תינוק המריבה יישאר אצל הוריו המאמצים

התפתחות בפרשת תינוק המריבה: היום החליטו בבית המשפט כי התינוק יישאר אצל הוריו המאמצים ולא אצל הוריו הביולוגים. הפרשה המטלטלת הסתיימה הבוקר לאחר הערעור שהגישו ההורים המאמצים (חדשות)

גילי שלום | כיכר השבת |
הבוקר (שני), החליט בית המשפט העליון בעקבות הגשת הערעור מצד הוריו המאמצים של התינוק, כי הוא יישאר אצל הוריו המאמצים ולא יוחזר להוריו הביולוגים הצעירים. התינוק, שנולד לפני כמה חודשים ללא ידיעת אביו, נמסר ע"י אימו לאימוץ והגיע לידי זוג שעבר טלטלה רבה על מנת לקבל ילד לאימוץ. אביו של התינוק שגילה לאחר כמה חודשים על ילדו הקטן, ניסה לבטל את האימוץ בכל דרך אפשרית ולהחזיר את הילד לחיקו, אך הבוקר, החליט בית המשפט כי הילד יישאר אצל הוריו המאמצים מזה כמה חודשים.

הסיפור התחיל כאשר אביו של הילד שהיה כבן 18, פגש את אשתו הצעירה והתחתן איתה. באותה שנה עברו בני הזוג טלטלה בעקבות פטירתם של הוריהם של שני בני הזוג. הם נכנסו למשבר עמוק ונפרדו, מבלי שהאב ידע כי אשתו בהריון. רק לאחר כמה חודשים כשהתינוק כבר נולד גילה האב דרך אחותו הגדולה על בנו הקטן .

בתחילת השבוע העניק האב ראיון לחדשות 2 ומרר בבכי ״אני רואה בגני משחקים אבות עם ילדים ואני מתחיל לבכות. נקרע לי הלב״. האירוניה שבסיפור היא שבעקבות האימוץ חזרו בני הזוג להיות ביחד אך ללא ילדם המשותף.

למרות היותם בני פחות מ-20 ובתמיכת המשפחה, החליטו בני הזוג לבטל את האימוץ ולהחזיר את הילד הקטן לחיק המשפחה. האב פנה אל בית המשפט וביקש לבטל את האימוץ. בבית המשפט התברר לו כי אחרי חודשיים לא ניתן לבטל את האימוץ כי הילד מספיק להקשר אל הוריו המאמצים. האב אמנם לא ידע על האימוץ, אך אשתו כן ידעה, ונראה כי חשבה שיהיה ניתן לבטל את האימוץ עד חצי שנה מתחילתו, ולא עד חודשיים בלבד.

על פי החוק, על מנת למסור ילד לאימוץ יש צורך בהסכמת האב,ו אם האם מסרבת להגיד את זהותו של האב,על הרשויות לנסות לאתר אותו, האב הצעיר טען כי לא נעשה שום מאמץ מטעם הרשויות לאתרו. ״יש שכנים ,יש משפחה ענקית, יש חברים,ת וך שניה היה אפשר להגיע אלי, ואף אחד לא טרח לעשות זאת״

היום, החליט בית המשפט כי התינוק לא יחזור להוריו הביולוגים הצעירים ויישאר אצל הוריו המאמצים.

מעורכת הדין של התינוק נמסר : ״אני מונעת רק על ידי השאלה מה הלקוח שלנו, התינוק הפעוט בן עשרה חודשים, היה מבקש מאיתנו לעשות אם יכול היה לדבר. אני סבורה שהיה מבקש שנדאג לעתידו, ושתערך בדיקה יסודית ואחראית היכן ידאגו לו ויאהבו אותו הכי הרבה. ומעל הכל, היכן לא יפגעו בו או ינטשו אותו שוב. החלטת בית המשפט לענייני משפחה לא נהגה בלקוח שלנו בכבוד מינימאלי. היא עסקה רק בסוגיות משפטיות ולא התייחסה בכלל אליו, לא היה מנוס מהגשת הערעור ״

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית