4 תכשירי הטיפוח של קליניק שאת חייבת להכיר

אחרי השקה מוצלחת של קרם העיניים הכתום מסדרת Pep Start, מרחיבה עכשיו קליניק את המשפחה עם לא פחות מארבעה תכשירים חדשים ומבטיחים, הנחשבים, כל אחד מהם, לחדשני ופורץ דרך בתחומו (יופי וטיפוח)

מאמע בשיתוף קליניק | כיכר השבת |
תתפנקי

Pep-Start HydroRush SPF 20 Moisturize

קליניק מעלה את הגנת העור לרמה הבאה עם Pep-Start HydroRush SPF20 Moisturizer החדש, המכיל מרכיבים נוגדי חמצון, נוגדי גירוי וכאלה המחזקים את מחסום העור על מנת לספק הגנה מרובת פנים מפני נזקי הסביבה. זהו תכשיר לחות יומי המספק בקרת שמנוניות במקביל לגל מידי של לחות ובנוסף הגנה כוללנית מפני הסביבה כשהוא מותיר את העור מוכן כיאות ליום שלפניו.

הקרם מכיל גישה רב - חזיתית להגנה מנזקי הסביבה, המשלבת מסנני קרינה רחבי טווח עם נוגדי חמצון וגירוי, תיקון מחסום העור והרגעת העור עם נוסחה המכילה תמהיל אפקטיבי של מרכיבי לחות ותמציות נוגדי דלקת וחומצה היאלורונית ופפטידים המסייעים בשמירת המוצקות והתפיחות של העור.

,

‏ ‏

הוראות שימוש: למשוח מדי בוקר תוך הימנעות מאזור העיניים. ניתן לשימוש לבד או מתחת לאיפור.

Pep-Start HydroBlur™ Moisturizer

Pep-Start HydroBlur Moisturizer החדש של קליניק, תכשיר לחות קליל לכל שעות היום שמעורר את העור לקראת האיפור, מטשטש פגמים, מווסת שומניות ומחזיר אותך לפוקוס. הנוסחה החדשה והחדשנית מספקת לחות עם העוצמה של טכנולוגיית HydroBlur™ החדשה שלנו. מראה הקווים הדקים, הקמטים והפגמים מצטמצם והעור נותר רך כקטיפה. את יכולה להשתמש בו לבד למראה טבעי ללא דופי או כפריימר לפני איפור בכדי לסלול מצע חלק למייקאפ או לפודרה.

כתכשיר שתוכנן בכדי לטשטש קווים דקים, קמטים ופגמים בעור, HydroBlur™ החדש מציע טכנולוגיה אשר בשילוב עם פפטידים ותמציות מעניקה לעור את הלחות שהוא זקוק לה בגימור מאט המציעה שלמות לאורך זמן, ויטמינים החשובים לעור ומרכיבים אפקטיביים המעניקים לעור לחות בשעה שהם שומרים עליו תפוח, מוצק ונוח.

הוראות שימוש: למשוח על העור מדי בוקר תוך הימנעות מאזור העיניים. ניתן לשימוש לבד, מתחת לאיפור או במשך היום לפי הצורך.

Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser

הכירי את Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser החדש של קליניק, תמהיל מהיר ויעיל של קרצוף וניקוי עדין בשפופרת אחת נוחה. מרקם הג'ל הממריץ ונטול השמנוניות מקציף לניקוי ורענון מידיים של העור, בעוד ששילוב הקרצוף הפיזי והכימי מותיר את העור רך וחלק כשהוא מוכן ומושלם לאיפור מהיר ללא דופי, כדי שתוכלי להמשיך את היום העמוס שלפנייך.

התכשיר המכיל שילוב של מרכיבי ניקוי וקרצוף, מסיר את תאי העור המתים וחושף עור נקי ורענן, מבלי לנטרל את שכבת ההגנה ומבלי לייבש.

,

‏ ‏

הוראות שימוש: הרטיבי את הפנים והידיים. הוציאי כמות בגודל של מטבע על כפות הידיים, הקציפי ועסי על העור, תוך הימנעות מאזור העיניים. שטפי היטב מספר פעמים במים פושרים. ניתן להשתמש פעמיים ביום.

Pep-Start Quick Cleansing Swipes

Pep-Start Quick Cleansing Swipes החדשים של קליניק הם מגבוני ניקוי מרעננים המסירים שומן, לכלוך תאי עור מתים ופסולת שהצטברו על עור הפנים ובמקביל מעניקים לעור מינון קליל של לחות. מתאימים לשימוש על עור הפנים אבל גם על החלק העליון של הזרועות, הצוואר, החזה והגב. בניגוב אחד קליל, מגבוני הניקוי המהירים האלה מרעננים את העור בכל שעה של היום. מגבוני Pep-Start Quick Cleansing Swipes הם זריקת רעננות מושלמת ארוזה בקופסה נוחה לשליפה!

הוראות שימוש: העבירי את המגבון על הפנים והימנעי מאזור העיניים. אין צורך לשטוף. ניתן לשימוש גם על הגוף. אין להשתמש באותו מגבון על הגוף ועל הפנים.

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ.

]]>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית