה: אלו הן 4 היסודות שוודאי הרבה מכן מכירות, אז אנחנו מחלקים את 12 המזלות ל- 4 יסודות:

יסוד אש: טלה/ אריה /קשת

מילים שמייצגות תנועה,חום, שמחה, שינוי, חיות, גילוי, התחלה, רצון, אומץ חיפוש, העזה והתלהבות, הנאה מהחיים. לאנשי האש: חיבור חזק לאני, חוש טוב לזמן, מנהיגים בנשמה, תמיד הם במסע.

יסוד אדמה: שור /בתולה /גדי

מילים מייצגות: גוף, פיסיות, בטחון, קיום, הישרדות, צמיחה שאיפות, שימור ומימוש, ערכים. ערכים הנכונים לחברה, ערכים שהוכיחו את עצמם, ערכים אישים הטבועים באדם מלידתו.

יסוד אויר: תאומים/מאזניים /דלי

מילים מייצגות: כח, מחשבה, הבנה, מסקנות, הארה, תקשורת, רעיונות, מערכות יחסים, בסביבה קרובה -באחד על אחד,
יחסים של אהבה, מלחמה ותחרות עם קבוצות וחברים. אנשים עם יסוד אויר הם משכילים, סקרנים, קשורים לנושאי חברה תרבות, פועלים מכוח השכל, בעלי כושר ביטוי אוהבים הסברים, ולהסביר לאחרים.

ואחרון חביב יסוד מים: סרטן /עקרב /דגים

מילים מייצגות נפש, רגש, הכלה, התמזגות, הטמעה, חבוי, נסתר ולא מובן, זיכרון, פיריון, קרבה, געגועים, ספיגה, אמפתיה וילדותיות. אנשים עם יסוד מים: יהיו בעלי רגש רחב, דימיון שופע, מחפשים עומק, ונמשכים לנסתר ולנעלם.

יש אנשים שחסר אצלם אחד היסודות, ואז בד"כ יתחבר האדם לאנשים שאצלם היסוד חסר נמצא בשפע.

מחסור באש: האדם מתקשה להתלהב מחפש צידוקים, לעיתים חסר חיים או ביטחון, מתלבט הרבה ואינו יודע מה רוצה, קושי להתחיל דברים חדשים. לעומת זאת יהיה בו רגישות והגיון טוב, הבנה והתענינות בזולת.

מחסור באדמה: גורם לקושי לעמוד בלוח זמנים, תהיה תלות באחרים מבחינה מעשית,קושי לממש דברים,לקחת אחריות, להכנס למסגרת.לעומת זאת יהיה אדם חביב, מתלהב, סקרן ומהיר קליטה.

מחסור במים: יביא לקושי עז בלבטא רגשות, להזדהות עם רגשות של אחרים, קשיים בקירבה ריגשית, ורתיעה לכל דבר מסתורי ובלתי מוסבר. לעומת זאת יהיה אדם ברור, שקול, מעשי.

מחסור באוויר: יותר קושי להסביר את עצמו ,קושי להשתלב במקום חדש או חברה, האדם יהיה איטי, מתרחק, מתעסק בענייני עצמו, אך עם זאת ניתן לסמוך על האדם שיעמוד על רצונו, יהיה ממוקד ולא מתפזר.

שבוע הבא נעסוק ב: שילוב היסודות...


ברכה כהן – פסיכותרפיסטית ומאבחנת עפ"י מפות לידה. מייל: Brachachoen86@gmail.com. נייד: 052-7668141

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית