מה עושים בחורף כשקר בחוץ וגשום?

החורף כאן ושלהי הסתיו מתעתעים. יום אחד נפתח בהיר והופך עד מהרה למעונן וגשום, ואילו יום אחר מתחיל חורפי ובהמשך יוצאת לה שמש אביבית. אז מה עושים בימים כאלו. האם מתלבשים חורפי ומתבאסים באמצע היום שזה כבר יותר מידי? או אולי צריך להתלבש בשכבות ולהתאים את עצמכם למזג האוויר שבחוץ (פרסומי)

בהחלט אפשר לבדוק מה למותג האוסטרלי הנחשב Blundstone יש להציע, משום שהפתרונות שלו יעילים, אופנתיים ובעיקר פרקטיים. המותג האוסטרלי 'בלנסטון' משלב נוחות ואיכות בלתי מתפשרת, ומציג קולקציית נעליים חורפית המספקת חוויה אופנתית נעימה ומציעה קולקציית נעלי חורף סגורות וגבוהות ומגפים איכותיים לכל המשפחה – לגברים ולנשים, לילדים וילדות, נערים ונערות – בסגנון צעיר ועדכני ובגוונים אלגנטיים, לצד נעלי שטח חזקות במיוחד ונעליים המאובזרות בריפוד באזור הקרסול לנוחות מרבית. בלנסטון הם נעלים שמחזיקים לאורך זמן.

כל הנעליים בקולקציה מצוידות במבנה אנטומי התומך בכף הרגל ומגן על הקרסול. כמו כן הרפידה הפנימית מפזרת לחצים, מונעת את עייפות כף הרגל וסופגת זיעה ורטיבות. הסוליות אלסטיות, מונעות החלקה ובולמות זעזועים. הנעליים עשויות מעור איכותי עמיד מפני חדירת מים, קלות במיוחד לנעילה וחליצה.

ולא שכחנו גם את המעילים. מעילי הפוך של בלנסטון הם מחממים, מבודדים, מעוצבים ואופנתיים לחורף לנשים, גברים, ילדים וילדות – אבל הכי חשוב הם גם קומפקטיים. המעילים עשויים מ-90% פלומת אווז (מבודדים וקלים יותר מכל חומר אחר) ובאיכות פרימיום, כאשר הפלומה הינה קלה מאוד, רכה, נעימה, מחממת ומבודדת מפני קור ומתאימה במיוחד לטמפרטורות קרות עד למינוס 5°. אם פתאום מזג האוויר מתבהר או שאתם מעוניינים לאחסן את המעיל, מעילי בלנסטון מיוצרים בשיטה ייחודית המאפשרת לקפל את המעיל באופן קומפקטי ולדחוס אותו לנפח מזערי הנכנס לפאווץ' קטן הנלווה למעיל, כך שהוא אינו תופס מקום כמעט באחסון – ומושלם לבית הספר ולמוסדות הלימודים, והילדים תולים את הפאווץ' על התיק בסיום השימוש! מעילי בלנסטון נבדקו ואושרו על ידי מעבדת SGS, לאיכות וביקורת בינלאומית, בהתאם לסטנדרטים בינלאומיים ותקנים מחמירים.

חברת Blundstone הינה יצרנית אוסטרלית, המייצרת מגוון רחב של נעליים ומעילים. ברחבי העולם מוכרת Blundstone בעיקר בזכות הסדרות הקלאסיות של מגפי העור משולבים עם גומי וסוליות נוחות במיוחד עם מערכת ה- SPS. בשנים האחרונות מייצרת Blundstone בטכנולוגיה חדשנית בשילוב חומר ה- Poron®XRD. הטכנולוגיה החדשה מספקת רמה חדשה של נוחות עם בלימת זעזועים מרבית (עד 90%). בנוסף, החומר מגן מפני היווצרות בקטריות, עובש וטחב.
את מוצרי האיכות של בלנסטון ניתן להשיג ברשת חנויות קרוקס & מור.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית