הספר שכל הורה ומורה חייב לקרוא

לילי הורביץ גץ קראה את הספר "תלמיד לחיים" בנשימה עצורה, וכשהיא סיימה היא הרגישה אמא ומורה טובה יותר. הספר שיקח אותך למסע מופלא אל גילוי כוחותיו הפנימיים של הילד או התלמיד, הוא ספר חובה בכל בית (חינוך)

לילי הורביץ גץ | כיכר השבת |
ספר חובה...
הספר "תלמיד לחיים" של מלכה סימן טוב, צריך להיות בביתו של כל הורה ומורה. הספר 'תלמיד לחיים' פותח "צהר" לכל מי שחינוך ילדיו או תלמידיו יקר לליבו, נוגע בו והוא רוצה לקדם אותו. הספר מיועד לכל מי שחושב שיש בכוחו: להשפיע, לשנות ובעיקר להאמין בכוחו של התלמיד.

הספר מכוון לכל מי שחושב שהוא יכול לחולל שינוי והתקדמות אצל התלמיד הן בצד הרגשי והן בצד הלימודי. והכי חשוב, הספר מלמד איך לגרום לתלמיד להאמין בעצמו, כך שיהיה מסוגל ויכול להגיע להישגים ולתוצאות.

את מלכה כותבת הספר אני מכירה היטב, ולא רק מקריאת הספר. ראיתי את עבודתה של מלכה עם התלמידים מקרוב כאשר הביאה אותם לביתה ועבדה עמם שעות, לילות וימים מתוך אהבת חינם.

הסוד הגדול של מלכה, המחנכת הדגולה הוא "סוד גלוי ". מלכה יצאה עם התלמיד אל מסע של גלויי כוחותיו הפנימיים מתוך העולם המוכר לו וגרמה לתלמיד לחוות הצלחה. חווית ההצלחה גרמה לתלמיד לפתוח שערים ודלתות שהיו נעולים ולהזרים לתוכם הרבה כח ואמונה בעצמו.

כשקראתי את הספר קראתי אותו בנשימה אחת לא יכולתי להפסיק, הרגשתי שאני רוצה לדעת עוד ועוד.

אני רוצה לדעת איך מגיעים אל "מפתח האמונה" של התלמיד. אני רוצה להבין באילו כלים להשתמש כדי להגיע אל התלמיד. ובעיקר אני רוצה ללמוד מה אני יכולה לקחת מספר זה ולתרגם אותו באופן מעשי.

כשסיימתי לקרא את הספר הרגשתי אימא ומורה טובה הרבה יותר.

לסיכום: ספר חובה לכל הורה ומורה.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית