ימי החנוכה: מעשה בסופגניה בתחפושת

זוכרים שפעם לפני שנים רבות בערב חג החנוכה התחלנו להתאמן במטבח על סופגניות עשוייות בצק כבד עם לבן ויוגורט, וטיגון עמוק, ומי שממש התפרע הצליח להזריק ריבה אדומה שהייתה בעיקר סוכר עם צבע מאכל אדום. שנים חלפו, וריקי מרשת נאמן מספרת לי שחודשים רבים של סיעור מוחות קדמו לליין המדהים שתמצאו היום ברחבי הרשת (שייוקי)

מאמע בשיתוף נאמן | כיכר השבת |
"אבא שלי יוסי שעומד בראש הפירמידה, האחים שלי, המנכ"ל עופר, ואחי בוקי שמנהלים יחד את האימפריה, אני ואחותי מימי, יושבים לישיבה רצינית, הקונדיטורים ומנהלים נוספים מציגים את הליין, טועמים, מחליטים, בודקים, מדובר בדרמה של ממש, ריקי שהרשת שלהם חוגגת שבעים שנה להיווסדה זוכרת בחיוך בדיוק כמוני את הסופגניות של פעם.

נו, לכי תשווי, אנחנו עורכות סיור, עולם שלם של סופגניות מעוטרות, ממולאות, גבינה פירורים מקופלת, מוס וניל, חלבה ריבת חלב, פיסטוק, מלכת הגבינות לצד מלך הסוכריות, והציפויים מצעד שלם של קישוטים, מרשמלו ועד סוכריות שוקולד דקיקות ושערות חלבה בווניל. מי היה מאמין שהסופגניה תזכה לכבוד מלכים?"

יש גם כמובן מתכון לסופגניה אפויה כדי למתן מעט את הגזירה, ויש לה טיפ נפלא: תבחרי מהליין סופגניה שקורצת לך, ותחליטי מתי לאכול אותה, וכשתאכלו אותה, תאכלו באהבה, בלב שלם, בברכה, ותהנו מכל ביס.

סופגנייה כבר מזמן אינה רק במילוי ריבה מסורתי. הביקוש ההולך וגובר מידי שנה לסופגניות הוביל גם השנה את הקונדיטורים של רשת 'מאפה נאמן' לחדש ולהפתיע. בתום סיעור מוחות של מיטב מנהלי הרשת והקונדיטורים בליין החדש נבחרו מגוון סוגי סופגניות מעוטרות באבקת סוכר מסורתית, שוקולד, תות-מרשמלו ואפילו מקל סוכריות לילדים או בהפתעות אחרות.

והמילוי? הוא כבר עולם שלם של טעמים מתוקים. ב'מאפה נאמן' תמצאו עשרות סגנונות סופגניות בכל מילוי שרק תחשבו עליו: שוקולד, ריבת חלב, חלבה, פיסטוק, קצפת שוקולד, קציפת פירות טרופיים, מוס, וניל, סברינה, גבינה פירורים, מקופלת, שוקו-וניל ועוד שורה ארוכה של טעמים ומילויים. בואו ל'מאפה נאמן' ותגלו כי סופגנייה היא עולם שלם של טעמים וניחוחות מיוחדים.

את הטעם המיוחד של העוגות והמאפים מבית "מאפה נאמן" אין צורך להציג. הטעם הנהדר שניחוחותיו מלווים אותנו כבר יותר מ-70 שנה הם חגיגה בכל יום, בין אם זה ליד הקפה, במאפים לכבוד שבת, ימי הולדת, בר מצוות, חתונות, שבע ברכות ושאר השמחות.

נו, לכי תשווי, אנחנו עורכות סיור, עולם שלם של סופגניות מעוטרות, ממולאות, גבינה פירורים מקופלת, מוס וניל, חלבה ריבת חלב, פיסטוק, מלכת הגבינות לצד מלך הסוכריות, והציפויים מצעד שלם של קישוטים, מרשמלו ועד סוכריות שוקולד דקיקות ושערות חלבה בווניל. מי היה מאמין שהסופגניה תזכה לכבוד מלכים?",יש גם כמובן מתכון לסופגניה אפויה כדי למתן מעט את הגזירה, ויש לה טיפ נפלא: תבחרי מהליין סופגניה שקורצת לך, ותחליטי מתי לאכול אותה, וכשתאכלו אותה, תאכלו באהבה, בלב שלם, בברכה, ותהנו מכל ביס.,סופגנייה כבר מזמן אינה רק במילוי ריבה מסורתי. הביקוש ההולך וגובר מידי שנה לסופגניות הוביל גם השנה את הקונדיטורים של רשת 'מאפה נאמן' לחדש ולהפתיע. בתום סיעור מוחות של מיטב מנהלי הרשת והקונדיטורים בליין החדש נבחרו מגוון סוגי סופגניות מעוטרות באבקת סוכר מסורתית, שוקולד, תות-מרשמלו ואפילו מקל סוכריות לילדים או בהפתעות אחרות.,והמילוי? הוא כבר עולם שלם של טעמים מתוקים. ב'מאפה נאמן' תמצאו עשרות סגנונות סופגניות בכל מילוי שרק תחשבו עליו: שוקולד, ריבת חלב, חלבה, פיסטוק, קצפת שוקולד, קציפת פירות טרופיים, מוס, וניל, סברינה, גבינה פירורים, מקופלת, שוקו-וניל ועוד שורה ארוכה של טעמים ומילויים. בואו ל'מאפה נאמן' ותגלו כי סופגנייה היא עולם שלם של טעמים וניחוחות מיוחדים.,את הטעם המיוחד של העוגות והמאפים מבית "מאפה נאמן" אין צורך להציג. הטעם הנהדר שניחוחותיו מלווים אותנו כבר יותר מ-70 שנה הם חגיגה בכל יום, בין אם זה ליד הקפה, במאפים לכבוד שבת, ימי הולדת, בר מצוות, חתונות, שבע ברכות ושאר השמחות.,
‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית