שמתן לב ששבוע 'האישה הישראלית' היה השבוע?

מלבד העובדה שהנה באה השבת ואת שוב ניצבת 'כשפית' - על אותו משקל לשון של כשפות, להטוטנית וקוסמת קבועה על בסיס שבועי. השבוע את יכולה לעשות זאת ממש בטבעיות ובשמחה. זה בעצם היה השבוע שלך, 'שבוע האישה הישראלית' * משתוממת? על מנת שתנוח דעתך, הנה לקט קטן שיסביר לך מדוע (נשים)

יערית אלבז | כיכר השבת |
1. יצירות האומנות של (על) בנימין נתניהו

אפילו 'אומני בצלאל' הבינו כי לא נאה להתעסק באישה הראשונה שלנו כאומה. הפנמה אבסולוטית של המונח המקראי 'כל כבודה בת מלך פנימה'. ופשוט הניחו לשרה לנפשה, כמובן שמאחורי כל אישה גדולה ניצב לו בעל שמשלם מחיר כלשהו (ערך זה משתנה מאדם לאדם לפי מעמד, גיל וצבע העור) והמסקנה היא; לאחר שהפנמת ש'כבודה' - כל שאומרת לך שרה או שלא אומרת ורק רומזת, שמע בקולה! .. אחת שיודעת.

2. הגופיה של טרכטנברג

אכן, הויכוח הסוער היה על 'חצאיות המשכן'. טרכטנברג שלומד מגדולים ממנו ( #האש_טאג_ בנימין נתניהו) מיהר להגן בגופו ובאמצעות גופייתו, פריט לבוש בסיסי ולא אופנתי במיוחד, מעליב משו.. אך בכל זאת הגן על כבודן של נשות כנסת ישראל. העיסוק באורך החצאית עבר מיד לפסים אחרים של 'קוד לבוש בסיסי'. כי תכל'ס, עם גופיה לא מכובד להכנס כמעט לשומקום למעט מקומות מבודדים חשוכים ודומיהם.

3. הנשים של זק"א

נשים מוכרות יותר? קלישאה או לא. השבוע ארגון שלם נרתם לנפץ קלישאה מעליבה זו - מעליבה את המין הגברי כמובן, לא נעים שנשים יודעות יותר, גם לקנות וגם למכור בו זמנית. ומיד ניצב לצידן של בנות ישראל הנאות למטרה נעלה המקדשת שם שמיים 'אימוץ מתנדבים'. המסקנה המתבקשת מגיוס ארגון חשוב זה; 'שנשים יפות' מרבות חסד בעולם.

4. 'ההתנצלות' של סלומיאנסקי

האישה אשמה? לאחר הדרישה לקוד לבוש צנוע מיתוך הבנה בסיסית ש'צניעות' היא לא רק מונח דתי ואפל, אלא בעיקר קשור בעבותות של כבוד, מכובדות ונכבדות. הפעם בקו ההגנה - נתן סלומיאנסקי מתנצל, ושוב משיב את כבודה האבוד של האישה, לא רק היא אשמה - לפעמים הגברים עושים זאת 'בלי כוונה'. אולי בשל 'בקרה פנימית לקויה' ואי שימת לב למרחב הפרטי של האישה הניצבת מולך, מודה ועוזב ירוחם?

אפילו 'אומני בצלאל' הבינו כי לא נאה להתעסק באישה הראשונה שלנו כאומה. הפנמה אבסולוטית של המונח המקראי 'כל כבודה בת מלך פנימה'. ופשוט הניחו לשרה לנפשה, כמובן שמאחורי כל אישה גדולה ניצב לו בעל שמשלם מחיר כלשהו (ערך זה משתנה מאדם לאדם לפי מעמד, גיל וצבע העור) והמסקנה היא; לאחר שהפנמת ש'כבודה' - כל שאומרת לך שרה או שלא אומרת ורק רומזת, שמע בקולה! .. אחת שיודעת.,2. הגופיה של טרכטנברג,אכן, הויכוח הסוער היה על 'חצאיות המשכן'. טרכטנברג שלומד מגדולים ממנו ( #האש_טאג_ בנימין נתניהו)
‏ מיתוך הפנמה מוחלטת שבאמצעות כבודה וצניעותה של האישה עולם חסד ייבנה. אין ספק שבזכות נשים נגאלו ובזכותן נגאל.

ישראליות? זה השבוע שלכן..

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית