אבדה תינוק ותרמה 68 קילו של חלב אם, יותר ממשקל גופה

לאחר שאבדה את בנה, רונאן 11 ימים אחרי שנולד, אריאל מתיוס, יולדת טריה בת 25 החליטה לכבד את זכרו בדרך יפה ביותר - על ידי תרומת חלב אם לאמהות במצוקה (תינוקות, ילדים)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
תרמה חלב
לאחר שאבדה את בנה, רונאן 11 ימים אחרי שנולד, אריאל מתיוס, יולדת טריה בת 25 החליטה לכבד את זכרו בדרך יפה ביותר - על ידי תרומת חלב אם לאמהות במצוקה.

"כשהחלב שלי הגיע, הייתי צריכה לשאוב הרבה" היא ספרה. "החלטתי מיד לתרום את זה כי ידעתי שהוא לא הולך להשתמש בזה". אין זו הפעם הראשונה שאריאל מתנסה בחוויה האיומה הזו, גם בשנה שעברה היא ילדה תינוק מת, וכבר אז הציבה לעצמה את המטרה הזו, ותרמה כמות מכובדת של חלב אם.

כשהיא מתעדת את התהליך בחשבון האינסטגרם שלה, היולדת המרותקת לביתה החליטה לנסות לתרום 30 ליטר של חלב אם. הבקבוקים התחילו להתמלא בקצב והיא לא הפסיקה גם כשעברה את היעד אליו כוונה, היא סיימה לשאוב, לא לפני שהכפילה את הכמות ותרמה 67 ק"ג(!!!) של חלב אם, יותר ממשקל גופה.

"בזכות רונאן המתוק שלי הצלחתי לתת חלב ל-3 תינוקות" היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה.. "אחרי שרוקנתי את המקפיא שלי, 2,300 מהבקבוקים האלה כבר נתרמו באופן רשמי. אני ללא ספק מרגיש ברת מזל על כך שיכלתי לעזור לתינוקות אחרים להישאר בריאים ולגדול" כך אמרה האם המיוחדת.

"לא אשקר, זה עשה לי הרגשה טובה להיות מסוגלת לעשות את זה, ולדעת שאמהות בוטחות בי מספיק עד כדי שהם מוכנות לבשתמש בחלב שלי" היא הוסיפה. על פי מה שכתבה בפוסט שלה, היא תרמה יותר מ-81 ליטר של חלב אם לאורך השנים, כולל כ-2 ליטר שתרמה בלידת בנה בן ה-3, שהיה ועדיין תינוק בריא וחמוד.

In the 11 days of Ronan's sweet life, I pumped 398oz of milk/colostrum. I plan to donate, and to keep pumping for awhile. If anyone knows any local mamas in need, I'd love to give it to them. #sanjose #breastmilk #pumping #liquidgold #donate

A photo posted by Ariel Matthews (@little_mermaid_13) on Oct 15, 2016 at 12:06am PDT

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית