בריחת שתן? אל תברחי מהבעיה

באירוע שנערך במרכז לכירורגית פלסטית בתל אביב, נחשף מכשיר לייזר מהפכני המצעיר ומחדש את רקמת העור ומעניק פתרון מהיר וחסר כאבים לבריחת שתן נשית. לא נעים להודות, אבל הבעיה הזו קיימת. לא אצלי ולא אצלך כמובן. בעצם אצל אף אחת. אך אולי כדאי להפסיק לברוח מהבעיה הפוגעת קשות באיכות חייהן של 50% מהנשים בגיל המעבר ולהתמודד איתה באופן הקל והיעיל ביותר (בריאות)

נעים להכיר FemTouch™!

40 נשות תקשורת מהמגזר החרדי והדתי התכנסו לאחרונה ברחוב הברזל בתל אביב, לכבוד השקה חגיגית של FemTouch™ - מכשיר לייזר פורץ דרך וראשון בסוגו בישראל. FemTouch™ אשר פותח במעבדות Lumenis (מובילה עולמית בתחום טיפולי הלייזר האסתטיים, הכירורגיים והגינקולוגיים) מעניק פתרון מהיר, לא פולשני וללא כאבים לתופעות השונות שמקורן בהחלשות או בהתנוונות שרירי הנרתיק.

כאמור, נשים בגיל המעבר חוות סימפטומים הקשורים לבריאות הנרתיק המשפיעים על איכות חייהן. 50% מהנשים בגיל המעבר סובלות מבריחת שתן במהלך פעילות ספורטיבית, שינויי תנוחה, הרמת משאות כבדים או אפילו תוך כדי שיעול. (אההממ..) 80% מהן חוות ניוון של דפנות הנרתיק כתוצאה מהפסקת הפרשה של הורמון האסטרוגן בנרתיק. FemTouch™ נוצר כדי להשיב את הגמישות והמוצקות לרקמות לאחר לידות או עם התקדמות הגיל.

40 נשות תקשורת מהמגזר החרדי והדתי התכנסו לאחרונה ברחוב הברזל בתל אביב, לכבוד השקה חגיגית של FemTouch™ - מכשיר לייזר פורץ דרך וראשון בסוגו בישראל. FemTouch™ אשר פותח במעבדות Lumenis (מובילה עולמית בתחום טיפולי הלייזר האסתטיים, הכירורגיים והגינקולוגיים) מעניק פתרון מהיר, לא פולשני וללא כאבים לתופעות השונות שמקורן בהחלשות או בהתנוונות שרירי הנרתיק.,כאמור, נשים בגיל המעבר חוות סימפטומים הקשורים לבריאות הנרתיק המשפיעים על איכות חייהן. 50% מהנשים בגיל המעבר סובלות מבריחת שתן במהלך פעילות ספורטיבית, שינויי תנוחה, הרמת משאות כבדים או אפילו תוך כדי שיעול. (אההממ..) 80% מהן חוות ניוון של דפנות הנרתיק כתוצאה מהפסקת הפרשה של הורמון האסטרוגן בנרתיק. FemTouch™ נוצר כדי להשיב את הגמישות והמוצקות לרקמות לאחר לידות או עם התקדמות הגיל.,,איך זה עובד?,תוך שימוש באנרגיית אור, FemTouch ™ גורם לשיקום של סיבי הקולגן וגורם לחידוש, הטיפול בקרב נשים מבוגרות הוכיח תוצאות מבטיחות גם בשיקום הפרעות בריקון השתן. הטיפול ב-FemTouch™ מהיר, אינו כרוך בהכנה מיוחדת ואינו כרוך בכאבים במהלך הטיפול או לאחריו.,איפה ניתן להשיג?,את המכשיר הייחודי ייבאה לארץ רשת מרפאות הבוטיק ״המרכז לכירורגיה פלסטית״ בראשות הד"ר ביאנקה רוזנברג-הגן, מנתחת פלסטית בעלת ניסיון של למעלה מ- 36 שנים בכירורגיה פלסטית. המרכז בראשותה מציע את המגוון הרחב והמושלם ביותר לפתרונות בתחום הכירורגיה הפלסטית והרפואית.,בפתיחת האירוע הציגה ד"ר ביאנקה רוזנברג את שלל הטיפולים המוצעים במכון תוך כדי מתן שירות איכותי ויוצא דופן, המותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופל, בשימת לב ובדגש על סבלנות, נועם ודיסקרטיות מלאה. ד"ר ביאנקה רוזנברג ידועה בזכות השילוב הנדיר של מקצועיות ללא פשרות, חוש אסתטי מפותח ורגישות רבה לצרכי המטופלים.,לאחר מכן ריתקה ד"ר רות גייסט את נשות התקשורת בהצגת פרזנטציה, בה הציגה את מגוון הבעיות האורוגינקולוגיות ופירוט הפתרונות החדשניים המוצעים במרכז. ד"ר גייסט מכהנת כיו"ר החברה הישראלית לגינקולוגיה של ילדות ומתבגרות והינה יועצת בכירה בתחומי האורוגינקולוגיה, כירורגיה תוך רחמית וגינקולוגיה. ד"ר גייסט מבצעת ניתוחים להפרעות ברצפת האגן (צניחות, הידלדלות עם הגיל, הפרעות שליטה על השתן)
(צילום יחצ)

איך זה עובד?

תוך שימוש באנרגיית אור, FemTouch ™ גורם לשיקום של סיבי הקולגן וגורם לחידוש, הטיפול בקרב נשים מבוגרות הוכיח תוצאות מבטיחות גם בשיקום הפרעות בריקון השתן. הטיפול ב-FemTouch™ מהיר, אינו כרוך בהכנה מיוחדת ואינו כרוך בכאבים במהלך הטיפול או לאחריו.

איפה ניתן להשיג?

את המכשיר הייחודי ייבאה לארץ רשת מרפאות הבוטיק ״המרכז לכירורגיה פלסטית״ בראשות הד"ר ביאנקה רוזנברג-הגן, מנתחת פלסטית בעלת ניסיון של למעלה מ- 36 שנים בכירורגיה פלסטית. המרכז בראשותה מציע את המגוון הרחב והמושלם ביותר לפתרונות בתחום הכירורגיה הפלסטית והרפואית.

בפתיחת האירוע הציגה ד"ר ביאנקה רוזנברג את שלל הטיפולים המוצעים במכון תוך כדי מתן שירות איכותי ויוצא דופן, המותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופל, בשימת לב ובדגש על סבלנות, נועם ודיסקרטיות מלאה. ד"ר ביאנקה רוזנברג ידועה בזכות השילוב הנדיר של מקצועיות ללא פשרות, חוש אסתטי מפותח ורגישות רבה לצרכי המטופלים.

לאחר מכן ריתקה ד"ר רות גייסט את נשות התקשורת בהצגת פרזנטציה, בה הציגה את מגוון הבעיות האורוגינקולוגיות ופירוט הפתרונות החדשניים המוצעים במרכז. ד"ר גייסט מכהנת כיו"ר החברה הישראלית לגינקולוגיה של ילדות ומתבגרות והינה יועצת בכירה בתחומי האורוגינקולוגיה, כירורגיה תוך רחמית וגינקולוגיה. ד"ר גייסט מבצעת ניתוחים להפרעות ברצפת האגן (צניחות, הידלדלות עם הגיל, הפרעות שליטה על השתן) ופלסטיקה של האזור.

במסגרת השקת המכשיר המהפכני, מציע המרכז לכירורגיה פלסטית טיפולים למניעת בריחת שתן וטיפולים נוספים במחירי השקה נוחים לזמן מוגבל. מומלץ להתעדכן באתר המרכז ולשריין תור בהקדם.

רשת המרפאות של המרכז הרפואי - ירושלים: רחוב דרך חברון 101, בית הנציב, כניסה A טל' 02-5368000 | תל אביב: רמת החייל, הברזל 19, טל' 1-800-800-806

http://www.bplastic.co.il/femtouch

https://www.facebook.com/BPlasticSurgery/?fref=ts

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית