מתלבטת מה ללבוש בחנוכה?

בטוח שאין לך בגדים, כי הסטטיסטיקה (על פי תחושות בלבד) מצביעה על כל שתשעים אחוז מהנשים, מרגישות כי אין להן מה ללבוש, על אף שהארון שלהן עמוס בפריטים משנים קודמות * אז אם גם את חשה כך, הקולקציה הבאה תאתגר אותך (סטייל)

מאמע | כיכר השבת |
רשת האופנה המובילה רנואר משיקה קולקציית בגדי ערב לחורף, רנואר משיקה בימים אלו את קולקציית בגדי הערב החגיגיים לנשים לחורף 2016-17. זה הזמן לנצנוץ הפאייטים והלורקס, לריצוד הקטיפה ולנצנוצים בוהקים. קולקציית הנשים, הרחבה במיוחד השנה, מציעה מגוון צלליות עם דגש על שילובי מרקמים עשירים בפלטה צבעונית של שחור, נייבי, בורגונדי, כסף וורוד מוכסף.מבין הפריטים בולטים שמלת טול באורך מקסי, טופים המשלבים בין סריגי לורקס, טול וקטיפה, גופיות וחצאיות רקומות פאייטים ועוד.

האלמנטים הטרנדיים של החורף תורמים גם הם ליצירת מראה מלא נוכחות. הקולקציה מלווה בקו נעלי סטילטו בצבעוניות תואמת וכן בתיקי יד ומחממי צוואר מפרווה מלאכותית או בגימור מטאלי. קולקציית הגברים כוללת מגוון רחב של פריטים בצבעים כהים המתאימים לבני ישיבות. הקולקציה כוללת חליפות וז'קטים אופנתיים, מכנסים מותאמים בגזרות רגילות וסלים-פיט, חולצות לבנות ומכופתרות, נעלים, עניבות וחגורות אופניתיות לשבת, חג, שמחה וליום-יום ישיבתי וכמובן גם מעילים, סריגים וצעיפים כדי שתעברו את החורף בנוחות המרבית!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית