בלי רעלות: קנצלרית גרמניה נגד 'הבורקה'

"רעלה? לא אצלינו", ככה אמרה אתמול אנגלה מרקל, קנצלרית גרמניה בכינוס המפלגה בה היא עומדת בראשה. "אני מעוניינת לחוקק חוק בנושא, הלבוש הזה לא הולם והוא מקשה על השתלבות הנשים המוסלמיות במדינה" (מהעולם)

גילי שלום | כיכר השבת |
קנצרלית גרמניה הודיעה אתמול בהפתעה גמורה, כי היא רוצה לחוקק חוק שאוסר על התכסות ברעלות ברחבי גרמניה. לטענתה הלבוש לא מכובד ולא ראוי. "אין זה מועיל לנשים המוסלמית להשתלב בחברה, בקבלת עבודה טובה ומכובדת, והלבוש הזה לא מכבד את הנשים עצמן" לכן היא תומכת באיסור לבישת בורקה, לבוש מוסלמי מסורתי. ברחבי גרמניה.

מדובר באימרה לא קלה ודי משמעותית לגבי אנג'לה, עד עכשיו היא היתה ידועה כאחת שמעודדת הגירת זרים ובקליטת מוסלמים בגרמניה. לפני חצי שנה אמרה אנג'לה כי הלבוש המסורתי המוסלמי הוא "מחסום בפני הנשים המוסלמיות שרוצות להשתלב בחברה הגרמנית" - אבל לא עשתה שום דבר בנידון, ונשארה בגדר קריאה. אך אתמול בכינוס שערכה הכריזה 'קבל עם ועדת גרמניה' כי היא רוצה לחוקק חוק שאוסר על לבישת בורקה בגרמניה: "רעלה היא לבוש לא הולם בארצנו" סיכמה אנג'לה.

במקביל, הבטיחה אנג'לה מרקל כי היא גל המהגרים שתקף את גרמניה בשנת 2016 (900 אלף מהגרים) לא יחזור על עצמו. וכי לא יהיה מקום למבקשי מקלט מוסלמים בגרמניה. בחודש אוגוסט האחרון אמרה מרקל כי "לפי ראייתי האישית, אישה שמתכסה כל כולה מהראש עד רגל, לא תוכל להשתלב כאן, כולם יסתכלו עליה שונה ולא כל הדלתות יפתחו בפניה".

היא אמרה שבמידה וגרמניה תתן את אישורה בנושא, היא תצטרף להולנד - ששם לא מזמן הוחלט באיסור לבישת בורקה במקומות ציבוריים מסויימים כגון: בתי חולים בתי ספר ואולמות. גם בבלגיה ובצרפת החלו לאסור לבישת בורקה במקומות מסויימים, אך יצרו חיכוך גדול עם הצרפתים המוסלמים שחיים שם.

הקנצלרית מרקל, מתמודדת שוב בפעם הרביעית לכהונת גרמניה, ולכן קיבצה את מפלגתה לכנס שיעזור לקדם ולשפר את הדברים שלא מצאו חן מול העם הגרמני עד כה. כגון הפליטים שהציפו את גרמניה בשנה האחרונה.

אז אם את ממש חובבת רעלות, בורקות או חיג'בים למינהם - לא בגרמניה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית