חובה לנסות: 7 מאכלים שישפרו לך את ה'מצב רוח'

חורף, הוא לא הזמן האולטמיטיבי למצב רוח מרומם וחיוך על השפתיים. בתוך השגרה האפורה שהתחילה עם הדיאטה של אחרי הסופגניות את בהחלט יכולה למצוא את עצמך קודרת כמו השמים שבחוץ. אז קבלי את העצה הטבעית לשיפור מיידי של מצב הרוח (אוכל)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
לאכול ולחייך...
פירות וירקות ידועים ביכולתם המופלגת להרחיק ממך את הרופא, ולשמור על איזון נכון בגוף, אולם מחקר חדש מוכיח כי הם בהחלט יכולים לשפר גם את מצבך הנפשי. אז אם את בתקופה קשה בעבודה/ הבת שלך עמוק בגיל טריקת הדלתות/ הסתכסת עם חברת הטובה או כל דבר אחר שגורם למצב הרוח שלך להתחכך באיזור הגרביים, פשוט תאכלי את אחד מ-7 המאכלים הבאים. זה יעזור, בדוק!

פירות הדר

קלמנטינות, תפוזים, אשכוליות או כל פרי 'מהודר' אחר מפוצצים בחומצה פולית, ויטמין B שידוע כ'מגבר מצב רוח' מיידי.

פירות הדר,קלמנטינות, תפוזים, אשכוליות או כל פרי 'מהודר' אחר מפוצצים בחומצה פולית, ויטמין B שידוע כ'מגבר מצב רוח' מיידי.,,בננה,3 סיבות להפוך את הפרי הצהבהב למרכיב יומיומי בשייק שלכם: בננה מכילה אשלגן, שמשפר את תפקוד המח, ויטמין B6 שמגביר את רמת הרסוטונין בגוף, מוליך עצבי שאחרי על הרגעת הגוף, וטריפטופן, חומצת אמינו שאחראית על ויסות מצב הרוח.,,אוכמניות וחמוציות,תגידו שלום לפחמימות הטובות ביותר. הגרגירים המתוקים האלו מספקים דחיפה רצינית לרמת הגלוקוס בגוף, חומר שמסייע להפחתת עצבנות. (ואחרי שתטעמו אותם בשיק הבוקר שלכן, אז בכלל...),,אספרגוס,מכירים אותו? לא ברור מה יותר קשה, לומר אותו או להשיג אותו, אבל במידה ותצליחו, זה בהחלט יתשלם לכן. הירק הזה הוא מקור בלתי נדלה של סרוטונין (ההוא מהבננה, זוכרות?), חומצה פולית שמסייעת למצב הרוח ואנזימים לפירוק אלכוהול.,,בטטות,פחמימות מורכבות (כמו הצ'יפס בטטה המעולה)
‏פירות הדר (צילום: שאטרסטוק)

בננה

3 סיבות להפוך את הפרי הצהבהב למרכיב יומיומי בשייק שלכם: בננה מכילה אשלגן, שמשפר את תפקוד המח, ויטמין B6 שמגביר את רמת הרסוטונין בגוף, מוליך עצבי שאחרי על הרגעת הגוף, וטריפטופן, חומצת אמינו שאחראית על ויסות מצב הרוח.

‏בננות, תאכלו בננות... (צילום: שאטרסטוק)

אוכמניות וחמוציות

תגידו שלום לפחמימות הטובות ביותר. הגרגירים המתוקים האלו מספקים דחיפה רצינית לרמת הגלוקוס בגוף, חומר שמסייע להפחתת עצבנות. (ואחרי שתטעמו אותם בשיק הבוקר שלכן, אז בכלל...)

‏מממ... כבר מרגיע (צילום: שאטרסטוק)

אספרגוס

מכירים אותו? לא ברור מה יותר קשה, לומר אותו או להשיג אותו, אבל במידה ותצליחו, זה בהחלט יתשלם לכן. הירק הזה הוא מקור בלתי נדלה של סרוטונין (ההוא מהבננה, זוכרות?), חומצה פולית שמסייעת למצב הרוח ואנזימים לפירוק אלכוהול.

‏א-ס-פ-ר-ג-ו-ס, מסובך, אבל שווה (צילום: שאטרסטוק)

בטטות

פחמימות מורכבות (כמו הצ'יפס בטטה המעולה) מעלות את רמת ה- ניחשתן נכון- סרוטנין בגוף, שמסייע להרגעת הגוף.

צ'יפס בטטה, לא רק טעים (צילום: שאטרסטוק)

אבוקדו

השילוב של ויטמינים מקבוצת B ואשלגן מעלה את רמות הסרוטונין ומוריד לחץ דם, 2 פעולות שישאירו אותך רגועה ושקולה במשך היום. תעבירו את האבוקדו בבקשה, תודה.

את האבוקדו בבקשה... (צילום: שאטרסטוק)

פלפלים

מזונות עשירים בוויטמין C יכולים לעזור להפסקת ייצור הורמון הקורטיזול - הורמון הלחץ. בפלפל הצהוב יש הכי הרבה ויטמין C, ואחריו פלפל אדום וירוק. אז תפרסו את הירקות הצבעוניים האלה לפרוסות, תארזו בשקית ותנשנשו מתי שמישהו עוקף אתכם ברמזור. זה יעזור.

‏תוסיפו קצת פלפל (צילום: שאטרסטוק) ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית