סלפי רעיל: סיפור הצלה ברשת

זה כבר נטמע כהרגל, עוד לפני שאנו נותנים ביס למנה שהזמנו או לאוכל שהכנו, אנו מתעדים ומעלים לחשבון האינסטגרם/טוויטר/פייסבוק. אך, מי היה מאמין שבעצם התמונה הזו תציל חייו של גולש רעב?

גילי שלום | כיכר השבת |
סוף סוף מועיל קצת כל העסק הזה שנקרא ״רשת חברתית״. כמה מועיל? נגיד שזה מועיל עד כדי הצלה ממוות על בטוח. כן, כן כמו ששמעתם! נרתיגה, סטודנט מיפן שיצא לדייג עם חבריו כפי שהוא נוהג לעשות כמדי יום ראשון, העלה בחכתו דג נדיר למראה. לא עברו דקותיים וכבר העלה נרתיגה תמונה לחשבון הטוויטר שלו והוסיף: ״וואוו, תראו איזה דג נדיר וטעים למראה תפסתי, אני הולך עכשיו לאכול אותו עם רוטב סויה״.

למעשה נרתיגה היה בטוח כי תפס דג קווהאגי גדול ומרשים, אך נרתיגה לא ידע כי הדג שתפס הוא אחד מסוגי האבו נפחא שמכילים 70% יותר רעל מדג אבו נפחא רגיל, מה שאומר: שלו היה אוכל נרתיגה את הדג, לא היה שורד וזו הייתה ארוחתו האחרונה. אך למזלו הרב של נרתיגה, הגולשים היו שם בכדי להזהיר אותו.

הציוץ בן רגע גרף אלפי שיתופים ואלפי תגובות שפשוט צעקו דרך המקלדת אל נרתיגה ואמרו ״אל תאכל את זה, זה רעיל!״ נרתיגה התעכב מלענות ואלפי הגולשים המתינו בחרדה לראות מה קורה ומדוע מתעכב נרתיגה מלהגיב, כבר פחדו שהוא יושב וסועד את ארוחתו האחרונה חלילה, רק לאחר שעה נזכר נרתיגה לצייץ לכל העוקבים המודאגים: ״שחררתי את הדג כשראיתי את אזהרותיכם, לא הרגתי אותו עדיין ככה ששחררתיו ישר למים, לא הגבתי משום שהייתי במקום ללא קליטה והסוללה שלי התרוקנה, אני מצטער על כל הצרות ואי הנעימות שגרמתי לכם״.

״הייתי מת לו הייתי רואה את התגובות של הגולשים״ אמר נרתיגה, לא הייתי מוותר על הארוחה הזו בשום מחיר, כל-כך הייתי בטוח שזה דג קווהאגי, לא ידעתי שזה סוג של דג אבו נפחא כלכך מסוכן ורעיל, אני כלכך מתנצל על כל הדאגה שהעמדתי את הגולשים בה, ואני מודה להם שהיו עירנים ולא טיפשים כמוני ושהבחינו שאני הולך לאכול משהו שיכול לקחת לי את החיים שלי ממני.״

באמת, לייק רק על ההתנצלות...שיהיו לי בריאים.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית