לב כבד; הוא נתן לה חצי מהכבד שלו, היא נתנה לו את כל לבה

כאשר כריסטופר דמפסי החליט לתרום חצי מהכבד שלו לאדם זר, לא היה לו מושג מה הוא עומד לקבל בתמורה. מה שהתחיל כמעשה חסד טהור ללא כוונת תגמול התגלגל לסיפור חיים מופלא על חיבור אמיתי בין כבד ללב (מהעולם)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
כאשר כריסטופר דמפסי החליט לתרום חצי מהכבד שלו לאדם זר, לא היה לו מושג מה הוא הולך לקבל בתמורה. דמפסי, קצין במשטרת אילינוי, שמע במהלך ארוחת צהריים את עמיתו לעבודה מספר על בת דודתו, הת'ר קרוגר שאובחנה עם מחלה קשה בכבד ונזקקה להשתלת כבד באופן מיידי.

דמפסי לא חשב פעמיים לפני שהחליט לעזור. "הייתי חייל מרינס במשך 4 שנים, "כך הוא מספר "שם למדתי לא לברוח משום אתגר".

דמפסי לא חשב פעמיים לפני שהחליט לעזור. "הייתי חייל מרינס במשך 4 שנים, "כך הוא מספר "שם למדתי לא לברוח משום אתגר".,,עוד לפני שפגש את הת'ר, הוא החל לעבור סדרת בדיקות מקיפה במטרה לבדוק אם הוא כשיר לתרומה, כשהוא נמצא מתאים הוא הרים אליה טלפון ובישר לה את הבשורה המיוחלת. "הוא התקשר אלי ואמר לי שהתוצאות חיוביות", מספרת הת'ר קרוגר בראיון ל- ABC news, " 'בוא נעשה את זה', הוא אמר, 'אני מתאים, אני התורם שלך!' לא יכולתי להאמין" היא משחזרת בקול נרגש.,השניים עברו סדרת ניתוחים קשה ומפרכת במהלכם הוציאו הרופאים מחצית מהכבד של דמפסי והשתילו אותו בגופה של קרוגר. ההשתלה אמנם עברה בהצלחה, אך עדיין, הרופאים נתנו להת'ר רק 50% סיכוי לחיות. תהליך ההחלמה ארך חודשיים שלמים שבסופם גילו השניים כי לא רק שהת'ר תחיה, הם גם יבלו את ביחד... כזוג.,שנה וחצי לאחר שדמפסי נתן את הכבד שלו לאישה זרה, היא נתנה לו את ליבו בחזרה כשהפכה להיות אשתו. הזוג המאושר הזה חולקים עכשיו הרבה יותר מכבד משותף.,
מתוך הפייסבוק של Christopher Dempsey

עוד לפני שפגש את הת'ר, הוא החל לעבור סדרת בדיקות מקיפה במטרה לבדוק אם הוא כשיר לתרומה, כשהוא נמצא מתאים הוא הרים אליה טלפון ובישר לה את הבשורה המיוחלת. "הוא התקשר אלי ואמר לי שהתוצאות חיוביות", מספרת הת'ר קרוגר בראיון ל- ABC news, " 'בוא נעשה את זה', הוא אמר, 'אני מתאים, אני התורם שלך!' לא יכולתי להאמין" היא משחזרת בקול נרגש.

השניים עברו סדרת ניתוחים קשה ומפרכת במהלכם הוציאו הרופאים מחצית מהכבד של דמפסי והשתילו אותו בגופה של קרוגר. ההשתלה אמנם עברה בהצלחה, אך עדיין, הרופאים נתנו להת'ר רק 50% סיכוי לחיות. תהליך ההחלמה ארך חודשיים שלמים שבסופם גילו השניים כי לא רק שהת'ר תחיה, הם גם יבלו את ביחד... כזוג.

שנה וחצי לאחר שדמפסי נתן את הכבד שלו לאישה זרה, היא נתנה לו את ליבו בחזרה כשהפכה להיות אשתו. הזוג המאושר הזה חולקים עכשיו הרבה יותר מכבד משותף.

מתוך הפייסבוק של Christopher Dempsey]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית