ילדת הג'ונגל שגדלה על ברכי נמרים פילים ואריות

טיפי דגרה בילתה את 10 שנותיה הראשונות בערבות אפריקה יחד עם הוריה, סילבי רוברט ואלן דגרה, צלמים צרפתים, שלקחו על עצמם פרוייקט מקורי במיוחד כשהחליטו להפוך את ביתם ל'מוגלי אמיתית' ולתעד אותה מתרוצצת בטבעיות עם נמרים, פילים ואריות (ויראלי)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
(מתוך יוטיוב) מתוך ערוץ היוטיוב של El Perro Urbano טיפי דגרה היא אחת מאותם אנשים שזכו לילדות יוצאת דופן, שבזכותה התפרסמו. היא היתה ילדה שובבה מאד,מלאת חיים ותמיד מוקפת חברים, היה לה חבר טוב שקרו לו אבו הפיל, היה גם את סינדי הבבון, את לינדה היען ואת לאנורד הנמר, ולא, הם לא היו בובות פרווה על מדף בחדרה. בעוד שלרוב הילדים בני גילה לא יוצא בדר"כ להתקל בדרכם בנמר או בפיל, טיפי דגרה בילתה את 10 שנותיה הראשונות בנסיעות ברחבי אפריקה יחד עם הוריה, סילבי רוברט ואלן דגרה, צלמים צרפתים, שלקחו על עצמם פרוייקט מקורי במיוחד כשהחליטו להפוך את ביתם ל'מוגלי אמיתית' ולתעד אותה מתרוצצת בטבעיות עם נמרים, פילים ואריות. עם אבו הפיל (צילום מסך מתוך יוטיוב) ועם לאונרד הנמר (צילום מסך מתוך יוטיוב) בגיל בו היכרותם של ילדים עם פילים מסתמכת בדר"כ בשיר המתוק: "פיל פילון אפו ארוך", טיפי בלתה את ימיה בטיפוס עליו. כשבכל מקום אחר ילדים התרוצצו בגנים וחצרות צחקקו והתחבקו עם חברים בני גילם, טיפי התרוצצה עם נמרים וחיבקה צפרדעים וחתולי בר. פיל פילון אפו ארוך...(צילום מסך מתוך יוטיוב) כעת, לאחר 10 שנים, יוצא ספר התמונות שלה: Tippi: My Book of Africa, שנותן הצצה נדירה לעשור הראשון והמדהים בחייה של טיפי. בתמונות עוצרות הנשימה נראית 'ילדת הפרא' הזו יונקת מבקבוק ליד פילים גדולים, עומדת על תנין, יושבת בנינוחות ליד נמר אימתני, או על גבו של פיל עצום מדים, כמו היה זה מקומה הטבעי ביותר. וזה היה מקומה הטבעי. כשרגליה יחפות ובמתיקות אין סופית, טיפי בלתה את שנות ילדותה בערבות אפריקה הרחוקה, בתנאים שונים אך קסומים עבור ילדה, הרבה טבע, הרבה משפחה, וחברים שאף פעם לא יבגדו בה. אתה אוהב אותי? "קווה קווה" (צילום מסך מתוך יוטיוב) עם סניקי הנחש (צילום מסך מתוך יוטיוב) ועם ג'ו הקואלה (צילום מסך מתוך יוטיוב) חברים לנצח...(צילום מסך מתוך יוטיוב) הכי קרוב שאנחנו הגענו זה חולצת לקוסט... (צילום מסך מתוך יוטיוב)
(מתוך יוטיוב)

מתוך ערוץ היוטיוב של El Perro Urbano

טיפי דגרה היא אחת מאותם אנשים שזכו לילדות יוצאת דופן, שבזכותה התפרסמו. היא היתה ילדה שובבה מאד,מלאת חיים ותמיד מוקפת חברים, היה לה חבר טוב שקרו לו אבו הפיל, היה גם את סינדי הבבון, את לינדה היען ואת לאנורד הנמר, ולא, הם לא היו בובות פרווה על מדף בחדרה. בעוד שלרוב הילדים בני גילה לא יוצא בדר"כ להתקל בדרכם בנמר או בפיל, טיפי דגרה בילתה את 10 שנותיה הראשונות בנסיעות ברחבי אפריקה יחד עם הוריה, סילבי רוברט ואלן דגרה, צלמים צרפתים, שלקחו על עצמם פרוייקט מקורי במיוחד כשהחליטו להפוך את ביתם ל'מוגלי אמיתית' ולתעד אותה מתרוצצת בטבעיות עם נמרים, פילים ואריות.

, מתוך ערוץ היוטיוב של El Perro Urbano,טיפי דגרה היא אחת מאותם אנשים שזכו לילדות יוצאת דופן, שבזכותה התפרסמו. היא היתה ילדה שובבה מאד,מלאת חיים ותמיד מוקפת חברים, היה לה חבר טוב שקרו לו אבו הפיל, היה גם את סינדי הבבון, את לינדה היען ואת לאנורד הנמר, ולא, הם לא היו בובות פרווה על מדף בחדרה. בעוד שלרוב הילדים בני גילה לא יוצא בדר"כ להתקל בדרכם בנמר או בפיל, טיפי דגרה בילתה את 10 שנותיה הראשונות בנסיעות ברחבי אפריקה יחד עם הוריה, סילבי רוברט ואלן דגרה, צלמים צרפתים, שלקחו על עצמם פרוייקט מקורי במיוחד כשהחליטו להפוך את ביתם ל'מוגלי אמיתית' ולתעד אותה מתרוצצת בטבעיות עם נמרים, פילים ואריות.,,,בגיל בו היכרותם של ילדים עם פילים מסתמכת בדר"כ בשיר המתוק: "פיל פילון אפו ארוך", טיפי בלתה את ימיה בטיפוס עליו. כשבכל מקום אחר ילדים התרוצצו בגנים וחצרות צחקקו והתחבקו עם חברים בני גילם, טיפי התרוצצה עם נמרים וחיבקה צפרדעים וחתולי בר.,,כעת, לאחר 10 שנים, יוצא ספר התמונות שלה: Tippi: My Book of Africa, שנותן הצצה נדירה לעשור הראשון והמדהים בחייה של טיפי. בתמונות עוצרות הנשימה נראית 'ילדת הפרא' הזו יונקת מבקבוק ליד פילים גדולים, עומדת על תנין, יושבת בנינוחות ליד נמר אימתני, או על גבו של פיל עצום מדים, כמו היה זה מקומה הטבעי ביותר. וזה היה מקומה הטבעי. כשרגליה יחפות ובמתיקות אין סופית, טיפי בלתה את שנות ילדותה בערבות אפריקה הרחוקה, בתנאים שונים אך קסומים עבור ילדה, הרבה טבע, הרבה משפחה, וחברים שאף פעם לא יבגדו בה.,,,,,
עם אבו הפיל (צילום מסך מתוך יוטיוב) ועם לאונרד הנמר (צילום מסך מתוך יוטיוב)

בגיל בו היכרותם של ילדים עם פילים מסתמכת בדר"כ בשיר המתוק: "פיל פילון אפו ארוך", טיפי בלתה את ימיה בטיפוס עליו. כשבכל מקום אחר ילדים התרוצצו בגנים וחצרות צחקקו והתחבקו עם חברים בני גילם, טיפי התרוצצה עם נמרים וחיבקה צפרדעים וחתולי בר.

פיל פילון אפו ארוך...(צילום מסך מתוך יוטיוב)

כעת, לאחר 10 שנים, יוצא ספר התמונות שלה: Tippi: My Book of Africa, שנותן הצצה נדירה לעשור הראשון והמדהים בחייה של טיפי. בתמונות עוצרות הנשימה נראית 'ילדת הפרא' הזו יונקת מבקבוק ליד פילים גדולים, עומדת על תנין, יושבת בנינוחות ליד נמר אימתני, או על גבו של פיל עצום מדים, כמו היה זה מקומה הטבעי ביותר. וזה היה מקומה הטבעי. כשרגליה יחפות ובמתיקות אין סופית, טיפי בלתה את שנות ילדותה בערבות אפריקה הרחוקה, בתנאים שונים אך קסומים עבור ילדה, הרבה טבע, הרבה משפחה, וחברים שאף פעם לא יבגדו בה.

אתה אוהב אותי? "קווה קווה" (צילום מסך מתוך יוטיוב) עם סניקי הנחש (צילום מסך מתוך יוטיוב) ועם ג'ו הקואלה (צילום מסך מתוך יוטיוב) חברים לנצח...(צילום מסך מתוך יוטיוב) הכי קרוב שאנחנו הגענו זה חולצת לקוסט...(צילום מסך מתוך יוטיוב)]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית