בורדו זה השחור החדש

אם בעבר הצבע השחור בישר ברמה על בואו של החורף, הרי שהחורף הנוכחי והסוער ששולט פה ברמה, נכבש בסערה בגווני הבורדו השונים. אז ככה תעשי את זה נכון (סטייל ואופנה)

mame | כיכר השבת |
החורף תלבשי בורדו...
אם בעבר הצבע השחור בישר ברמה על בואו של החורף, הרי שהחורף הנוכחי והסוער ששולט פה ברמה, נכבש בסערה בגווני הבורדו השונים.

צבעי הבורדו הם צבעים וחזקים ודומיננטים, אבל אם בחרת בשמלה בגווני הבורדו, זה לא אומר שהמראה הכללי לא יכול להיות סולידי רגוע. את יכולה בהחלט להוסיף ללוק שלך איבזור שיהפוך אותו לדרמטי פחות ויתאים גם ליום ליום.

קרדיגן עם הדפסים רכים על שמלה או חולצה בצבע בורדו, בהחלט יעשה את העבודה, ומגפונים בצבע רך ישלימו את המראה לטרנדי ושיקי.

אם את לא חסידה של הבורדו החזק, לכי על הגוונים הרכים יותר, מאותה משפחה. ושלבי בין צבע רך לבין נגיעות של בורדו עמוק.

איך תעשי את זה נכון?

שמלה בצבע בורדו או יין עמוק זקוקה לסביבה שקטה, אז שלבי עם נעליים בגוונים חומים, בלי יותר מידי אקססוריז מסביב. אם את רוצה לרכך את הצבע העז של הבורדו תוסיפי קרדיגן קליל מעל והוסיפי חגורה בצבע רך.

ברשת רנואר מצאנו סריג מדהים בצבע בורדו עמוק, ושילבנו אותו עם חצאית מוקה ומגפונים בצבע נחש. רמז: המראה היה מושלם.

פריט נוסף שצד את עינינו היה תיק בורדו אופנתי מבית רנואר ששבר לנו את הלוק האחיד של שמלת סריג שחורה, ויצר מראה שיקי ומושלם.

לדעתי הבשורה החדשה של חורף 2017 היא לגעת בצבעים שבעבר פחדנו מהם וליצור שילובים חדשים ומרעננים.

צבעי הבורדו הם צבעים וחזקים ודומיננטים, אבל אם בחרת בשמלה בגווני הבורדו, זה לא אומר שהמראה הכללי לא יכול להיות סולידי רגוע. את יכולה בהחלט להוסיף ללוק שלך איבזור שיהפוך אותו לדרמטי פחות ויתאים גם ליום ליום.,קרדיגן עם הדפסים רכים על שמלה או חולצה בצבע בורדו, בהחלט יעשה את העבודה, ומגפונים בצבע רך ישלימו את המראה לטרנדי ושיקי.,אם את לא חסידה של הבורדו החזק, לכי על הגוונים הרכים יותר, מאותה משפחה. ושלבי בין צבע רך לבין נגיעות של בורדו עמוק.,איך תעשי את זה נכון?,שמלה בצבע בורדו או יין עמוק זקוקה לסביבה שקטה, אז שלבי עם נעליים בגוונים חומים, בלי יותר מידי אקססוריז מסביב. אם את רוצה לרכך את הצבע העז של הבורדו תוסיפי קרדיגן קליל מעל והוסיפי חגורה בצבע רך.ברשת רנואר מצאנו סריג מדהים בצבע בורדו עמוק, ושילבנו אותו עם חצאית מוקה ומגפונים בצבע נחש. רמז: המראה היה מושלם.,פריט נוסף שצד את עינינו היה תיק בורדו אופנתי מבית רנואר ששבר לנו את הלוק האחיד של שמלת סריג שחורה, ויצר מראה שיקי ומושלם.לדעתי הבשורה החדשה של חורף 2017 היא לגעת בצבעים שבעבר פחדנו מהם וליצור שילובים חדשים ומרעננים.,,,,,,,,,,
‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏ ‏צילום: יחצ ‏]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית