זו ההזדמנות שלך להשתלב בתעשיית האנימציה של דיסני

בעקבות הביקוש הרב: היום הפתוח לקורס האנימציה היוקרתי של 'סיעור מוחות' יתקיים היום באולמי מונדיאל בירושלים * זו ההזדמנות שלך להשתלב בתעשיית האנימציה מספר אחת בעולם של דיסני (לימודים)

היום הפתוח יתקיים היום (חמישי) במסגרת שיתוף פעולה בין השלוחה הישראלית של תאגיד האנימציה העולמי 'דיסני' במהלכו יוכשרו התלמידות להשתלב בשלוחה הישראלית באולפני סנובול בירושלים, משרד הכלכלה, מרכז כיוון, עמותת תמך והרשות לפיתוח ירושלים שותפים לפרויקט – דבר המאפשר מלגות ענק ומשמעותיות לתלמידות הקורס והעבודה יהיו בפיקוח רוחני.

התעניינות הרבה בקרב נשים ונערות חרדיות בקורס האנימציה היוקרתי שיתקיים בשיתוף פעולה בין בית הספר לעיצוב ותקשורת 'סיעור מוחות' לבין אולפני 'סנובול' אולפני אנימציה הגדולים בארץ המייצגים את תאגיד האנימציה הענק 'דיסני' שמוביל את תעשיית האנימציה בעולם. הקורס מתקיים במסגרת פעילות 'החממה המקצועית' של סיעור מוחות שהוקמה לצורך מציאת פתרונות תעסוקה לנשים חרדיות.

בעקבות ההתעניינות הרבה יתקיים היום הפתוח באולמי מונדיאל ברחוב בית הדפוס 13 בירושלים היום, יום חמישי בין השעות 15:30-19:30.

תוכנית הלימודים בקורס גובשה בשיתוף אולפני 'סנובול' ובסיומו של הקורס תוכלנה התלמידות שעמדו בדרישות הקורס להתקבל לעבודה המכובדת תוך שילוב בין פרנסה בכבוד והשתלבות בתאגיד הענק של עולם האנימציה של 'דיסני' שפועל זה קרוב למאה שנים.

עמותת תמך המהווה כעמותת גג למועסקת החרדית, ופעילה במסגרות מקצועיות רבות למגזר ע''מ לקדם אפשרויות תעסוקה לנשים חרדיות, לאפשר להן לממש את הפוטנציאל המקצועי והאישי ובו בזמן לפרנס את משפחותיהן בכבוד, נכנסה ללב המיזם ומתוך ניסיונה, מלווה בכל האספקטים המקצועיים ומסבסדת חלק ניכר בקורס מתוך מטרה שהתלמידות תקבלנה סביבת עבודה התואמת צורכי האישה החרדית ועם זאת בלי לוותר על הקורס המושלם והמקצועי ביותר .

מרכז כיוון לקח ע"ע את קבלת האישור ממשרד הכלכלה, וקידום הפרויקט בראשות מר פיני גולדמן מנהל הכשרות והדרכות שפעל מתוך מסירות ומקצועיות וניסיונו הרב בקידום פרויקטים למגזר, ראה בפרויקט הזדמנות מיוחדת ולא שקט עד לקבלת האישור הסופי לקורס ממשרד הכלכלה על הצד הטוב ביותר.

הקורס קיבל את ברכתו של אחד מחשובי הרבנים, כאשר הבוגרות יזכו לסביבת עבודה מקצועית אשר לא מתפשרת על הרוחניות וסביבה נקיה מאינטרנט שאינו מוגן. קורס זה מתקיים במסגרת חממה מקצועית ש'סיעור מוחות' הקימה למציאת פתרונות תעסוקה אטרקטיביים לנשות המגזר החרדי.

בשל היותו של הקורס מבוקש מאד ואטרקטיבי מבחינת התעסוקה בעולם האנימציה המאפשר פרנסה מכובדת ונדיבה, החליט משרד הכלכלה להעניק מלגת לימודים מכובדת בשיתוף מרכז כיוון, כאשר חלק ניכר ממימון הקורס מגיע מעמותת תמך אשר מלווה את הקורס מבחינה פיננסית, מקצועית ורוחנית ובשיתוף הקרן לפיתוח ירושלים.

לאור הצטרפותם של הארגונים התעסוקתיים תשתתפנה התלמידות בעלות של 20 אחוז בלבד מעלות הקורס המלאה – דבר אשר יאפשר לתלמידות להתמסר ללימוד האינטנסיבי, ובסיומו להשתלב בשוק העבודה הבינלאומי היוקרתי תוך גמישות לאימהות. הקורס מיועד לבעלות רקע בסיסי בעולם האנימציה כמו גם למתעניינות בתחום.

<<<לפרטים הקליקי כאן>>>

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית