כך תסירי דאגה מליבך וכתמים מבגדייך

ארון הבגדים הביתי שלנו, עמוס בפריטים יקרי ערך. האם חשבתם פעם מה שוויים הכספי של כל הבגדים השוכנים בו? שלא לדבר על כך שביניהם פריטים אהובים במיוחד שתרצו לשמור עליהם נקיים ושימושיים לאורך זמן (טיפים, כביסה)

מאמע | כיכר השבת |
טיפים לכביסה נקיה:

1. בגדים חדשים יש לכבס בנפרד בפעם הראשונה. כך תמנעו מעבר של צבע הבגד אל בגדים אחרים.

2. יש למיין את הבגדים למכונות כביסה נפרדות, בהתאם לצבע ולסוג הבגד, צבעוני לחוד ולבן לחוד.

3. את הבגדים יש לכבס בטמפרטורה מתאימה. הקפידו לפעול על פי התווית עם הנחיות הכביסה. באופן כללי, למרבית סוגי הבגדים תספיק כביסה בטמפרטורה סטנדרטית של 30 מעלות.

4. כדי לקבל תוצאות נקיות, חשוב לא "לפוצץ" את מכונת הכביסה בבגדים. הקפידו למלא 3/4 תוף לכל היותר, כך תאפשרו למים ולחומרי הכביסה להתערבב היטב ולנקות את הבגדים.

5. בגדי צמר ופריטי כביסה עדינים במיוחד, יש לכבס בכביסה ידנית ועם חומרי כביסה עדינים.

6. בגדים שהוכתמו בכתמים קשים, כדוגמת כתמי רוטב שומני, כתמי קטשופ, כתמי קפה וכדומה- מומלץ לטפל בכתמים קרוב ככל האפשר לזמן ההכתמה, למניעת התקבעות הכתם. אבקת וניש קליה גולד מסייעת בהסרה של כתמים קשים כאלו במהירות.

7. גם אם הייתם במקום בו לא היה באפשרותכם לטפל בכתמים באופן מיידי, והוא התייבש במשך מספר ימים על הבגד, תוכלו להיעזר בוניש קליה גולד- המסיר כתמים קשים, גם כאלו שהתייבשו במשך 7 ימים!


8. לוניש קליה אבקה במיכלים ורודים- המתאימים להסרת כתמים קשים מפריטי לבוש צבעוניים. בנוסף מוצרים לכביסה לבנה שמחזירים את הצבע הלבן לכביסה ב-3 דרגות יותר לבן.

בהצלחה!

הטיפים באדיבות: נטע מיכנובסקי, מנהלת המותג וניש קליה - המותג המוביל בהסרת כתמים קשים, מעניקה לנו טיפים חשובים לכביסה נכונה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית