סבתוש באינסטוש: הסבתא הכי מגניבה בעולם?

אלינה, או יותר נכון בבושקה אלינה היא בעצם תיירת (לא) קטנה, שבאה להראות לנו שגיל זה באמת רק מספר! כי במקום לשבת סתם ככה בבית אבות עם חברותיה המתבגרות, סבתא אלינה בת ה-89 החליטה לצאת ולראות עולם ולתעד את הטיול המופלא שלה באינסטגרם. קבלו את הסבתא הכי בעולם (סיפורי רשת)

גילי שלום | כיכר השבת |
מאז גיל 83, סבתא אלינה (או כפי שהיא מבקשת לכנות אותה בבושקה לנה) החליטה שאין כזה דבר גיל המתאים לטיולים מסביב לעולם, עם תרמיל ועם מקל (בכולופן מקל..) יצאה בבושקה לנה אל טיול חוצה גבולות ויבשות ואת הכל היא מתעדת ומעלה לחשבון האינסטגרם שלה! כן, כן..גם לאפליקציה החדשנית אין גיל למשתמשים.

בבושקה לנה באה בעצם מסיביר הקרה, ובגיל 83 החליטה לפצות את עצמה על כל מה שבעצם נלקח ממנה עקב ״מסך הברזל״ השלטון הקומוניסטי. ושאר עיכובים שהיו לה עם השנים. ולצאת למסע חובק עולם, ללמוד תרבויות חדשות לראות דברים שהם מעבר לקור וקרח. מכיוון ששירתה לנה כעובדת בחזית בימי מלחמת העולם השנייה, קיבלה הבבושקה פנסיה מוגדלת. סבתוש, כמו שאומרים ״שמה בצד״ וחסכה כל חודש כעשר אלף רובלים (160 דולר) בכדי לממן את חלום חייה ״מסע מסביב לעולם״. בנוסף לפנסיה, בבושקה לנה גם מוכרת פרחים ידועה, גם תופרת לא רעה, ככה שבכל הזדמנות היתה מקבלת הזמנות תפירה מכובדות.

אז כן, בבושקה לנה היא סבתא מחוייכת מחוסרת שיניים ולוק של כל בבושקה רוסיה מצויה. אבל זה לא שולל ממנה כלל וכלל לרכוב על גמלים, לשתות קוקטיילים מול חופים קסומים, נסיעות טוסטוס ומגוון אטרקציות עולמיות שוות במיוחד. ו.. גם לטייל בחופי ישראל.

בכל מקום מוצאת בבושקה לנה חברים חדשים, טועמת מאכלים מקומיים ולא נרתעת לנסות שום דבר חדש. חבריה המקומיים לוקחים אותה, עוזרים לה ומכירים לה את הסביבה, וכמובן מציעים לה מקום ללון בו והמון אוכל מקומי טוב.

בין המקומות שהיא ביקרה בהם, וייטנאם, צ׳כיה, גרמניה, איטליה, ישראל מצריים. המקום החביב ביותר על הסבתא החביבה היא בעצם העיר קרלובי-וארי שבצ׳כיה. עיר שידועה באתרי הספא שלה, אכן, בבושקה לנה לא חוסכת בפינוקים, והגיל ממש לא עוצר בעדה.

לאחרונה היא פתחה (או שפתחו לה) חשבון אינסטגרם פעיל ועמוד פייסבוק מעניין המנוהלים על ידי נכדיה או קרוביה, ונראה שהיא הולכת להגביר תאוצה בקצב מסעותיה לאחר שהתפרסמה והפכה לאושיית רשת קולית במיוחד. חברות תעופה וסוכני נסיעות מציעים לה דילים מוזלים ביותר, ואנשים ברשת החברתית שנהנים לראות את הסבתא המחוייכת שיושבת על ערסל מול חוף ים ולוגמת קוקטייל אקזוטי, מעוניינים להפקיד לה כסף בחשבון הבנק שלה ברוסיה בכדי לממן עוד ועוד יעדים עבורה בעולם.

אז, מסתבר שהבבושקה הצעירה בנפשה לא הולכת להפסיק את קצב מסעותיה, אלא ההפך..היא רק התחילה! אז נאחל לה עד מאה עשרים של מסעות קוקטיילים מדינות וטיולים.

תגידי בבושקה, בבני ברק כבר היית?

סבתוש אלינה בבושקה במסע בעולם (צילומסך מיתוך אינסטגרם)

בבושקה לנה באה בעצם מסיביר הקרה, ובגיל 83 החליטה לפצות את עצמה על כל מה שבעצם נלקח ממנה עקב ״מסך הברזל״ השלטון הקומוניסטי. ושאר עיכובים שהיו לה עם השנים. ולצאת למסע חובק עולם, ללמוד תרבויות חדשות לראות דברים שהם מעבר לקור וקרח. מכיוון ששירתה לנה כעובדת בחזית בימי מלחמת העולם השנייה, קיבלה הבבושקה פנסיה מוגדלת. סבתוש, כמו שאומרים ״שמה בצד״ וחסכה כל חודש כעשר אלף רובלים (160 דולר) בכדי לממן את חלום חייה ״מסע מסביב לעולם״. בנוסף לפנסיה, בבושקה לנה גם מוכרת פרחים ידועה, גם תופרת לא רעה, ככה שבכל הזדמנות היתה מקבלת הזמנות תפירה מכובדות.,אז כן, בבושקה לנה היא סבתא מחוייכת מחוסרת שיניים ולוק של כל בבושקה רוסיה מצויה. אבל זה לא שולל ממנה כלל וכלל לרכוב על גמלים, לשתות קוקטיילים מול חופים קסומים, נסיעות טוסטוס ומגוון אטרקציות עולמיות שוות במיוחד. ו.. גם לטייל בחופי ישראל.,בכל מקום מוצאת בבושקה לנה חברים חדשים, טועמת מאכלים מקומיים ולא נרתעת לנסות שום דבר חדש. חבריה המקומיים לוקחים אותה, עוזרים לה ומכירים לה את הסביבה, וכמובן מציעים לה מקום ללון בו והמון אוכל מקומי טוב.,בין המקומות שהיא ביקרה בהם, וייטנאם, צ׳כיה, גרמניה, איטליה, ישראל מצריים. המקום החביב ביותר על הסבתא החביבה היא בעצם העיר קרלובי-וארי שבצ׳כיה. עיר שידועה באתרי הספא שלה, אכן, בבושקה לנה לא חוסכת בפינוקים, והגיל ממש לא עוצר בעדה.,לאחרונה היא פתחה (או שפתחו לה) חשבון אינסטגרם פעיל ועמוד פייסבוק מעניין המנוהלים על ידי נכדיה או קרוביה, ונראה שהיא הולכת להגביר תאוצה בקצב מסעותיה לאחר שהתפרסמה והפכה לאושיית רשת קולית במיוחד. חברות תעופה וסוכני נסיעות מציעים לה דילים מוזלים ביותר, ואנשים ברשת החברתית שנהנים לראות את הסבתא המחוייכת שיושבת על ערסל מול חוף ים ולוגמת קוקטייל אקזוטי, מעוניינים להפקיד לה כסף בחשבון הבנק שלה ברוסיה בכדי לממן עוד ועוד יעדים עבורה בעולם.,אז, מסתבר שהבבושקה הצעירה בנפשה לא הולכת להפסיק את קצב מסעותיה, אלא ההפך..היא רק התחילה! אז נאחל לה עד מאה עשרים של מסעות קוקטיילים מדינות וטיולים.,תגידי בבושקה, בבני ברק כבר היית?,סבתוש אלינה בבושקה במסע בעולם (צילומסך מיתוך אינסטגרם)
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית