קונדיטורית מצאה את מותה בתוך מיכל שוקולד

קונדיטורית בת 24 בסך הכל רצתה לחלץ את הפלאפון שנפל לתוך מיכל לערבול שוקולד, משהו התפספס בדרך והתקרית הקטנה הזו הפכה לטרגדיה (מהעולם)

מאמע | כיכר השבת |
מקרי מוות תמיד מזעזעים לא משנה מה היו הנסיבות והארוע, אך מקרים של אנשים שקיפחו את חייהם במיתות שונות ומשונות, כמו מותה של סבטלנה רוסלינה, מצליחים לזעזע אותנו אפילו יותר, ולהחדיר בנו עמוק יותר את ההכרה בכך שבכל יום עלינו לראות את עצמינו כאילו נולדנו מחדש.

אפשר לעבור רק במעבר חציה, לבצע את כל החיסונים האפשריים ולהקפיד על אוכל בריא, אבל מעבר להשתדלות צריך להתפלל, כי המוות יכול להגיע גם בצורה של... מיכל שוקולד תמים.

זה מה שקרה לסבטלנה רוסלינה, קונדיטורית צעירה ואם לשתיים, שמצאה את מותה המשונה והמחריד לאחר שנלכדה במכל לערבול שוקולד במפעל לייצור עוגות בו עבדה. מה שהחל כתקרית פעוטה ואיזוטרית של פלאפון שנפל לתוך המכל, הסתיים באסון טרגי.

עפ"י הדיווחים סבטלנה רק ניסתה לחלץ את הנייד מתוך המיכל כשכשלה ונלכדה בעצמה במערבל השוקולד, גרסה אחרת מדווחת כי היא מעדה כשניסתה להוסיף רכיבים לתוך המיכל.

העובדים ההמומים ששמעו את זעקותיה מהרו למיכל, שם לחרדתם נוכחו לגלות את האסון המתרחש לנגד עיניהם. המשטרה הרוסית חוקרת את נסיבות הטרגדיה ואת הנוגעים בדבר.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית