יוצאת לחופשה? אל תשכחי לארוז גם מכונת כביסה

מצד אחד את רוצה מאד לצאת לחופשה אך כשאת חושבת על ערימת הכביסות שתמתין לך בחדר הכביסה את פשוט נאנחת, ומבטלת. יש פתרון, תתחילי לארוז ותשאיר מקום קטן למכונת כביסה ניידת (בית, ניקיון)

מאמע | כיכר השבת |
הבעיה הגדולה והעיקרית ביציאה לנופש ממושך, היא כמות הבגדים אותה עלינו לארוז על מנת שיספיקו לנו למשך כל ימות החופשה. המשפט הקבוע שלנו: "אין לי מה ללבוש" כבר לא מהווה מנטרה נשית מעצבנת אלא לשם שינוי - בעיה אמיתית. לא תמיד מעט הבגדים שאנחנו באמת אוהבות זהות למספר הימים שאנו עתידים לבלות מחוץ לטווח מכונת הכביסה ואנו נאלץ חלילה ללבוש עליוניות שאבד עליהם הקלח. אסון!!! בנוסף, כשאת חושבת על ערימת הכביסות שתמתין לך בחדר הכביסה כשתחזרי מהחופש, את שוקלת ברצינות לבטל את התכניות לחופשה מפנת ולהשאר באיזור המוגן והבטוח של מכונת הכביסה.

הבעיה הזו היתה עשויה להיפטר אם היתה לנו האפשרות לבצע כביסה ולחדש את המלאי המוגבל תוך כדי הנסיעה. ובכן, מוצר חדש שעומד לפרוץ לשוק מציע פתרון זמין ונוח שעתיד לשנות לחלוטין את חווית הנסיעה: מכונת כביסה ידנית ונטענת הנכנסת לכל תיק, ומייצרת ויברציות עוצמתיות ההופכות כל דלי, כיור, או קערה למכונת כביסה יעילה.

מכונת הכביסה המיניאטורית המכונה Nival ומזכירה בצורתה מעין עכבר מחשב, מגיעה עם קפסולות סבון יעודיות ומסוגלת, עפ"י החברה להסיר כל כתם בפרק זמן של 30-40 דקות. כל שנותר לנו זה לחכות שימציאו כבר את המקרר המינאטורי הנייד שילך איתנו לכל מקום ויכיל בתוכו מלאי מזון שיספיק לכל המשפחה, ויגיש לנו בכל רגע נתון את מה לליבנו חפץ.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית