ניסתה לצלם סלפי אתגרי - ונפלה אל מותה

היום הטרנד להפוך מפורסם על ידי מעשים נועזים ברשתות החברתיות ידוע ונפוץ מאד. כל אחד יעשה הכל בכדי לגרוף כמה שיותר תגובות לייקים ובקשות חברות. כל מה שמתבקש ממך בכדי לקבל את התהילה הזו זה לעשות מעשה נועז מול המצלמה. כשילדה בת 12 מרוסיה, החליטה לעשות תמונת סלפי אתגרי, זה נגמר באסון (חדשות)

גילי שלום | כיכר השבת |
אוקסנה, תלמידה כבת 12 מרוסיה, שלחה לחברתה הטובה סלפי אתגרי בו היא נראית מחוייכת בעודה יושבת על מעקה מרפסת ביתה. החברה הגיבה בתגובות נלהבות אך לאחר שלא קיבלה מאוסקנה תגובה, החלה לדאוג. כשאחד השכנים איתר את הגופה של הילדה מוטלת על הארץ, התגלתה הטרגדיה: אוקסנה איבדה את שיווי משקלה וצנחה אל מותה מגובה 17 קומות מיד לאחר הצילום.

״היא הייתה ילדה חברותית", סיפר דודה של אוקסנה, "תלמידה טובה שלא היו לה שום בעיות בבית הספר. היא למדה ריקוד ואנגלית. היו לה כל כך הרבה סיבות לחיות ועכשיו היא מתה בגלל הטירוף הזה של לעשות דברים קיצוניים בשביל לצלם סלפי. אין שום סיבה אחרת שהייתה גורמת לה לטפס על מעקה המרפסת״

זו לא הפעם הראשונה שבה ילד או נער מאבד את חייו ברוסיה בשל פעלולי סלפי מסוכן, והממשלה אף הכריזה על קמפיין מיוחד הכולל כרזות ופרסומות טלוויזיה בניסיון להבהיר לקהל הצעיר והסקרן כי מדובר בסיכון מיותר לגמרי.

בשנה שעברה צנח ילד כבן 10 אל מותו לאחר שניסה לחקות את גיבור היוטיוב שלו בכך שעלה על גג הבניין וניסה לתעד את עצמו מהמקום הגבוה הזה בווידאו מאתגר וקטלני. קטלני..תרתי משמע.

היום הטרנד להפוך מפורסם על ידי מעשים נועזים ברשתות החברתיות ידוע ונפוץ מאד. כל אחד יעשה הכל בכדי לגרוף כמה שיותר תגובות לייקים ובקשות חברות, כל מה שמתבקש ממך בכדי לקבל את התהילה הזו זה לעשות מעשה נועז מול המצלמה כגון סלפי מבניין גבוה, לרוץ בכביש סואן, או סתם סלפי מול רכבת שהולכת להגיע.

לפעמים זה מצליח, אך לפעמים, אפשר לסיים כמו אוקסנה, ולא..שום לייק ושום תגובת ״כל הכבוד״ לא יחזירו לה את חייה בחזרה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית