יש כמה שקלים? אז יאללה טסים!

פעם,לטוס לחו"ל היה דבר שכרוך בכאבי ראש רבים, פרוצדורה שאינה נגמרת, וחור בארנק שרק גדל מבלי לחשב את ההוצאות מסביב. לאחרונה, החלה מהפכה גדולה בכל מה שקשור לטיסות, עד שזה הפך למשהו יותר פשוט מנסיעת רכבת והמחירים רק יורדים ויורדים. מהפכת טיסות הלואו קוסט (מחיר מוזל) היא הדבר החם בעולם התיירות (צרכנות נבונה)

נטלי פולג | כיכר השבת |
נשאר לכם עודף. יאללה טוסו...
פעם, (וזה לא היה מזמן) טיסה הייתה עניין של מה בכך, פרוצדורה שאינה נגמרת ומחירים מופקעים. אבל היום? היום זה כבר יותר קל מנסיעה ברכבת. ובכלל, אחרי כל הטרנד החדש של ה״לואו קוסט״ שהחברות מציעות לנו, זה כבר הפך לעניין של כמעט חינם אין כסף. הלואו קוסט חוסך לנו כלכך הרבה, היעדים הם רבים. אך, עדיין, גם כאן צריך לדעת איך עושים את זה.

1. אז סגרנו על לואו קוסט, רק אם סגרתם בזמן?

כלל ברזל בהזמנת טיסות לואו קוסט. אמנם המחירים הם נמוכים ביותר ושווים מאד, אבל זה מובטח אך ורק למי שמזמין כרטיסים מראש. ולא מדובר שלוש ארבע שעות לפני אלא בחודש חודשיים לפני המועד, ולמה זה כך? פשוט מאד, ככל שהמועד הטיסה הוא קרוב בטיסות הלואו קוסט, כך מחירו עולה משמעותית, עד כדי כך השמחירים משתווים למחירים הרגילים ובטיסות הסדירות, ולא עשית בזה כלום וחבל.

2. סגרת על טיסה? לא להתחרט גברת!

אם את מזמינה כרטיס לואו קוסט, את תריכה להיות החלטית ביותר ולא להתחרט לי פתאום, כי בטיסות האלו בכל פעם שאת משנה משהו, המחיר עולה ועולה ללא רחמנות. תהיי מסודרת והחלטית ובדקי היטב את התאריכים אם אין שום חתונה של קרובת משפחה שהבטחת לה שתגיעי. כל שינוי הכי קטנטן יעלה לך בתוספת תשלום, גם אם מדובר בשינוי שעה/תאריך/ביטול הטיסה, הכל זה תשלום נוסף ואם אפשר שיהיה במזומן.

3. לפנק לפנק לפנק? לא בדיוק.

אז הלכת על זה, המחיר מצא חן בעינייך מאד ואת מאושרת, אבל לפני כן כדאי שתביני דבר אחד. התשלום הוא על שירות בסיסי ביותר. ומעכשיו כל דבר שתרצו להוסיף יעלה לכם בתשלום, גם אם דובר באוזניות וגם אם תרצו להתפנק בארוחה, על כל דבר תצטרכו להוסיף תשלום. אז את צריכה להבין, מטרת טיסת הלואו קוסט היא לקחת אותך ליעד שאליו את רוצה להגיע. יותר מזה לא תקבלי, אם כי תצטרכי להוסיף על זה תשלום מלא.

4. דיוטיפרי? אין זמן גברת!

אחת המטרות של כל חברות הלואו קוסט, זה כמה שיותר לקצץ בהוצאות ועלויות. אחת מהדרכים לעשות זאת, זה פשוט לחסוך בזמן, ולקצר כמה שיותר את זמן ההמתנה לטיסה. לפיכך, ברגע הזמנת טיסת הלואו קוסט, קחי בחשבון שאולי תצטרכי לעשות את הצ׳ק אין מהבית. אבל אם בכל זאת את תרצי לעשות את הצ׳ק אין דרך השדה, תצטרכי להוסיף עוד כמה מזומנים.. וחבל. ועוד משו קטנטן, בטיסות הלואו קוסט, המקומות אינן מסומנים, בדרך כלל.. אתה מתיישב היכן שבא לך ומי שתופס תופס.

5. משנה מיקום, משנה מחיר

אחד הדברים שאת צריכה לברר, איזה שדה תעופה את נוחתת. ולמה?כי שדות תעופה צדדיים, הם זולים יותר. וזה בדיוק מה שמחפשות חברות הלואו קוסט. ולכן, את צריכה להיות מעודכנת היכן את נוחתת ולהיות מוכנה לכך. בדקי מיקום ומה מרחק הנסיעה שלך, שלא תנחתי במקום לא ידוע ותבהלי למצוא מקום שאת כלל לא מכירה.

6. השעה - כן קובעת

ושוב החסכון נכנס לתמונה, והפעם? השעה! ישנן שעות סטנדרטיות לטיסות בינלאומיות, והנפוץ ביותר הן השעות הקטנות של הלילה. אך כמובן שבלואו קוסט זה כבר סיפור אחר, כשהמטוס נוחת בשעות לא שגרתיות, העלות של הצברה לשדה התעופה יורד משמעית. ולכן אל תופתעי אם שעת ההמראה שלך היא הדעה הכי מוזרה שיכולת לבקש, למשל כמו שבע בערב או בוקר של יום שישי אם זה לאירופה. כי אין מה לעשות, רצית לואו קוסט? קיבלת לא שגרתי! זה חלק מהדיל

7. אז איך ומאיפה מזמינים?

את טיסות הלואו קוסט מזמינים דרך אתר האינטרנט של החברה או משדכי הדילים. אם עד כה הרמת צלצול למוקד והזמנת, מעכשיו זה הכל דרך האינטרנט. לא קיים כבר מוקד שרות הלקוחות, אם כי ישנן מערכות חיפוש אשר מציעות לכן דרך קלה ומהירה להגיע אל הטיסה שלכן בקלות ובקלילות.

אז מה שנשאר לאחל זה שתהיה לך טיסה נעימה!

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית