הילדה ששוברת קירות כי זה עוזר לה להצליח בלימודים

ההורים של אווניקה סדווקסוב הם מאלו שיתנו לילדיהם לעשות הכל, אבל הכל, בשביל לפרוק הצטברויות של מתחים ואנרגיות, ואף ישברו קירות בשביל המטרה הזאת. ואנחנו מתכוונים לזה (ויראלי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום מסך מתוך יוטיוב)מתוך ערוץ היוטיוב של Saadvakass Family אוכלוסיית ההורים בעולם מתחלקת לשתיים, אלו הדוגלים בביטוי עצמי של ילדיהם וכל הבלה בלה בלה הזה בעד כל הון וקיר שבעולם, גם כשזה האחרון זוכה לטיפול מסור במיוחד והופך ל"יצירת מופת" תחת ידיהם האמונות של הציירים הצעירים, ואלו שדוגלים יותר בשימור נכסיהם במצב תקין, ובאופן כללי על הצבת גבולות גם כשמדובר באוצרותיהם הקטנים. ההורים של אווניקה סדווקסוב בהחלט עונים על ההגדרה של הזן הראשון. הם מאלו שיתנו לילדיהם לעשות הכל, אבל הכל, בשביל לפרוק הצטברויות של מתחים ואנרגיות, וישברו קירות בשביל המטרה הזאת, ואנחנו מתכוונים לזה. שמענו כבר על הורים שנותנים לילדיהם לנפץ בחוץ בקבוקי זכוכית ריקים כי זה עוזר להם לשחרר, או על כאלה שמאפשרים להם להפוך את המטבח לשדה קרב ולבצע ניסויי מעבדה במאכלים, כי ה'בישול' מהווה עבורם סוג של טרפיה, אבל המקרה של אווניקה הקטנה בהחלט בולט בטירוף שהוא מייצג. אוקי, אז מדובר בילדה קטנה ורוסיה בת 9, אנרגטית במיוחד, וקצת מטורללת כנראה, כי היא מסוגלת לשבור גזע עץ באמצעות אגרופיה בלבד. אל תתנו לפני המלאך שלה להטעות אתכם, אווניקה המתגוררת בפבלודר שבקזחסטן, היא מתאגרפת מקצועית, שמתרגלת את טכניקות האגרוף שלה על כל מה שנמצא בהישג ידה. יתכן והעובדה שהיא החלה להחריב את ביתה כשהיא הופכת את קירות הבית לשק האגרוף שלה, לא מצאה חן בעיני הוריה, אולם כשהם גילו כי זה עוזר לה לשפר את ציוניה בבית הספר (ויתכן שגם להפסיק להתאמן על הקירות שם), הם החליטו לאפשר לה להמשיך לשעות פוגרומים בביתה כמיטב המסורת הרוסית. ההסבר הפסיכולוגי העומד מאחורי החלטתם הוא לאפשר לה לפרוק את האגרסיות והאנרגיות הכלואות בה בבית, ולהגיע רגועה יותר לבית הספר. לאחרונה התארחה אווניקה בתוכנית ריאלטי רוסית שם הציגה כישורי אגרוף שהממו את הצופים, כשהכתה על לוח אלקטרוני שממדד את ביצועיה; 221 אגרופים ב-30 שניות. (7 אגרופים בשניה)
(צילום מסך מתוך יוטיוב)

מתוך ערוץ היוטיוב של Saadvakass Family

אוכלוסיית ההורים בעולם מתחלקת לשתיים, אלו הדוגלים בביטוי עצמי של ילדיהם וכל הבלה בלה בלה הזה בעד כל הון וקיר שבעולם, גם כשזה האחרון זוכה לטיפול מסור במיוחד והופך ל"יצירת מופת" תחת ידיהם האמונות של הציירים הצעירים, ואלו שדוגלים יותר בשימור נכסיהם במצב תקין, ובאופן כללי על הצבת גבולות גם כשמדובר באוצרותיהם הקטנים. ההורים של אווניקה סדווקסוב בהחלט עונים על ההגדרה של הזן הראשון. הם מאלו שיתנו לילדיהם לעשות הכל, אבל הכל, בשביל לפרוק הצטברויות של מתחים ואנרגיות, וישברו קירות בשביל המטרה הזאת, ואנחנו מתכוונים לזה.

שמענו כבר על הורים שנותנים לילדיהם לנפץ בחוץ בקבוקי זכוכית ריקים כי זה עוזר להם לשחרר, או על כאלה שמאפשרים להם להפוך את המטבח לשדה קרב ולבצע ניסויי מעבדה במאכלים, כי ה'בישול' מהווה עבורם סוג של טרפיה, אבל המקרה של אווניקה הקטנה בהחלט בולט בטירוף שהוא מייצג.

אוקי, אז מדובר בילדה קטנה ורוסיה בת 9, אנרגטית במיוחד, וקצת מטורללת כנראה, כי היא מסוגלת לשבור גזע עץ באמצעות אגרופיה בלבד. אל תתנו לפני המלאך שלה להטעות אתכם, אווניקה המתגוררת בפבלודר שבקזחסטן, היא מתאגרפת מקצועית, שמתרגלת את טכניקות האגרוף שלה על כל מה שנמצא בהישג ידה. יתכן והעובדה שהיא החלה להחריב את ביתה כשהיא הופכת את קירות הבית לשק האגרוף שלה, לא מצאה חן בעיני הוריה, אולם כשהם גילו כי זה עוזר לה לשפר את ציוניה בבית הספר (ויתכן שגם להפסיק להתאמן על הקירות שם), הם החליטו לאפשר לה להמשיך לשעות פוגרומים בביתה כמיטב המסורת הרוסית.

ההסבר הפסיכולוגי העומד מאחורי החלטתם הוא לאפשר לה לפרוק את האגרסיות והאנרגיות הכלואות בה בבית, ולהגיע רגועה יותר לבית הספר. לאחרונה התארחה אווניקה בתוכנית ריאלטי רוסית שם הציגה כישורי אגרוף שהממו את הצופים, כשהכתה על לוח אלקטרוני שממדד את ביצועיה; 221 אגרופים ב-30 שניות. (7 אגרופים בשניה). אמאלה!

אביה של הילדה המופרעת הזאת, רוסתם סדווקסוב, הוא מתאגרף מקצועי שמאמן את ביתו - כמו את כל שבעת ילדיו - כבר מאז שהיתה בת 3. לדבריו, מאז ומעולם הם אפשרו לילדים לעשות בקירות הבית ככל העולה על רוחם, לצייר, לקשקש, לקרוע טפטים, וכל נזק אפשרי אחר. הוא אמנם לא האמין עד כמה רחוק תיקח ביתו בת התשע את הפריווילגיה הזו, אך כאמור, לאחר שראו כי ביצועיה בבית הספר רק משתפרים בעקבות זה, הם החליטו להעלים עין מהחורים שבקיר. "חוץ מזה", הוא הוסיף, "מי היה מאמין שתהיה לנו בת שתוכל לשבור את קירות הבית באמצעות אגרופיה בלבד?", אם אתם רוצים לבדוק אם הקירות שלכם חזקים מספיק", הוא הוסיף בהומור, "קראו לאווינקה" אמממ… פחות.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית