רביעיה נולדה למשפחה חרדית

לידה מרגשת ונדירה במרכז הרפואי "שיבא" בתל השומר, נולדה בשבוע שעבר רביעיית תינוקות בריאים ושלמים, בשעה טובה ומוצלחת, למשפחה חרדית צעירה (הריון ולידה)

מאמע | כיכר השבת |
רביעיה בריאה
פרופ' שלי מזעקי, סגן מנהל מחלקה ב"שיבא" סיפר כי ארוע של לידת רביעייה באופן טבעי הוא נדיר ביותר. על פי הספרות הרפואית, הסיכוי ללידת רביעייה כזו הוא אחד ל-750 אלף לידות! בכל רחבי העולם כולו יש בסה"כ כמה אלפים בודדים של מקרים כאלו.

בחסדי שמיים, הלידה עברה בשלום וארבעה תינוקות נולדו בריאים ושלמים ובמשקל תקין. הרביעייה הטריה שנולדה לזוג המאושר כוללת שני בנים ושתי בנות, אשר יצטרפו לשני הילדים הגדולים במשפחה.

פרופ' מזעקי אמר כי "כולם ברוך השם במצב יוצא מן הכלל, גם האם בת ה-26 וגם התינוקות מטופלים כעת במסירות ע"י הצוות הרפואי המקצועי והמיומן של שיבא". השמועה אודות הלידה הנדירה עשתה לה כנפיים ועוררה התרגשות רבה בקרב עשרות אלפים.

בחסדי שמיים, הלידה עברה בשלום וארבעה תינוקות נולדו בריאים ושלמים ובמשקל תקין. הרביעייה הטריה שנולדה לזוג המאושר כוללת שני בנים ושתי בנות, אשר יצטרפו לשני הילדים הגדולים במשפחה.,פרופ' מזעקי אמר כי "כולם ברוך השם במצב יוצא מן הכלל, גם האם בת ה-26 וגם התינוקות מטופלים כעת במסירות ע"י הצוות הרפואי המקצועי והמיומן של שיבא". השמועה אודות הלידה הנדירה עשתה לה כנפיים ועוררה התרגשות רבה בקרב עשרות אלפים.,
‏מזל טוב כפול 4 ]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית