תקראי ותחליטי: איך את רוצה 'להתמשקף' במשקפי השמש שלך

נכון שהחורף כמעט כבר כאן, אך רגע לפני שהגשם יתדפק על החלון, בואו ניפרד ממשקפי השמש כמו שצריך. כבר מזה זמן, שמשקפי שמש הפכו לאביזר ופריט אופנה פופולרי. המוסיף שיק, תחכום, ויוצר עניין ורושם. המשקפיים הם החלון שלכן לעולם. ואתן בוחרות מה לשדר דרכם. לכן, כדאי לדעת שאין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני, ואם כבר השקעתן במשקפי שמש, השקיעו גם בכללי נימוס בסיסיים כשהם עליכן * לראות ולהראות הכי טוב שאפשר

הילה בן שימול | כיכר השבת |
אספתי כמה טיפים מקצועיים וחשובים בנושא רושם ראשוני בפגישות עסקיות, והתנהלות עם משקפיים:

- בהיכרות עם אדם חדש, חובה להסיר את המשקפיים בזמן ההיכרות, ולאחר מכן לשים אותם בנרתיקם או בתיק, ולא על הראש. אם ההיכרות נעשית בחוץ, או מול השמש, יש להוריד את המשקפיים באותו הרגע, ואם יש צורך ניתן להחזיר ולהשתמש בהם.

- לא מרכיבים משקפיים בזמן פגישה עסקית, אנשים הבוחרים להישאר עם משקפי השמש שלהם בפגישת עסקים, עושים רושם של אנשים חסרי ביטחון עצמי, הם נתפסים כמצניעי רגשות, ושומרי דיסטנס. ויוצרים אי נוחות אצל מי שנמצא מולם, ומעוררים את החשד שיש להם מה להסתיר.

- במהלך ההיכרות ולאחר מכן להניח את המשקפיים בנרתיק או בקופסא ולא על הראש. כמובן שאם יש צורך בשימוש במשקפי שמש באותו רגע, ניתן להניח אותם על העיניים, אך רק לאחר ההיכרות, ורק כאשר נמצאים במקום עם שמש.

- כשיש צורך להרכיב משקפיים בעקבות ניתוח/דלקת בעין, עיניים נפוחות או אדומות. התנצלו על כך, אך אינכם חייבים לשתף את הסיבה.

- הנחת המשקפיים על הראש כמו קשת בשיער, גורמת לאדם הנמצא מולכם/ קולגה שלכם, חוסר ריכוז. היות וקשה לו להתרכז במבט הישיר שלכם. מבט ישיר אגב- חשוב וקריטי בזמן תקשורת בינאישית.

- אם כל משתתפי הפגישה עם משקפי שמש, בזמן סיור בשמש או בזמן פגישה בחוץ, עדיין מומלץ להסיר את משקפי השמש בזמן השיחה, וכאמור, במפגש עסקי רצוי להימנע מהרכבתם.

- כשמביטים מעל המשקפיים- נתפסים כאנשים שיפוטיים ובעלי כוונות שליליות, אנו יוצרים רושם שלילי, ויכולים להתפרש בעיני המתבונן כאנשים מתנשאים או מאיימים. יש להקפיד להביט תמיד דרך העדשה בזמן שיחה.

- משקפיים יכולים להיות הזדמנות מצוינת להענקת תשומת לב לקולגה, או ללקוח. כאשר מקבלים כרטיס ביקור במהלך פגישה/כנס/אירוע חברתי אחר, לא צריך להתבייש להוציא את המשקפיים מהכיס, ולעיין בכרטיס בתשומת לב. ההיפך הוא הנכון- הדבר יעשה רושם אדיר על הצד השני, ויוכיח לו שאתם באמת מתעניינים בו.

הזמן שתשקיעו בלהוציא את המשקף מהתיק או מהכיס ולהרכיב אותו על עיניכם, יעניק תשומת לב מיוחדת למי שמולכם, וזה בדיוק מה שהוא צריך כדי לזכור אתכם באופן חיובי. לכן אין צורך למהר ולהכניס את כרטיס הביקור לכיס. אם תלמדו להשתמש במשקפיים כהזדמנות להעניק תשומת לב בפגישות ראשונות, כגון: הרכבת משקפי ראייה בעת הצורך, או הסרת משקפי שמש. רק תרוויחו מכך.

- היפטרו מההרגל ללעוס ולנשוך את מסגרת המשקפיים, לא כדאי להיתפס לועסים את המסגרת, זה יוצר רתיעה היות ואתם נתפסים כאנשים לחוצים. או ככאלה הנמנעים משיחה, ומנסים למשוך זמן.

- בזמן הדגמה של מצגת או הרצאה בפני משתתפים, אפשר להשתמש במשקפיים כסמן או מצביע. בתפיסה נכונה של המשקפיים, ואחיזה נכונה, אפשר לייצר מראה סמכותי ומלא ביטחון עצמי- אל תשכחו להניח בסוף השימוש את המשקפיים על השולחן ולא על ראשכם.

אחד הטיפים החשובים מכל, הוא התאמת מסגרת נכונה למבנה הפנים שלכם ולצבע עורכן, אם אתן כהות עור לכו על מסגרת בהירה. רצוי שגודל המשקפיים יהיה בפרופורציה נכונה לפנים.

פנים לבביות: תיאור זה נועד לפנים בהן החלק העליון של הפנים רחב יותר מהחלק התחתון- להקפיד על משקפיים עם מסגרת שלא יוצאת מקו הפנים, כדי להימנע מהבלטת החלק העליון של הפנים שממילא רחב יותר מהתחתון, רצוי להיצמד למסגרות קטנות יותר, וכדאי לתת עדיפות לטרנד הצבעים והמסגרת על המסגרת שידגישו את מרכז הפנים.

מבנה פנים צר וארןך: רצוי לבחור מסגרות הנותנות אשליה של עיבוי על ידי יציאה מגבולות הפנים. כאן יתאימו מאוד המסגרות החתוליות, ומשקפיים בעלות מוטות מתוכשטים שידגישו ויוסיפו נוכחות.

מבנה פנים מרובע: לפנים בעלות לסת רחבה וקווים ישרים, יש תחושה קצת יותר נוקשה, ולכן לא מומלצת מסגרת מרובעת שתגרום להדגיש את הנתונים הטבעיים, אלא מומלץ לשמור את המראה בעזרת בחירה של מסגרת אובלית/עגולה.

מבנה פנים עגול: המבנה העגול הוא ההפוך למרובע, אם מבנה פניכן עגול, הימנעו ממסגרות עגולות, מומלץ עבורכן לבחור דווקא במסגרות המרובעות שיתנו את הקונטרה למבנה העגול שלכן.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית