שלא עשני גויה: 6 שבועות לפני החתונה גילו שהם אחים

הסיפור הבא באמת נראה כאילו נלקח מסרט דרמה קריפי והזוי, אך הוא בהחלט קרה והוא כ"כ מצמרר, שאין לנו ברירה אלא לשתף אתכם בפרטיו. התיישבתם? אוקי, 6 שבועות לפני חתונתם גילו זוג מאורס כי למעשה הם, אחים למחצה. שניהם ילדים מאותו אב ביולוגי שניתק את הקשר עם 2 המשפחות (מהעולם)

שוש אינדורסקי | כיכר השבת |
בעולם בו ערכים של משפחה ונאמנות לא תופסים מקום משמעותי, ניתן להבין איך דבר כזה עלול לקרות, אך הוא בהחלט בולט בחריגותו גם בנוף מוסריות ירודה, ויעידו על כך אלפי התגובות הנסערות של הגולשים ב-Reddit שנתקלו בפוסט ההיסטרי שהעלתה הכלה כשגילתה על הקשר הביולוגי שלה עם בן זוגה.

הסוד הנורא הזה התגלה לאחר שחמותה לעתיד של הכלה חשפה בפניה כי בעלה הינו אביו החורג של בנה החתן שנולד לה בנישואיה הקודמים, וביקשה ממנה להזמין גם את האב הביולוגי לחתונה. משהראתה לה תמונה של האב, החסיר ליבה של הכלה פעימה משזיהתה בתמונה את אביה שלה. הסתבר כי 2 המשפחות לא היו בקשר עם האב המדובר ולכן הקשר ביניהם לא נחשף.

הכלה המבועתת לא מהרה לחשוף את שגילתה באוזני חמותה. "אני לא יודעת איך לא צרחתי ונשארתי בהכרה. יצאתי מהחדר והקאתי מיד. אני בטוחה שהיא חושבת שאני בהריון עכשיו" כך היא כתבה בפוסט המזועזע שהעלתה. אך אם לא היה די במה שגילתה עד כה, המשך הסיפור גרם לה מן הסתם להמשיך להקיא. הכלה ההיסטרית רצה הביתה כדי לשתף את חתנה בתגלית המרעישה רק כדי לגלות שהוא ידע על כך במשך שנה והסתיר זאת ממנה, כי לדבריו; "לא רצה לאבד אותה".

"הרגשתי נבגדת", כותבת הכלה ואפשר להבין אותה. "אני נגעלת, פגועה. אני מתביישת. שבורת לב. אני לא יודעת מה לעשות. השקעתי כל כך הרבה כסף בחתונה הזאת כשחלק גדול ממנו לא ניתן לקבל בחזרה. בנוסף, אני לא יודעת איך אפשר להסביר את זה למשפחה ולחברים שלי, והכי גרוע, אני אוהבת אותו. אני יודעת שאנחנו לא יכולים להיות ביחד, אבל עד אתמול הייתי בטוחה שנזדקן ביחד. מה אני עושה? מה לעזאזל אני עושה?"

לא ברור מה יותר נורא העובדה המזעזעת שאחים למחצה היו בקשר זוגי או שאחד מהם ידע על כך והסתיר זאת, כך או כך, ברוך שלא עשנו גוי...

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית