8 דרכים שיעזרו לך למרוח את האיפור נכון

בכל בוקר אתן מקדישות זמן יקר שאין לכם כדי למרוח איפור באופן מושלם, אך אז אתם מוצאות אותו בכל מיני מקומות בהם הוא לא צריך להופיע (כמו, למשל, על צווארון החולצה שלך או על שולי ספל הקפה שלך) במקום על הפנים שלך בפועל * הבאנו לך 8 דרכים לוודא שהכל ישאר במקומו לאורך כל היום.

שושי אינדורסקי | כיכר השבת |
1.
עברו על הפנים עם מטלית לחה לפני האיפור כדי שלא תשאר אף פיסת עור יבשה, וכך האיפור ימrj באופן חלק וישאר לאורך זמן

2. אפילו אם יש לכן עור שמנוני, שכבה דקה של קרם היא למעשה הכרחית. יש למרוח אותו על כל הפנים והצוואר, ולתת לו לחלחל לעור (תנו לו חמש דקות טובות) לפני שממשיכים באיפור.

3. תמרחו 2 שכבות סומק. נסו את אפקט הסנדוויץ'. מרחו שכבת של קרם סומק בגוון ברונזה חם, ומעליה מרחו אבקת פודרה בצבע המתאים לכם ביותר. באופן זה תוודאו שהמראה החיוני והרענן ישאר לאורך כל היום.

4.כדי למנוע מהשפתון לרדת על כל דבר שאיתו הוא בא במגע, מרחי לפני שכבה של קרם פודרה, ואז שכבת ליפסטיק ראשונה. אח"כ מרחי אבקת פודרה בשנית, ואז שכבה נוספת של ליפסטיק.

5. כנ"ל לגבי איפור העיניים שלך. כדי לקבל קו נקי וברור לאורך כל היום, אטמו אותו עם צללית בגוון דומה מעל.

6. הדרך הטובה ביותר להימנע ממראה של עיניים עייפות ומלוכלכות היא להחליף למסקרה עמידה במים. אם הריסים שלך נעשות שבירות או יבשות בשימוש עם מסקרה עמידה, נסי לשים מעל למסקרה הרגילה שלך מייבש שקוף ועמיד במים.

7. תמיד תסיימו עם רפרוף מהיר של אבקת פודרה מעל הפנים. זה יוצר מחסום החוצץ בין האיפור לאלמנטים החיצוניים המפריעים (כמו מזג האוויר והפלפון המתחכך ללחי שלך) ובאופן זה מבטיח את עמידות האיפור למשך כל היום

8. הימנעו ממגע בפנים. סביר להניח שאת אפילו לא שמה לב שאת עושה את זה, אבל מגע בפנים שלך לאורך כל היום יכול לגרום לאיפור לרדת לאט אבל בטוח. כמה שפחות מגע עם אצבעותייך השומניות ועם החיידקים שעליהן, כך האיפור שלך (וגם העור) יראה טוב יותר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית