בגלל טעות: גילתה שיש לה מסגרת אשראי ללא הגבלה ובזבזה מליונים על פריטי מעצבים

על טעות משלמים נכון? השאלה מי... כשהבנק העביר לחשבונה של צעירה אוסטרלית 4.5 מליון דולר בטעות, היא לא חשבה פעמיים לפני שיצא למסע קניות חלומי ומטורף, שכלל הרבה שמות של מותגים כמו הרמס ודיור. כשהבנק גילה את הטעות, הם לא היו מרוצים. השבוע התקיים דיון בבית המשפט סביב השאלה; מי ישלם את המחיר?

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
מה הייתן עושות אם בוקר אחד הייתן קמות ומגלות כי יש לכם מסגרת אשראי בלתי מוגבלת בחשבון הבנק שלכן? מן הסתם בדיוק את מה שעשתה כריסטין ג'סין לי מאוסטרליה. לפני שנתיים הסטודנטית הצעירה שמה לב כי לא משנה מה מספר הספרות שהיא מקישה על סכום המשיכה בכספומט, הוא תמיד מגלה נדיבות מפתיעה ופולט לה את מבוקשה ללא הודעת חריגה מעצבנות.

בדיקה פשוטה סיפקה את ההסבר המפתיע לתעלומה, כשהתברר לה שהבנק העביר בטעות 4.5 מליון דולר לחשבונה. טעות לעולם חוזרת? הלוואי. אך מסתבר כי כריסטין לא מיהרה לדווח לבנק על הטעות המרה שעשו, והחליטו 'לזרום' עם העניין. היא הספיקה לצאת למסע שופינג חולני ומופרך לחלוטין שנמשך 11 חודשים, במהלכו בזבזה קרוב ל- 3 וחצי מליון דולר, עד שהבנק עלה על הטעות באפריל שעבר ודרש ממנה להחזיר את הכסף.

השוטרים שהגיעו לביתה עם צו חיפוש שפשפו את עיניהם למראה השלל שמצאו, שכלל בין היתר עשרות תיקים של הרמס ודיור בשלל צבעים, משקפיים וארנקים של איב סב לורן , תכשיטי יוקרה, עשרות פלאפונים וכמות נעליים שלא היתה מביישת רשת מקומית. בחקירה התגלה כי כי כריסטין רכשה את התיק היקר ביותר של הרמס שעלותו 150 אלף דולר, ביום אחר נכנסה לחנות של דיור ויצאה משם עם שלל בשווי 220 אלף דולר.

בדיקה פשוטה סיפקה את ההסבר המפתיע לתעלומה, כשהתברר לה שהבנק העביר בטעות 4.5 מליון דולר לחשבונה. טעות לעולם חוזרת? הלוואי. אך מסתבר כי כריסטין לא מיהרה לדווח לבנק על הטעות המרה שעשו, והחליטו 'לזרום' עם העניין. היא הספיקה לצאת למסע שופינג חולני ומופרך לחלוטין שנמשך 11 חודשים, במהלכו בזבזה קרוב ל- 3 וחצי מליון דולר, עד שהבנק עלה על הטעות באפריל שעבר ודרש ממנה להחזיר את הכסף.,השוטרים שהגיעו לביתה עם צו חיפוש שפשפו את עיניהם למראה השלל שמצאו, שכלל בין היתר עשרות תיקים של הרמס ודיור בשלל צבעים, משקפיים וארנקים של איב סב לורן , תכשיטי יוקרה, עשרות פלאפונים וכמות נעליים שלא היתה מביישת רשת מקומית. בחקירה התגלה כי כי כריסטין רכשה את התיק היקר ביותר של הרמס שעלותו 150 אלף דולר, ביום אחר נכנסה לחנות של דיור ויצאה משם עם שלל בשווי 220 אלף דולר.,,השבוע הגיע כריסטין לדיון בבית המשפט כשהיא לבושה בגינס קרוע, גופיה פשוטה שחורה, ועל פניה מסכה, בלי שום זכר לקולקציית היוקרה הנמצאת ברשותה. את ההאשמות שהוגשו נגדה - שכללו שימוש מודע בכסף שהושג בעבירה - היא מכחישה מכל וכל, בטענה שבתום לב חשבה שכל הטוב הזה מגיע אליה מהוריה. עורך דינה, מסר לדיילי מייל כי הם "חשים ביטחון שהלקוחה שלנו תזוכה בהאשמות".
נכנסה לחנות של דיור ויצא עם 220,000 פחות. צילום: שאטרסטוק

השבוע הגיע כריסטין לדיון בבית המשפט כשהיא לבושה בגינס קרוע, גופיה פשוטה שחורה, ועל פניה מסכה, בלי שום זכר לקולקציית היוקרה הנמצאת ברשותה. את ההאשמות שהוגשו נגדה - שכללו שימוש מודע בכסף שהושג בעבירה - היא מכחישה מכל וכל, בטענה שבתום לב חשבה שכל הטוב הזה מגיע אליה מהוריה. עורך דינה, מסר לדיילי מייל כי הם "חשים ביטחון שהלקוחה שלנו תזוכה בהאשמות".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית