בדקי את עצמך: האם את אישה קנאית?

איך תגיבי כשהוא יאמר בוקר טוב לשכנה? יחמיא לאחותו על הבגד? או כשיאחר לחזור הביתה? קנאה מחריבה והורסת כל חלקה טובה. הסקר הזה יראה לך אם את אישה קנאית או רעיה סומכת ומאפשרת (זוגיות)

מאמע | כיכר השבת |
קנאה, למרות האסוציאציות השליליות והשחורות שהיא מעלה בנו, במידה הנכונה ובהקשר המתאים, יכולה להיות חיובית ואף מועילה. קנאה היא רגש טבעי ומובן, הקיים בין שני אנשים המקיימים קשר חם ועמוק. העדר מוחלט שלה מעיד לעיתים על אדישות וחוסר אכפתיות המעוררים סימני שאלה. קנאה במינון הנכון מעידה על מערכת יחסית תקינה והדדית, שסימפטום המתפרש כפגיעה בה עלול להטריד מאד את אחד מהצדדים.

אך, במימדים קיצוניים, קנאה עלולה להיות הרסנית להחריד, למוטט קשרים וגשרים ולהחריב עולמות. אנשים בעלי רגשות קנאה יכולים להסתיר זאת מהמושא לו הם קנאים ולהזיק לו באופן עקיף. היא מובילה את הקנאי למחוזות אפלים ויכולה להפוך כל אהוב לשנוא הגדול ביותר. קנאה מולידה שינאה.

בין בני זוג, קנאה היא אחת הסיבות העיקריות לסכסוכים וניתוק. אמון לעומת זאת, הוא בסיס איתן ויציב לבניית מערכת יחסים פורה ומשגשגת. לכן, אם אתם או בן/ת זוגכם סובלים מרגשות תמידים של קנאה וחוסר אמון, אל תתעלמו מכך, ופנו לסיוע וטיפול מיידי בנושא.

הבעיה היא, שאנשים קנאים באופן קיצוני, לא תמיד מודעים לכך, כי הם נוטים לתלות את האשמה בבעיות שהם יוצרים בבן הזוג השני. לכן, לפני הטיפול צריכה לבוא המודעות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית