רגעים של קסם: כך תשפרי את הזוגיות שלך

רוצה לדבר עם בעלך שיחות נפש על הנישואין והוא לא ממש בקטע? היית רוצה לדעת מה הוא אוהב בך, מה הוא הכי רוצה ממך? מה הסוד שהוא בחיים לא יספר לך ועוד כל מיני כאלה אבל זה ממש לא לשיחה יומיומית. יש לך הרגשה שגם אם כבר תשבו את לא תצליחי לשאול את הדברים האלה כי זהיתן לו הרגשה שהוא בחקירה? נראה כאילו זה בלתי אפשרי לדבר איתו על הדברים האלה. אז יש לי חדשות טובות וחדשות רעות - והפעם נתחיל ברעות...

מרב לביא | כיכר השבת |
החדשות הרעות הן שאם תמשיכי באותה צורה שבה ניסית עד היום תשיגי את אותן תוצאות שהשגת עד היום. החדשות הטובות הן שאם רק תנסי באופן אחר – יש סיכטוי גדול שזה יתאפשר.. הכל ענין של טיימינג ואופן!

אחד הדברים שלמדתי על בשרי וגם מנסיוני עם זוגות ש (כמעט) הכל אפשרי אם רק משנים את האוירה/הנוסח/ הדרך. אם בעלך לא מקשיב לרגשותיך ומצוקותיך, זה לא שהוא אטום. אם הוא מאחר להגיע הביתה זה לא שהבית לא מענין אותו. במקום אמירות מקבעות שנותנות הגדרות ותוויות שלא נותנות פתח לשינוי, נסי לנסח את זה אחרת. בדרך הזו, הוא לא אוהב לדבר. כשאני אומרת לו את הדברים כך, הוא נסגר ולא תומך.

כשעושים את זה והופכים תווית מקבעת לתאור מצב שמאשים כביכול את הנסיבות ולא את הבנאדם, כלומר זה לא שהוא כזה אלא הדרך שבה דברים קרו, נאמרו או נעשו גרם לו להגיב כך או אחרת, ההבנה הזאת גורמת לשתי רגשות סותרים:
מצד אחד – רגש של תקווה – אם זה לא הוא,אלא הנסיבות, זה יכול להשתנות.

מצד שני יאוש. כי הרי אני עשיתי כל מה שאני יודעת וזה לא עוזר, אז מאיפה אמציא נסיבות חדשות או דרכים שאני לא יודעת עליהם? בשביל זה בדיוק, הכנתי לכם את ערכת המשחקים הזו. בערכה רגעים של קסם תמצאו משחקים שיוציאו אתכם מהשגרה, יגרמו לכם להיות מופתעים מרמת הפתיחות שנוצרה ביניכם, ותצליחו לקבל מידע שהייתם רוצים לדעת בדרך מעניינת וחוויתית שתגרום גם למי שקשה לו להתאמץ והעיקר – תשבור לכם מיתוסים ותקרב ביניכם.

כל שאתם צריכים לעשות כדי להצטרף לאלפי זוגות שכבר רכשו ונהנו הוא ללחוץ על הקישור פה ממש ולהזמין רגעים של קסם לחיים שלכם.

טיפ מס'1:

מה בעלי רוצה ממני? ברור שאני יודעת אני מכירה אותו כמו את כף היד שלי. בינינו – כמה את מכירה את כף היד שלך?
בואו נעשה חידון קצר... בלי להסתכל: כמה קפלים נוצרים לך ביד כשאת מפגישה את כל האצבעות? מה האורך בסנטימטרים של כף היד שלך? כמה מפרקים יש בה? מסתבר שגם דבר שהוא ממש שלנו מיום שנולדנו ונמצא לנו כל הזמן מול העיניים, בשימוש יומיומי, אנחנו לא ממש מכירות. אז איך זה שלא פעם אנחנו מתימרות לומר שאנחנו מכירות את השני עד כדי כך שאנחנו לא צריכות לבדוק ולברר איתו?

טיפ מס' 2:

בעלך מגיע ונראה לך עצוב, מה את עושה? באה ושואלת אותו מה קרה ומנדנדת עד שהוא יסכים לענות? עוזבת אותו לנפשו כמו שקראת בספרים? אני יכולה לתאר לעצמי שאת נוקטת בדרך כלשהי כשאת רואה אותו במצב רוח לא משהו. ואת מן הסתם גם חושבת שזו הדרך האידיאלית ואולי אפילו נראה לך לפי התגובות שלו שזה מה שהוא צריך. אבל..

בדקת איתו פעם? האם פעם שאלת אותו בפירוש או בדקת אחרי מעשה אם מה שאת עושה זה אכן מה שהוא צריך בזמן הזה? אם לא אז יכול מאוד להיות שעל אף כל הרצון הטוב, את ממש לא קולעת! ואם כן, סביר להניח שלא לגמרי. אני מציעה לך לנסות. בפעם הבאה שאתם יושבים תפני אליו את השאלה הזו. מנסיוני עם זוגות, אנשים בטוחים שהם עושים את הדבר הנכון עד כדי כך שגם כשהשני אומר להם שזה לא מה שהוא רוצה או צריך, הם מנסים לשכנע אותו שהם מבינים טוב יותר ממנו.

נראה לך מוזר להפנות כזו שאלה לבעל? כך פתאום ביום בהיר? בדיוק בשביל זה הכנתי לכם את הערכה המיוחדת הזו שנקראת רגעים של קסם.. בערכה רגעים של קסם, מחכים לכם משחקים ייוחדייםשיקרבו ביניכם ויעזרו לכם לעשות טוב אחד לשני בלי ניחושים והכל בדרך של משחק . תוכלו סוף סוף לדעת מה השני צריך מכם באמתותלמדו את השני מה אתם צריכים ממנו, שזה לא פחות חשוב ובמקום שיחת נפש כבדה תהיה לכם חויה מהנה, כל שאתם צריכים לעשות כדי לתת לעצמכם את הערכה הזו במתנה ולהחזיר את הניצוץ לזוגיות שלכם הוא ללחוץ על הקישור ממש מתחת לסרטון ולהזמין רגעים של קסם לחיים שלכם.

טיפ מס 3:

מה אני אכין לו שהוא הכי יאהב? איזו מתנה אני אקנה לו שתהיה שימושית ולא תשב בארון? מה כדאי שאעשה עבורו כשהוא חוזר מהבית כדי שיהיה מרוצה? אלה אולי השאלות שאת שואלת את עצמך. דמייני מה הוא שואל את עצמו כשהוא חושב על מה לעשות עבורך ובסוף כשהוא כבר עושה לרוב זה לא קולע או קולע רק באופן חלקי ומאכזב את שני הצדדים. ואת אומרת לעצמך: זה נחמד מצידו אבל אם כבר רצה לעשות לי משהו, חבל שלא עשה X.

מנסיוני עם זוגות, גם כאלה שאמרו שהם יודעים בדיוק מה השני צריך מהם נתקלו בתגובה של בן הזוג שהיתה: "ממש לא...". מה היית נותנת כדי שתהיה לך רשימה ברורה של מה בעלך רוצה שתעשי עבורו שישמח אותו? כדי שכשאת כבר רוצה לעשות לו הרגשה טובה לפחות תדעי שהצלחת?

ומה היית נותנת כדי שגם לו תהיה רשימה כזו – שלך – שכשהוא כבר מנסה – לפחות תקבלי את מה שאת באמת רוצה?
אני מרב לביא יועצת זוגית מוסמכת ופסיכותרפיסטית ובדיוק בשביל זה הכנתי לכם את הערכה "רגעים של קסם" – 4 משחקים שיגבירו את הקרבה הרגשית ויחזירו את הניצוץ לזוגיות שלכם.

"אני מרגישה שלא מספיק אכפת לו ממני" זו היתה הפתיחה של חני "זה לא שווה כלום" זו התשובה הקבועה שאני שומעת מנשים ששמעו שאם הן רוצות לקבל את מה שהן רוצות הן צריכות לבקש זאת בפירוש.. גם את מרגישה שזה לא שווה אם ביקשת?

דמייני לעצמך שביקשת מבעלך שבכל פעם שהוא חוזר הביתה במקום להכנס עם העיניים בפלאפון יישיר לך מבט ויציין משהו טוב שהוא רואה בבית. ודמייני לעצמך גם שהוא באמת מחליט לעשות את זה עבורך... באמת נראה לך שהוא יגיד לך מחמאה על איך שהבית מסודר ואת תישארי אדישה?

אם ביקשת שיכין לך עוגה שאת אוהבת, האם זה יוריד מטעם העוגה רק בגלל שביקשת? הכל בסופו של דבר במח שלנו. ואם נבחר להנות ממה שקרה בלי להוסיף כל הזמן את ה"אבל" הוא לא עשה את זה לבד... יהיה לנו הרבה יותר קל..
אז איך תגידי לו מה את רוצה בלי שזה ישמע דרישה ואיך הוא באמת יעשה את זה בשבילך ובכיף?

בדיוק בשביל זה הכנתי לכם 4 משחקים ייחודיים שנאגדו יחד בערכה רגעים של קסם, כל שאתם צריכים לעשות כדי להנות ממחוות יומיומיות מבן הזוג, להעניק לו כאלה בחזרה ולהדליק את הניצוץ בזוגיות הוא ללחוץ כאן על הקישור ולהזמילן רגעים של קסם לחיים שלכם.

כי בסופו של דבר דברים טובים עושים לנו טוב, גם אם בהתחלה רק משחקים אותה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית