תאומים: למי תינתן הבכורה?

חידה: סמואל נולד ב- 1:39 בלילה ורונאן נולד חצי שעה אחריו. איך יכול להיות שרונאן הבכור? (לידה)

גילי שלום | כיכר השבת |
להיוולד עם תאום זה בעצם להיוולד לחיים מלאים בהשוואות אחד מול שני: גובה, גיל, משקל, מראה, ואפילו חצ׳קונים. אך המריבה הגדולה ביותר היא, מי זכה בבכורה? מי הגדול ומי הקטן ומה ההפרש ביניהם? תאומים שנולדו בתחילת שעון החורף, יצרו לעצמם בלבול נצחי ולעולם לא יוכלו להשיב על אחת השאלות שתאומים נשאלים הכי הרבה בימי חייהם, מי נולד ראשון?

אחד מזוגות התאומים האלה, רונן וסמואל הקטנטנים, ילדיהם של אמילי וסת פטרסון, נולדו בליל השישה בנובמבר. בשעה 1:39 בלילה הגיח לעולם סמואל, בדיוק שלושים דקות אחריו נולד רונאן, וקיבל אחר כבוד את תואר האח הצעיר. או שבעצם...הבכור? כי בדיוק אז הוחלפה השעה מ-2:09 ל-1:09, כך שרשמית, רונן הוא הבכור ושעת הלידה נרשמה ל-1:09.

״בהתחלה לא הצלחתי לעכל את הסיפור הזה״ אמרה אמילי האם, ״בעלי היה הראשון שבא ואמר לי: ״תשמעי חידה!״ לקח לי יום שלם להבין איך יכול להיות שזה שנולד שני הוא בעצם הבכור. לא הבנתי שזה אירוע נדיר עד שהאחות סיפרה לי שהיא עובדת בבית החולים במחלקת היולדות מזה ארבעים שנה ומעולם לא יצא לה להיפגש במקרה כזה, דווקא בעלי חשב שמשהו כזה יכול לקרות״

״הבנתי בשלב מסויים שיכול להיות שהם יוולדו בימים שונים, או שהחלפת השעון תשפיע על זמני הלידה שלהם״ מספר האב, ״עדיין זה די מדהים אותי, אני חושב שזה די מגניב שאחד יותר בוגר מהשני והשני נולד קודם. אני מקווה שהם לא יהפכו את זה למריבה של החיים שלהם ״

״אני דווקא אוהבת את זה שאין מקום ראשון ושני, כל אחד הוא במקום ראשון מבחינה אחרת״ אמרה אמילי האם,״מבחינה טכנית התינוק הראשון נמצא בעולם יותר זמן, אבל מבחינת תעודת הלידה התינוק השני גדול יותר מהראשון,אני בטוחה שלא יהיו בעיות בגלל זה. בכל זאת, אנחנו לא בזמנים שבהם מביאים את הירושה לבן הבכור, כי אם כן, בהחלט היה פה בלאגאן אחד גדול״ אומרת האם ומצחקקת לא לפני שסמואל (הבכור?)החל לבכות..ואחיו רונן (הבכור?)הצטרף למחזמר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית