השיטה שהפילה את הרשת: לצבוע את השיער עם ממרח נוטלה

גם אנחנו לא היינו מאמינים אם לא היינו רואים את התוצאה שבהחלט לא הותירה מקום לספק, זה עובד. בולוגרית אופנה העלתה סרטון בו היא ממחישה את נפלאות ממרח האגוזים המתוק הזה על שיערה הבלונדיני של בחורה, שלאחר הטיפול המתוק והדביק הזה הפך לברונטי ומקסים להפליא (ויראלי)

מאמע | כיכר השבת |
בלוגרית היופי הודא קטן מדובאי. העלתה לחשבון האינסטגרם שלה סרטון שעשוי לגרום לכם להעביר את ממרח הנוטלה האהוב מהמטבח אל… חדר האמבטיה. הסרטון, שכולל הרבה כפות גדושות של ממרח עסיסי וחלב מרוכז, מלמד על תכונותיו הנפלאות של הממרח העשיר שמהן אתן יכולות להנות בלי להשמין בכלל, ולמעשה, אף מבלי לאכול אותו.

אוקי, נסביר, מיד.

אז מדובר בעוד טריק טיפוח קריפי והזוי במיוחד, אותו מדגימה קטן על שערה הבלונדיני של בחורה שהתנדבה לניסוי. הנוטלה משחקת בסרטון הזה את תפקיד התכשיר לצביעת שיער, כשהבחורה הבלונדינית שנכנסה למכון היופי המקומי "Aded & Samer", יצאה ממנו ברונטית להפליא. בסרטון נראה מעצב השיער של הודא קטן מורח כמויות נדיבות מתערובת טעימה של נוטלה וחלב מרוכז על שערה הפרוס של הבלונדינית, ואז הוא עוטף כל אחד מהסנדוויצ'ים, סליחה - מקבוצות השיער בנייר אלומיניום ומשרה למשך זמן מה. כל מה שנותר זה לשטוף את המתוק - הדביק הזה מהראש, לייבש ולגזור קצוות.

התוצאה באמת מהממת, הנוטלה מסתבר, מחוללת פלאים בשיער, ולמרות הבחילה המסויימ שאחזה בנו היינו חייבים להודות ששיער המגוון והמבריק שהתקבל נראה אחרי טיפול מקצועי ויסודי.

אם את תוהה לכמה הזמן הפלא הזה יכול להחזיק, קטן אומרת כי זה תלוי בסוג השיער ובמשך זמן ההשריה. "אם את רוצה גוון קרמל בהיר, הצבע יישאר למשך שבועיים או שלושה. אם את רוצה שיער כהה יותר, תשאירי את התערובת הרבה זמן על השיער, זה יחזיק יותר".

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית