עוד יישמע: קולם של הרווקים והרווקות

יום שני, מושב שורש, הרי ירושלים. חתונתם של ויטלי ספטניצקי (בן 27) ושהם סגל (בת 29). רגע לפני שבע הברכות שמברכים מתחת לחופה, מבקש החתן לומר משהו. הוא מוציא דף, וקורא מתוכו באוזני הקהל את המסר הבא..

סיון רהב מאיר | כיכר השבת |
"בשעה שאנו עומדים כאן, מתחת לחופה, שמחים ומאושרים, חשוב לנו להזכיר שיש עוד רווקים ורווקות רבים שטרם מצאו את בחירי ליבם. עד לא מזמן שנינו היינו חלק מהם. על כל אחד מאיתנו שמתחתן, יש שניים חדשים שתופסים את מקומו. אותם רווקים מתמודדים בגבורה מדי יום עם החסר בחצי השני. באומץ לב הם בוחרים להמשיך ולחפש - גם כשאין כוח, גם כשנמאס למצוא מקום, גם כשצריך שבוע אחר שבוע, עוד מיום שלישי, למצוא מקום לאכול בו בשבת.

הם מתמודדים עם הצורך במציאת חברה לפרק הביניים הזה בחייהם שלא בטוח אם ומתי יסתיים, מחפשים והופכים כל אבן כדי לגלות דרכים למצוא ולהכיר בני ובנות זוג. הרבה פעמים הם שומעים שהם בררנים מדי, או שמשהו לא בסדר איתם והרבה פעמים, הם חווים בדידות נוראית בשבתות מתסכלות.

אנחנו פה כדי להזכיר אותם, לומר להם שאנו מצדיעים להם, ובשעה קדושה זו, מתפללים שתפילותיהם למציאת בן הזוג / בת הזוג - יתגשמו לטובה".

אמן!

הם מתמודדים עם הצורך במציאת חברה לפרק הביניים הזה בחייהם שלא בטוח אם ומתי יסתיים, מחפשים והופכים כל אבן כדי לגלות דרכים למצוא ולהכיר בני ובנות זוג. הרבה פעמים הם שומעים שהם בררנים מדי, או שמשהו לא בסדר איתם והרבה פעמים, הם חווים בדידות נוראית בשבתות מתסכלות.,אנחנו פה כדי להזכיר אותם, לומר להם שאנו מצדיעים להם, ובשעה קדושה זו, מתפללים שתפילותיהם למציאת בן הזוג / בת הזוג - יתגשמו לטובה".,אמן!,
‏(מתוך הפייסבוק של סיוון רהב מאיר) ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית