שכח את הדרכון וניצל ממוות בטוח

האסון הנוראי שבו מצאו את מותם בהתרסקות מטוס חברי קבוצת הכדורגל הקולומביאנית, זיעזע את עולם הספורט כולו. אך בתוך הטרגדיה הזו, יש קרן אור קטנה של סיפור השגחה מרגש. בנו של מאמן הקבוצה, היה אמור לעלות לטיסה הזו אך מאחר ושכח את הדרכון, לא הורשה לעלות למטוס עם קבוצת הכדורגל ונשאר מאחור. עצבני אבל חי (בעולם)

גילי שלום | כיכר השבת |
ביום שלישי האחרון ארע אסון מזעזע. כלי התקשורת דיווחו על מטוס קולומביאני שהתרסק בדרכו לקולומביה. התברר שעל המטוס שהתה קבוצת הכדורגל הקולומביאנית ״שאפאקואנסה״ וכל צוות המאמנים. 76 מתוך 81 הנוסעים שהיו על המטוס מצאו את מותם בהתרסקות, 19 מתוכם היו שחקני הקבוצה שנהרגו בדרכם לגמר גביע 'אמריקנה', אחת התחרויות הגדולות ביותר בדרום אמריקה. המטוס התרסק לא רחוק מהעיר מדיין בקולומביה, בין הנספים הנוספים היו אנשי צוות הקבוצה, צוות המטוס ועיתונאים.

היום דווח כי מטאוס סארולי, בנו של מאמן קבוצת הכדורגל שנהרג בהתרסקות, היה אמור גם הוא להיות על הטיסה הזו, אלא שהוא שכח את הדרכון בבית ולפיכך לא הורשה לעלות למטוס. מטאוס השבור חזר לביתו מצוברח מהעובדה שפספס את הטיסה ובשל כך את המשחק הגדול, אך מסתבר שה'עכבה' הזאת בעצם הצילה את חייו.

״חברים, אני, אמי ואחי בסדר גמור, אנו זקוקים לכוחות נפשיים ואת העידוד שלכם ומעט שקט ופרטיות״ כתב מטאוס בחשבון הטוויטר שלו. ״הייתי בשדה התעופה בסאו פאולו היום, אך לא יכולתי לעלות למטוס מכיוון ששכחתי את הדרכון שלי בבית, מה שאומר שניצלתי בנס. אנחנו חזקים, נצא מזה״ סיכם מטאוס.

במקביל, הגישה היום הקבוצה 'אתלטיקו נסיונאל ' בקשה להתאחדות הכדורגל הדרום אמריקנית, להכיר בקבוצה שאפאקואנסה ושחקניה שנספו. שתי הקבוצות היו אמורות להתמודד בגמר זו מול זו. המשחק הראשון היה אמור להיערך מחר בקולומביה, איפה שהתרחשה ההתרסקות.

מחקירת הארוע, התגלו אתמול פרטים נוספים על המטוס שהתרסק. מסתבר שרק לפני עשרים יום שהה בו כוכב הכדורגל ליאונל מסי, כאשר הנבחרת שלו נסעה לשחק מול ברזיל. נשיא ברזיל הכריז על שלושה ימי אבל בעקבות האסון הכבד. הגמר שאליו נסעה הקבוצה היה אמור להיות מקפצה ענקית בחייהם של השחקנים ושל הצוות. הגמר 'אמריקנה' היה אמור להערך מחר ולאחריו היה אמור להתרחש המשחק השני בברזיל.

בתקשורת הקולומביאנית דווח כי הגיבור בכל הפרשה הזו היה בעצם טייס המטוס, שלאחר ההתרסקות הצליח לפתוח את נעילת תא הדלק ולשפוך חלק ממנו, ובכך מנע פיצוץ אדיר. מעוצמת ההתנגשות המטוס נשבר לשניים, זמן קצר מאד לפני הנחיתה המיועדת.

ראש העיר מדיין, העיר בה היה אמור להתקיים משחק הגמר, אמר בתקשורת המקומית: ״אני שבור כולי ועצוב מאד לבשר לכם על תוצאות התאונה הקשה, אנחנו בודקים איך אפשר כמה שיותר מהר להציל את הניצולים האחדים מההתרסקות, זה יום עצוב וטרגי, אנו מזדהים עם משפחות ההרוגים וחבריהם, זה מאד מצער״

התאחדות הכדורגל השביתה את כל המשחקים עד להודעה חדשה, המשחק החשוב גם הוא נדחה לתאריך לא ידוע.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית